1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door M139 Bekijk reactie
    Iedereen, geef Maquis ROOD

    Shukran
    Gedaan.
    Heavy

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Gedaan.
    groen voor jouw

  3. #18
    Wrbrdr zndr brd

    Reacties
    4.654
    13-02-2007

    Citaat Geplaatst door M139 Bekijk reactie
    Iedereen, geef Maquis ROOD

    Shukran
    Maar eerst
    geven we M139
    allemaal BRUIN ...
    Mocrowatcher at 1,5 meters

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Gedaan.
    M139 is heel erg trots op je, dat je zo goed doet wat hij je opdraagt!
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    M139 is heel erg trots op je, dat je zo goed doet wat hij je opdraagt!
    hitler is ook trots op je dat je zijn ideologie nog steeds in hart en nieren uitdraagt

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    1.753
    24-07-2015

    Netjes

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Mij maakt ras inderdaad niets uit, wie de wet overtreedt moet door de politie worden aangepakt, geen discriminatie.
    Maar in de rassen waanzin die de laatste tijd door de westerse landen trekt, de angst van bestuurders voor racist te worden uitgemaakt vraag ik mij dit af.
    Of zoals dylan roof die getrakteerd werd door de politieagenten zie je weet je wat het is met een extreem rechtste figuur zoals jou jij bent de persoon die racisme wilt ontkennen onder de tapijt verschuiven om het systeem white supremacy in stand te houden .En daar komt de irritatie bij jou soort die denkt ik kan doen zeggen wat ik wil tegen die minderheden zonder gevolgen en dat de minderheden hun bek dicht moeten houden en alles moeten gaan slikken . Dan beschouw jij dat maatschapij als rechtvaardig islam moslims en minderheden heeft jou soort geen enkele problemen mee om 24/7 sinds 9/11 te schoferen maar o wee als je iets zegt over de wandaden van blanken krijg je dat extreem rechtse diaree wat jij en je vriendje hier neerkalken.Zelfs op de net moet jou soort de koloniale kruisvaarder spelen omdat je plek niet kent je ziet hier geen chinees of een rus alleen de westerse koloniale kruisvaarder die komt dicteren hoe anderen moeten denken .

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door AboubakrSiddiq Bekijk reactie
    Of zoals dylan roof die getrakteerd werd door de politieagenten zie je weet je wat het is met een extreem rechtste figuur zoals jou jij bent de persoon die racisme wilt ontkennen onder de tapijt verschuiven om het systeem white supremacy in stand te houden .En daar komt de irritatie bij jou soort die denkt ik kan doen zeggen wat ik wil tegen die minderheden zonder gevolgen en dat de minderheden hun bek dicht moeten houden en alles moeten gaan slikken . Dan beschouw jij dat maatschapij als rechtvaardig islam moslims en minderheden heeft jou soort geen enkele problemen mee om 24/7 sinds 9/11 te schoferen maar o wee als je iets zegt over de wandaden van blanken krijg je dat extreem rechtse diaree wat jij en je vriendje hier neerkalken.Zelfs op de net moet jou soort de koloniale kruisvaarder spelen omdat je plek niet kent je ziet hier geen chinees of een rus alleen de westerse koloniale kruisvaarder die komt dicteren hoe anderen moeten denken .
    Heb je heel goed gezegd, vooral dat laatste.

  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Geef rood aan die

  10. #25
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    En jij maar blanken voor racisten uitmakenm maar zelf racistische uitspraken doen.

    Zo zijn volgens jou alle agenten racisten, wat blanken arresteren zij niet, maar gekleurde mensen die de wet overtreden wel.

    Smerig.

    Maar ik geef niemand rood, ik kan het met argumenten af.
    Het gaat het er niet om of de witte agent sec voor racist wordt uitgemaakt of niet, maar de wijze waarop er met zwarte arrestanten wordt omgegaan en de wijze waarop er met witte arrestanten wordt omgegaan. Het lijkt er heden ten dage wel op dat in geval van een zwarte arrestant, de witte agenten bij voorbaat opgefokt zijn, terwijl arrestatie niet eens de aanvang heeft genomen.

    Ik hoef jou zeker niet te vertellen over het zooitje ‘ongeregeld’ bij het politiekorps Den Haag - Rotterdam?

    Als iedereen een houding zoals jij aanneemt, hebben we binnen de kortste keren Darwiniaanse (de verknipte nazistische versie) taferelen in Nederland. Lijkt me voor niemand wenselijk.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  11. #26
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door tetouzient_ Bekijk reactie
    Het gaat het er niet om of de witte agent sec voor racist wordt uitgemaakt of niet, maar de wijze waarop er met zwarte arrestanten wordt omgegaan en de wijze waarop er met witte arrestanten wordt omgegaan. Het lijkt er heden ten dage wel op dat in geval van een zwarte arrestant, de witte agenten bij voorbaat opgefokt zijn, terwijl arrestatie niet eens de aanvang heeft genomen.

    Ik hoef jou zeker niet te vertellen over het zooitje ‘ongeregeld’ bij het politiekorps Den Haag - Rotterdam?

    Als iedereen een houding zoals jij aanneemt, hebben we binnen de kortste keren Darwiniaanse (de verknipte nazistische versie) taferelen in Nederland. Lijkt me voor niemand wenselijk.
    Gruwelijk

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    2.712
    31-03-2020

    Gewoon niet met messen rondlopen lijkt me de oplossing..london geeft nog al een steekprobleem.
    Vandaag weer 2 naar de andere kant geholpen .
    Nee ik ben geen pollewop!!

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Overheid zorgt ervoor dat we allemaal eindigen zonder wapens om onszelf te verdedigen. De politie dient ons te beschermen, maar er is niemand die ons beschermt tegen de politie.
    Heavy

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    2.712
    31-03-2020

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Overheid zorgt ervoor dat we allemaal eindigen zonder wapens om onszelf te verdedigen. De politie dient ons te beschermen, maar er is niemand die ons beschermt tegen de politie.
    Stel je niet aan..
    Nee ik ben geen pollewop!!

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Heb je heel goed gezegd, vooral dat laatste.
    volgens mij heb ik diverse keren geschreven dat racisme keihard moet worden aangepakt, dat de wetten die dat mogelijk maken er ook zijn.

    Maar jij kunt vast wel citaten geven van mijn berichten waar ik volgens jou racisme ontken, toch?
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell