1. #106
    MVC Lid

    Reacties
    1.380
    14-03-2019

    Citaat Geplaatst door Tsakka007 Bekijk reactie
    Daar moet je voor betalen.Je kan ook een Marokkaanse aanspreken op straat.Is nog gratis ook en je krijgt sneller sexSla een prostituee hoger aan die vraagt er nog geld voor.
    Zou Monica nog vrij zijn denk je? Volgens mij is ze een hele charmante, Marokkaanse dame.
    WWG1WGA

  2. #107
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door Monica Bekijk reactie
    Je bent geen levensgenieter als je naar de hoeren gaat.
    Maak jezelf dat niet wijs.
    Keuzes Monica

    .Denk(!)

    Keuzes(!)

  3. #108
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door Tsiehta. Bekijk reactie
    Zou Monica nog vrij zijn denk je? Volgens mij is ze een hele charmante, Marokkaanse dame.
    Doe niet uit de hoogte en onderschat haar niet(!)

    Doe waar je best kan(!)

  4. #109
    Verbannen

    Reacties
    1.144
    03-03-2020

    Citaat Geplaatst door Monica Bekijk reactie
    Uit welke kelderbox kom jij net gekropen?
    hij komt uit de hol van paul de leeuw

  5. #110
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Kenjenie Bekijk reactie
    wat een onzin onderzoeken. Als ik bij mij in de buurt aan de hangjongeren bij de lokale snackbar ga vragen wie van weleens in een politiecel heeft geslapen. Dan zal dat zo’n 80% zijn.


    Kunnen we hieruit concluderen dat 80% van mijn buurt in een politiecel heeft geslapen ?

    Onderzoeken zijn niet betrouwbaar tot aantoonbaar is bewezen dat minimaal 50% van de onderzochte doelgroep ook daadwerkelijk is ondervraaagd. En dus niet een select groepje mensen en daar dan de conclusies uit trekken. Ik weet zeker dat er in marokko meer meisje geen sex dan meisjes die wel sex hebben gehad wonen.

    Hou je VN onzin rapporten bij je

    Propaganda werd vroeger nog slim gedaan
    Heb je weleens iets geleerd op school over hoe onderzoek doen werkt?

  6. #111
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Kenjenie Bekijk reactie
    misschien kunt u het ons vertellen oh wijs blank meneertje
    Dat zou je moeten leren van mensen die er echt verstand van hebben, niet van mij, maar het punt is, je zult dan vrij snel begrijpen dat je bij lange na niet 50% van de mensen hoeft te ondervragen om zeer dicht in de buurt van de ware verhoudingen te kunnen komen.

  7. #112
    MVC Lid

    Reacties
    1.380
    14-03-2019

    Citaat Geplaatst door BenKamal Bekijk reactie
    Doe niet uit de hoogte en onderschat haar niet(!)

    Doe waar je best kan(!)
    Waar in de zin lees jij dat ik haar onderschat? Of bedoel je eigenlijk dat ik haar overschat?

    En die laatste zin snap ik niet. Het lijkt wel een slechte Nederlandse zin, daar is geen touw aan vast te knopen.
    WWG1WGA