1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.817
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Frankrijk: Regels veerboot vanuit Marokko aangescherpt

    De overtocht vanuit de haven van Bani Nassar in Nador naar de Franse havenstad Sète die afgelopen vrijdag gepland stond werd op het laatste moment geannuleerd.





    De annulering gebeurde op verzoek van de Franse autoriteiten, die willen voortaan dat reizigers een coronatest ondergaan alvorens ze aan boord gaan. Met ingang van 22 juli dienen reizigers in het bezit te zijn van een PCR-test die maximaal 72 uur oud is.


    Ook eisen de Franse autoriteiten dat een medisch team aan boord moet zijn voor de opvang en behandeling van passagiers. Ook is de arts aan boord belast met het terugkoppelen van de medische situatie aan boord voordat de veerboot aanmeert in de Franse havenstad.


    De plotselinge opschorting van de veerboot rit zorgde voor veel paniek en boze reacties onder reizigers die op het punt stonden huiswaarts te keren. Veel van de reizigers zitten al sinds maart vast in Marokko nadat de autoriteiten de grenzen sloten.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    164
    16-05-2020

    Wie de fuck gaat überhaupt naar Marokko nu op deze manier, dan ben je echt para hahhaha

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    3.377
    11-10-2018

    Gaat er ook regelmatig een veerboot vanuit Spanje naar Nador of Hoceima?
    The Prophet (ﷺ) said: Allah forgives my ummah those (bad deeds) their souls may whisper or suggest to them, as long as they do not act (on it) or speak (with it). Bukhari 6664

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door TariqIbnZiyad Bekijk reactie
    Wie de fuck gaat überhaupt naar Marokko nu op deze manier, dan ben je echt para hahhaha
    ik kan ook niet gaan onder deze omstandigheden. Je hebt geen zekerheid.

    Bi 3ayn Allah

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    2.541
    17-11-2004

    Poppenkast oe safi

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    3.377
    11-10-2018

    Citaat Geplaatst door Monica Bekijk reactie
    Er gaan helemaal geen boten vanuit Spanje.
    oh ok
    The Prophet (ﷺ) said: Allah forgives my ummah those (bad deeds) their souls may whisper or suggest to them, as long as they do not act (on it) or speak (with it). Bukhari 6664

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door Monica Bekijk reactie
    Jij moet gaan.
    Heb jij een Gulfstream in de achtertuin met piloot

    Wallahi, dan ga ik per direct

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door Monica Bekijk reactie
    Helaas niet.
    Maar mensen vliegen gewoon... al moet het met een omweg.
    - Ik haat vliegen
    - Ik haat mensen, althans .. met mijn stoornis


    En dan moet ik via een omweg toch gaan, met een coronatest die maar 2 min geldig is

    Ik ga liever in de auto. Trouwens, vaccin on it’s way:-)

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door Monica Bekijk reactie


    Ik haat mensen ook... ik irriteer me dood aan jankende kinderen en mensen die 100x op en neer naar de wc lopen.

    In shaa Allah.
    Soms betaal ik 150 euro extra in een ticket alleen maar om ze niet te zien.

    Opeens moet de man naast je zijn schoenen uitdoen, of boeren in je gezicht of lopen zeiken dat zijn zoon misschien homo is.

    Prachtigste was een moderne oude marokkaanse vrouw die whiskey naast me dronk .. met haar kon ik wel chillen

  10. #10

    Reacties
    1.901
    08-07-2020

    vind die chaos bij en in de boot bij de oversteek het kutste van de reis, iedereen wil voor dringen , ze schijten de wc vol, scheren zich in de de wc , willen als eerste uit de boot rijden . tfoe

  11. #11
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Citaat Geplaatst door XiX Bekijk reactie
    vind die chaos bij en in de boot bij de oversteek het kutste van de reis, iedereen wil voor dringen , ze schijten de wc vol, scheren zich in de de wc , willen als eerste uit de boot rijden . tfoe
    !!
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    89
    15-07-2020

    Net zoals Marokko eisen stelt doet Frankrijk nu hetzelfde. Zonder geldige test, geen toegang tot Frankrijk. Verkapt ontmoedigingsbeleid...

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    89
    15-07-2020

    de boottocht naar marokko blijft toch altijd het hoogtepunt van de reis :-)
    Geen enkel volk accepteert die omstandigheden als zijnde vakantie.
    Zeker de boottochten vanuit Almeria en Malaga aangezien die ook 6 tot 8 uur duren. Als weldenkend mens gaan je nekharen overeind staan van wat je dan wel niet allemaal ziet, hoort, ruikt, etc.
    Probeer dan maar aan de.marokkaanse jeugd uit te leggen dat het LEUK is om naar marokko op vakantie te gaan....

  14. #14

    Reacties
    1.901
    08-07-2020

    van tarifa naar tanger is maar een half uur tot drie kwartier

  15. #15

    Reacties
    1.901
    08-07-2020

    ik wordt zee ziek ook in die half uur