1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    77
    25-03-2020

    Ongelofelijk dat veel Marokkanen nog zo dom zijn.

    Ze zijn er van overtuigd dat je dom bent met een VMBO basis advies. Dat je zo kortzichtig kan zijn. Deze 90s kids zijn
    genadeloos naar deze leeftijdsgenoten met hen vooroordelen. "We zijn allemaal arm opgegroeid en werden allemaal gewoon
    geslagen. Dat is geen excuus." Die uitspraak is net zo breed te interpreteren als een containerbegrip. Hoe weet jij nou van
    welke gradatie er mishandeling en ellende plaats vindt in andermans huishouden? Dus omdat we allemaal maar Marokkaans
    zijn was onze thuissituatie exact identiek? Jullie ouders deden ook aan hetzelfde hokjes denken. "De kinderen van 7amid
    zijn slecht en mislukt. Onze kinderen worden allemaal geslagen en daar is niks mis mee. Waarom zijn andere kinderen dan
    geen criminelen of verpest?" Applaus! De schuld compleet bij de kinderen leggen en de ouders maar heilig achten. En die
    Marokkaanse VWO'ers en HAVO'ers maar sterk neer op ons kijken. Nu ze in de dertig zijn doen ze dat nog steeds, omdat
    we allemaal uit de onderkant van de maatschappij komen en een kind ook zijn eigen verantwoordelijkheid heeft. Dat is zo
    makkelijk praten. Als je vanuit huis psychisch bent en scheef groeit, omdat je geestelijke gezondheid stuk loopt en de
    maatschappij gelooft niet in je, dan is het indirecte dwang dat je mislukt.

  2. #2
    ♡wahrania♡

    Reacties
    1.684
    26-02-2014

    Heb me geabonneerd op jou topic's wil mijn intellect een boost geven
    "Ik heb geen talent voor ondergeschiktheid"
    ~Wie in je afwezigheid kwaad spreekt, vreest je aanwezigheid~

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    77
    25-03-2020

    Citaat Geplaatst door lovelyass Bekijk reactie
    Heb me geabonneerd op jou topic's wil mijn intellect een boost geven
    love you too

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    77
    25-03-2020

    Tanjaouiia je kan me ook PMen als je het niet wilt openbaren hoe je wou reageren eigenlijk <3

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    77
    25-03-2020

    Citaat Geplaatst door BopperJ Bekijk reactie
    Begrijp je boodschap, moest wel lachen van de manier hoe je je uit, schattig.
    Welke uitingen zijn dan schattig?

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    444
    30-05-2020

    Citaat Geplaatst door Marmitazispanja Bekijk reactie
    Tanjaouiia je kan me ook PMen als je het niet wilt openbaren hoe je wou reageren eigenlijk <3
    Gestuurd❤️

  7. #7

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    77
    25-03-2020

    Citaat Geplaatst door BopperJ Bekijk reactie
    Je manier van,
    jouw woorden keuze
    Welke woorden gebruik ik dan die zo leuk zijn?

  9. #9

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    77
    25-03-2020

    Citaat Geplaatst door BopperJ Bekijk reactie

  11. #11

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    745
    18-05-2020

    Ongelofelijk dat veel Marokkanen nog zo dom zijn.

    Al kom je gezegend het huis uit, je wordt alsnog door maatschappij niet gezien. Zodra zij jouw identieke N-A gezicht zien. Dus dat is indd geen excuus. Je moet het maar treffen is jouw geluk als buitenlander.

    Daarnaast speelt je omgeving ook een rol

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    77
    25-03-2020

    Citaat Geplaatst door Rug Bekijk reactie
    Al kom je gezegend het huis uit, je wordt alsnog door maatschappij niet gezien. Zodra zij jouw identieke N-A gezicht zien. Dus dat is indd geen excuus. Je moet het maar treffen is jouw geluk als buitenlander.

    Daarnaast speelt je omgeving ook een rol
    Precies. Mensen met een laag sociaal economische status hebben slechte woonvoorzieningen en vaker psychiatrische of psychische
    problemen. Als die ouders het kind aansteken met hen psychiatrische problemen dan maakt hij geen schijn van kans met wat voor intelligentie dan ook.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    77
    25-03-2020

    Citaat Geplaatst door Rug Bekijk reactie
    Al kom je gezegend het huis uit, je wordt alsnog door maatschappij niet gezien. Zodra zij jouw identieke N-A gezicht zien. Dus dat is indd geen excuus. Je moet het maar treffen is jouw geluk als buitenlander.

    Daarnaast speelt je omgeving ook een rol
    wat is N-A gezicht trouwens?