1. #1
    MVC Premium

    Reacties
    77.605
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium

    Joeppppie.. De grenzen in Marokko zijn open

    Ik zie jullie in Marokko inchallah

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    209
    20-08-2019

    Millilia en ceuta niet hoe wil je Marokko naar binnen komen?

    Vliegtuigen vliegen niet via Nederland Marokko en ceuta en melilia is nog pot dicht

    Lees de Marokkaanse kranten vakantie kan pas misschien 1 augustus of 1 september pas

    Maar zelf daar geloof ik niet in Marokko kan je dit jaar vergeten of je vraagt naar problemen in bni makada waren er gisteren rellen dat is de grootste volkswijk in tanger ze hebben de boel plat gegooit

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    208
    18-04-2020

    Ik sla over dit jaar.

  4. #4
    888888

    Reacties
    28.392
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Je hebt er geen reet aan, alles is dicht, over code rood, iedereen met mondkapjes, geen vrijheid, en dan ook nog kans dat je daar vast zit mocht alles weer dicht gegooid ewordne.

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  5. #5
    MVC Premium

    Reacties
    77.605
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Alles is nu beter.. Offerfeest meemaken.. Zo'n.. Strand.. Lekkere eten.. Gezelligheid...jetskien..vette boot huren en dan party op de boot... Hier alleen maar een trieste zomerbeeld.. Regen.. Koud.. Donkere wolken...zomer is klaar in Nederland

  6. #6
    888888

    Reacties
    28.392
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    209
    20-08-2019

    Citaat Geplaatst door LaasteGeruchten Bekijk reactie
    Alles is nu beter.. Offerfeest meemaken.. Zo'n.. Strand.. Lekkere eten.. Gezelligheid...jetskien..vette boot huren en dan party op de boot... Hier alleen maar een trieste zomerbeeld.. Regen.. Koud.. Donkere wolken...zomer is klaar in Nederland
    Jij​ begrijpt het volgens mij niet jij praat hier over strand ben je wel goed in je hoofd er is in Marokko een mondkapjes plicht en restricties je mag bijv bewegen van plaats met documentje die je krijgt van de gemeente en dan moeten ze jou kennen en op dat papiertje staat erop je mag naar buiten voor boodschappen of medicijn ophalen of naar werk

    Ik kom pas van Marokko a batata er is geen lekker genieten toen ik naar Nederland kwam dacht ik er bestaat geen corona ik leefde sinds 15 maart in letterlijk gevangenis je ziet alleen soldaten overal en na 6 uur mag je niet naar buiten en hoor je voetstappen in de avond van militairen en moet je luisteren naar hun onzin verhalen

    Wat lekker genieten ik kom in Nederland aan ik zie iedereen rustig kopje koffie drinken op teras niemand mondkapje iedereen loopt in groepjes alsof er geen corona is mensen barbecue in het park ziekenhuis lekker dichtbij volop verzekerd en jij zegt naar Marokko lekker strand chillen

    Jij bent precies die Marokkaanse vakantie gangers die alleen naar Marokko gaat voor vakantie
    En niks weet wat nu aan de hand is in Marokko gisteren heel rwina in bni makada tanger en jij zegt genieten

  8. #8
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Je bent de grootste idioot als je denkt dat Marokko open is voor vakantie(!)

    Grenzen zijn terug open voor hun volk nog een kans te geven om terug te keren en hun ding te doen...

    Geen vakantie(!!!)

    En als je er vast zit(???)

    Hun regels(!!)

    En je weet hoe vriendelijk ze kunnen zijn

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    209
    20-08-2019

    Citaat Geplaatst door Berberse- Bekijk reactie
    Miss gaat hij naar Nador daar is wel alles weer open, en sommige dragen daar geen mondkapjes
    Overal moet je verplicht mondkapje dragen heel Marokko en als je dat niet doet gaan ze niet netjes vragen je gaat klappen krijgen en mee in busje en dan pas betalen vooral als je jongeren bent dus 16 tot 38 jaar oud ze gaan gelijk uithalen achteraf pas betalen

  10. #10
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door Berberse- Bekijk reactie
    Je komt Marokko binnen alleen als je een Marokkaanse paspoort hebt en je moet ook een Corona test doen
    Eindelijk iemand whit sense..enigste echte antwoord..(!)

    48 uur wel te verstaan..en voor zover ik weet alleen voor Marokkaan ja..

    Thumps jij

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    209
    20-08-2019

    Citaat Geplaatst door Berberse- Bekijk reactie
    Je komt Marokko binnen alleen als je een Marokkaanse paspoort hebt en je moet ook een Corona test doen
    Hij​ heeft gelijk Marokko is niet open voor vakantie staat gewoon in de Marokkaanse kranten en journaal

    Marokkaanse paspoort of niet je Marokkaanse id kaart staat je woonplaats ga maar kijken en daar staat Nederlandse woonplaats

    Iedereen met Marokkaanse ouders is geboren als Marokkaan dus er is geen verschil Marokkanen die geboren zijn in Europa worden als mgarba elzaria gezien

    Ik mocht bijv geen gebruik maken van voedsel bank in Marokko omdat in mijn Marokkaanse id kaart Nederlandse woonplaats staat

    Ze kunnen met je spelen hoe ze willen ga naar Marokko en dan leer je hoe het I elkaar zit.

    Je bent Marokkaanse wanneer hun willen en ze maken je Nederlands wanneer hun dat willen

  12. #12
    ♡wahrania♡

    Reacties
    1.684
    26-02-2014

    Lock down is opgeheven in Marokko mensen mogen zich vrij begeven buiten zonder papiertje.

    Sedert een dag of twee is een wijk in Tanger weer in lock down wat ik alleen maar kan toejuichen gezien het aantal besmettingen daar.

    Moskee is ook weer geopend hamdulilaah
    "Ik heb geen talent voor ondergeschiktheid"
    ~Wie in je afwezigheid kwaad spreekt, vreest je aanwezigheid~

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    3.907
    27-11-2010

    Mij niet gezien
    Andere gebruiker, hhhhh.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    209
    20-08-2019

    Citaat Geplaatst door lovelyass Bekijk reactie
    Lock down is opgeheven in Marokko mensen mogen zich vrij begeven buiten zonder papiertje.

    Sedert een dag of twee is een wijk in Tanger weer in lock down wat ik alleen maar kan toejuichen gezien het aantal besmettingen daar.

    Moskee is ook weer geopend hamdulilaah
    Niet overal en het wisselt zich af elke keer je kan Marokko binnen komen ze kunnen je beschouwen als Marokkaan wanneer ze dat willen maar zodra je naar binnen bent en er gebeurd iets blijf je als Marokkaan in Marokko niemand die naar je om kijkt

    Ik heb jullie gewaarschuwd je mag alleen gebruik maken van nood door Nederlandse overheid als je niet gewaarschuwd bent dus gestand bent maar je bent nu gewaarschuwd als er iets gebeurd in Marokko waar de kans heel groot is zit je vast in Marokko

    Ben je voor de meeste je uitkering kwijt je werk en je school en als je corona krijgt ga je naar Marokkaanse ziekenhuis heerlijk slapen op ijzeren bedden met oude apparatuur

  15. #15
    ♡wahrania♡

    Reacties
    1.684
    26-02-2014

    Citaat Geplaatst door Berberse- Bekijk reactie
    We gaan het vanzelf zien!!! ik vertrek 27 juli en dan zie ik wel of ik Marokko binnen mag komen
    Tri9 salama Berberse en alvast een hele fijne eid ul adha

    Hou wel alle nieuwsberichten in de gaten. Stel de besmettingen nemen in rap tempo toe (wat in Europa ook al parten speelt) dan zou ik adviseren huiswaarts te keren.

    Tijdens je verblijf daar afstand bewaren,mondkapje en extra hygiëne maatregelen. Dan komt het helemaal goed in sha Allah

    Viruologen verwachten een tweede golf.(Allah ya7fadna)
    "Ik heb geen talent voor ondergeschiktheid"
    ~Wie in je afwezigheid kwaad spreekt, vreest je aanwezigheid~