1. #46
    3asha Cha3b

    Reacties
    304
    16-07-2019

    De meesten zitten hier om de brij heen te draaien...het gaat over Jihadisme.

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    2.712
    31-03-2020

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Hebben je adoptie ouders je geen fatsoen geleerd dat als twee volwassenen een gesprek voeren jij je e-colie gezicht er niet tussen moet mengen.
    Hebben ze jou deze Hindoe haat in de moskeeën thuis of op de islamscholen geleerd..??
    Nee ik ben geen pollewop!!

  3. #48
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Pollewop. Bekijk reactie
    Hebben ze jou deze Hindoe haat in de moskeeën thuis of op de islamscholen geleerd..??
    Was de andere reactie van mij naar jou te confronterend over je destructief tering leventje waar je constructieve mensen probeert omver te werpen
    Dus kom je via een andere reactie je kansloos grammetje halen.

  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    2.712
    31-03-2020

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Was de andere reactie van mij naar jou te confronterend over je destructief tering leventje waar je constructieve mensen probeert omver te werpen
    Dus kom je via een andere reactie je kansloos grammetje halen.

    Sorry niet gelezen..je bent niet zo belangrijk dat ik terug lees.
    Mare je bent gemeld haatzaaiertje.
    Nee ik ben geen pollewop!!

  5. #50
    MVC Lid

    Reacties
    2.712
    31-03-2020

    Citaat Geplaatst door AboubakrSiddiq Bekijk reactie
    Ik ben toevallig een film aan het maken over zielige wajongtrekkende extreem rechtse nazis die de hele dag in de kelder van hun moeder op een islamitisch site anoniem zitten te trollen . Jij en leonidas kan de regie op zich nemen.
    Ik zou deze site niet teveel in het daglicht zetten..veel mensen kunnen nog wel eens heel erg gaan schrikken..
    Nee ik ben geen pollewop!!

  6. #51
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Pollewop. Bekijk reactie

    Sorry niet gelezen..je bent niet zo belangrijk dat ik terug lees.
    Mare je bent gemeld haatzaaiertje.
    Gaat ook niet om mij maar om jou en de dame die wel helpt voor een betere samenleving en niet de destructieve parasiet uithangt.
    Maar meer in je mars heb je ook niet, dus aan de ene kant heb ik wel begrip voor je beperkingen.

  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    2.712
    31-03-2020

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Gaat ook niet om mij maar om jou en de dame die wel helpt voor een betere samenleving en niet de destructieve parasiet uithangt.
    Maar meer in je mars heb je ook niet, dus aan de ene kant heb ik wel begrip voor je beperkingen.
    Die dame die nu China aanschuift..Oh Nee wacht geef je geen toestemming als land kom je ook niet op die lijst..wel zo simpel eigenlijk
    Nee ik ben geen pollewop!!

  8. #53
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Pollewop. Bekijk reactie
    Die dame die nu China aanschuift..Oh Nee wacht geef je geen toestemming als land kom je ook niet op die lijst..wel zo simpel eigenlijk
    Die dame die wel wat bereikt in haar leven,
    zie je hoe kansloos je bent.
    Je bent een onderontwikkelde vrouw die een vrouw probeert neer te halen die wel wat bereikt in haar leven.
    Zie je hoe kansloos je bent als persoon? Via een forum lopen klagen op iemand die niet eens van je bestaan afweet, jij bent als vrouw zwaar onderontwikkeld en kan niets anders dan op haat en afgunst teren.
    Beeld je je opvoeding eens in die je al deze geweldige eigenschappen heeft gegeven.
    Prachtig, zo weer voeding voor een tweede holocaust.

  9. #54
    MVC Lid

    Reacties
    2.712
    31-03-2020

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Die dame die wel wat bereikt in haar leven,
    zie je hoe kansloos je bent.
    Je bent een onderontwikkelde vrouw die een vrouw probeert neer te halen die wel wat bereikt in haar leven.
    Zie je hoe kansloos je bent als persoon? Via een forum lopen klagen op iemand die niet eens van je bestaan afweet, jij bent als vrouw zwaar onderontwikkeld en kan niets anders dan op haat en afgunst teren.
    Beeld je je opvoeding eens in die je al deze geweldige eigenschappen heeft gegeven.
    Prachtig, zo weer voeding voor een tweede holocaust.
    Prachtig om jou opeen forum over mij horen te klagen..
    Prachtig om te zien hoe jij je onderbuik laat lopen over hindoes..
    Ik zal maar niet zeggen dat jij juist zwaar onderontwikkeld bent en waar ik dat aan wijt..hoewel Ik dat in een paar tweets geleden al een beetje uit de doeken deed.

    Ciao schat..jij gaat weer op negeer
    Nee ik ben geen pollewop!!

  10. #55
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Pollewop. Bekijk reactie
    Prachtig om jou opeen forum over mij horen te klagen..
    Prachtig om te zien hoe jij je onderbuik laat lopen over hindoes..
    Ik zal maar niet zeggen dat jij juist zwaar onderontwikkeld bent en waar ik dat aan wijt..hoewel Ik dat in een paar tweets geleden al een beetje uit de doeken deed.

    Ciao schat..jij gaat weer op negeer
    Ja die vlieger gaat nog op voor je hier moslimpje en kleurlingen komen pesten discrimineren en schofferen en dan tegen mij over haatzaaien en onderbuik gevoelens beginnen

    Op dit forum liggen wij echt wakker van een onderontwikkelde ma Flodder een geadopteerde e-colie haat vlek en een paar oude mannen gevolgd door wat homo’s.

    En dan ook net doen en denken dat jullie de gehele autochtoonse bevolking vertegenwoordigen not even close kliko bakje.

  11. #56
    MVC Lid

    Reacties
    2.748
    14-07-2019

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Hebben je adoptie ouders je geen fatsoen geleerd dat als twee volwassenen een gesprek voeren jij je e-colie gezicht er niet tussen moet mengen.

    Blablabla, allemaal om de hete brei hee draaien jij.

    Je kunt en wilt het gewoon niet hebben over het onderwerp van dit topic.

    NLse jongeren die naar een oorlogs-gebied worden gelokt. Alles onder de noemer van jihadstrijd.

    Maar gelukkig stel je zulke lui al op een lijn met NSBers. Zijn namelijk ook precies dezelfde verraders.

  12. #57
    MVC Lid

    Reacties
    2.748
    14-07-2019

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Was de andere reactie van mij naar jou te confronterend over je destructief tering leventje waar je constructieve mensen probeert omver te werpen
    Dus kom je via een andere reactie je kansloos grammetje halen.
    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Gaat ook niet om mij maar om jou en de dame die wel helpt voor een betere samenleving en niet de destructieve parasiet uithangt.
    Maar meer in je mars heb je ook niet, dus aan de ene kant heb ik wel begrip voor je beperkingen.
    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Ja die vlieger gaat nog op voor je hier moslimpje en kleurlingen komen pesten discrimineren en schofferen en dan tegen mij over haatzaaien en onderbuik gevoelens beginnen

    Op dit forum liggen wij echt wakker van een onderontwikkelde ma Flodder een geadopteerde e-colie haat vlek en een paar oude mannen gevolgd door wat homo’s.

    En dan ook net doen en denken dat jullie de gehele autochtoonse bevolking vertegenwoordigen not even close kliko bakje.
    Altijd maar ontwijken, nooit eerlijk over dit onderwerp kunnen zijn. En dan zijn zelfs persoonlijke aanvallen geoorloofd meen jij.

    Maar we weten iig hoe jij over jihadgangers denkt, net als over NSBers. Allemaal uitschot die keihard aangepakt moeten worden. Dan wel in de rechtbank, dan wel met een gerichte militaire operatie.

    Maar aanpakken moeten we ze.

  13. #58
    MVC Lid

    Reacties
    2.748
    14-07-2019

    Citaat Geplaatst door Pollewop. Bekijk reactie
    Prachtig om jou opeen forum over mij horen te klagen..
    Prachtig om te zien hoe jij je onderbuik laat lopen over hindoes..
    Ik zal maar niet zeggen dat jij juist zwaar onderontwikkeld bent en waar ik dat aan wijt..hoewel Ik dat in een paar tweets geleden al een beetje uit de doeken deed.

    Ciao schat..jij gaat weer op negeer

    Hij doet wel zijn best om het maar niet over de jihad gangers te hebben.

    We weten allemaal waarom hij dat doet.

    Blokkeren hoeft voor mij niet, vrijheid van meningsuiting, zelfs als lageburg hier zijn vuil komt spuien.

    Wilders en denk mogen in de kamer van allerlei smerigheid oprakelen, dan mag lagebrug dat hier.

    NSBers zullen er toch wel altijd zijn.
    Duidelijk waar hij toe behoort.

  14. #59
    MVC Lid

    Reacties
    2.712
    31-03-2020

    Citaat Geplaatst door Uitroepteken Bekijk reactie
    Hij doet wel zijn best om het maar niet over de jihad gangers te hebben.

    We weten allemaal waarom hij dat doet.

    Blokkeren hoeft voor mij niet, vrijheid van meningsuiting, zelfs als lageburg hier zijn vuil komt spuien.

    Wilders en denk mogen in de kamer van allerlei smerigheid oprakelen, dan mag lagebrug dat hier.

    NSBers zullen er toch wel altijd zijn.
    Duidelijk waar hij toe behoort.
    Hij mag roepen wat hij wil..
    Maar niemand die mij verplicht zijn racistische berichten te lezen.
    Nee ik ben geen pollewop!!

  15. #60
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Samen staan jullie sterk