1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    12.107
    09-06-2009

    K WAS GELIQUIDEERDE JONGENS: 1 OP 1 MET MOURAD BADDAOU (eye opener)

    Een eye opener voor ons en de jongeren. Prachtig en dankbaar werk wat Mourad verricht. En Sallaheddine moet doorgaan met het maken van dit soort filmpjes.
    Moge allah swt hun belonen voor het werk dat ze verrichten



  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    12.107
    09-06-2009

    Wat vinden de Nederlandse broeders van dit filmpje? Of reageren ze alleen op negatieve en stigmatiserende berichtgeving?

  3. #3
    MVC Premium

    Reacties
    3.724
    19-05-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Ik vind dit een heel mooi filmpje. Ik zou het ook in andere rubrieken plaatsen

    FREE PALESTINE


  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Ik heb hem gezien

    Je gaat je leven haten.

  5. #5

    Reacties
    1.901
    08-07-2020

    ik zou dat werk echt niet kunnen

  6. #6
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Achterhaald...

    Game is verder and beyond(!)

    Laatste waarschuwing(!)

    heb te weinig tijd(!!)

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    12.107
    09-06-2009

    Citaat Geplaatst door BenKamal Bekijk reactie
    Achterhaald...

    Game is verder and beyond(!)

    Laatste waarschuwing(!)

    heb te weinig tijd(!!)
    Achterhaald? Real talk is nooit achterhaald. Als je in het graf ligt dan kan je de term ''achterhaald'' nog een keer herhalen.

  8. #8
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door Morrokito Bekijk reactie
    Achterhaald? Real talk is nooit achterhaald. Als je in het graf ligt dan kan je de term ''achterhaald'' nog een keer herhalen.
    Lees kijk en leer of zoek op....

    tussen de boodschappenn

    Gaat verder dan je denkt..srry ...(ikmoet)



  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    12.107
    09-06-2009

    Citaat Geplaatst door BenKamal Bekijk reactie
    Lees kijk en leer of zoek op....

    tussen de boodschappenn

    Gaat verder dan je denkt..srry ...(ikmoet)


    Je hebt niet genoeg levenservaring zie ik...
    The godfather is een misleidende geromantiseerde maffia film, welke niet op waarheid is gebaseerd. In de echte wereld is de ''maffia'' keihard en nietsontziend. Regels zoals de omerta, onze zaak e.d. gelden in de praktijk niet. De term broederschap gaat hierbij niet op. Derhalve verraden en schieten ze elkaar overhoop wanneer iemand er belang bij heeft.

    Vind het niet gek aangezien dit een strategie - deception - van de vervloekte shaitan is...

  10. #10
    Speed is a price....

    Reacties
    710
    26-04-2020

    I can feel him..Moge Allah hem verstevigen en standvastig houden in zijn werk ...
    Ken je vijand
    • Zijn naam: Iblis. Zijn belofte: Hij belooft ellende
    • Wat hem doet huilen:Heel vaak neerknielen
    • Zijn valstrik: De vrouwen
    • Zijn hobby: Mensen misleiden en doen afdwalen

  11. #11
    je m'en fous

    Reacties
    340
    07-08-2007

    Goeie

  12. #12
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door Morrokito Bekijk reactie
    Je hebt niet genoeg levenservaring zie ik...
    The godfather is een misleidende geromantiseerde maffia film, welke niet op waarheid is gebaseerd. In de echte wereld is de ''maffia'' keihard en nietsontziend. Regels zoals de omerta, onze zaak e.d. gelden in de praktijk niet. De term broederschap gaat hierbij niet op. Derhalve verraden en schieten ze elkaar overhoop wanneer iemand er belang bij heeft.

    Vind het niet gek aangezien dit een strategie - deception - van de vervloekte shaitan is...
    Lees tussen de boodschappen(!)

    Lees tussen de regels als je slim genoeg bent(!)

    Wat zie je??

    Wat hoor je??

    Wat voel je ??

    Geen tijd om mijn eigen te bewijzen(!)

    Ik trouw deftig met nog een Vrouw(!)

    Heb je een Zusje voor me?

    Je hebt geen flauw onbenul met wie je te maken hebt

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Morrokito Bekijk reactie
    Wat vinden de Nederlandse broeders van dit filmpje? Of reageren ze alleen op negatieve en stigmatiserende berichtgeving?
    Wellicht bedoel je ook mij, maar ik reageer ook op positieve berichtgeving als ik er wat over te zeggen heb.
    Hoe dan ook, ondanks dat ik problemen heb met een paar aspecten in de islam, is het natuurlijk niet zo dat ik dan denk dat moslims slechte mensen zijn, of minder goede mensen.
    Sterker nog, de meeste moslims leven in minder goede omstandigheden dan wij hier, dus ik ga ervan uit dat juist daar meer mensen (nodig) zijn die dit soort dingen doen.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    12.107
    09-06-2009

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Wellicht bedoel je ook mij, maar ik reageer ook op positieve berichtgeving als ik er wat over te zeggen heb.
    Hoe dan ook, ondanks dat ik problemen heb met een paar aspecten in de islam, is het natuurlijk niet zo dat ik dan denk dat moslims slechte mensen zijn, of minder goede mensen.
    Sterker nog, de meeste moslims leven in minder goede omstandigheden dan wij hier, dus ik ga ervan uit dat juist daar meer mensen (nodig) zijn die dit soort dingen doen.
    Nee niet specifiek jouw, maar de leden die hier puur komen omdat ze tegen marokkanen willen schoppen of hun frustraties willen uiten. Daar kan ik jouw (nog) niet onder plaatsen. Niet alle autochtonen die hier komen zijn islam- of marokkanen haters. Sterker nog, in het verleden heb ik hier een aantal meegemaakt die hier kwamen omdat ze een band hebben met marokkanen of marokko. Een bekend lid daarvan was Mathijs. Soms had ik het gevoel dat hij zich meer marokkaan voelde dan Hollander

  15. #15
    je m'en fous

    Reacties
    340
    07-08-2007

    Meer van zulke filmpjes