1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    742
    18-05-2020

    Citaat Geplaatst door AnnoniemMan Bekijk reactie
    Bedankt allemaal. We gaan uit elkaar. Ik ben haar type niet. Dit lucht enorm op.
    Kijk eens aan , had ik toch gelijk

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    430
    14-02-2015

    Het is inderdaad maar één kant. En geen kwaad woord in die zin. Het zat me enorm dwars maar opende mijn ogen dat iemand schreef dat ik haar type wellicht niet ben. En ik investeer niet als iemand mij niet wil. Dwang werkt niet.

    Ik voel me al een stuk beter.
    Liefde overwint

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    2.620
    17-12-2019

    De duivel geeft nooit op, wanneer een man en vrouw getrouwd zijn, zal hij er alles aan doen, om ze uit elkaar te krijgen.

    Spreek niet wanneer je boos bent, loop beter weg en wanneer jullie afgekoeld zijn, ga bij haar zitten en zeg: sorry.
    En praat er over, werkt dit niet? Begin over iets héél anders, een normaal onderwerp. Later kan je aangeven dat het neit zo hoort.

    Anders kan je pm’en bro.
    Salamoualaikoum wa ra7matoullah wa barakatouh!

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    343
    04-11-2011

    I think yuu’re cool.

    May Allah swt grant u with His Rahma

  5. #20
    ♡wahrania♡

    Reacties
    1.684
    26-02-2014

    Citaat Geplaatst door Hazelnut Bekijk reactie
    I think yuu’re cool.

    May Allah swt grant u with His Rahma
    Eens, ameen
    "Ik heb geen talent voor ondergeschiktheid"
    ~Wie in je afwezigheid kwaad spreekt, vreest je aanwezigheid~

  6. #21
    ♡wahrania♡

    Reacties
    1.684
    26-02-2014

    Citaat Geplaatst door AnnoniemMan Bekijk reactie
    Het is inderdaad maar één kant. En geen kwaad woord in die zin. Het zat me enorm dwars maar opende mijn ogen dat iemand schreef dat ik haar type wellicht niet ben. En ik investeer niet als iemand mij niet wil. Dwang werkt niet.

    Ik voel me al een stuk beter.
    Liefde kent geen dwang. Fijn dat het iets beter gaat.
    "Ik heb geen talent voor ondergeschiktheid"
    ~Wie in je afwezigheid kwaad spreekt, vreest je aanwezigheid~

  7. #22
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    Wat een idioot ben je.

    Dat je zo over je eigen vrouw praat in notabene een vrouwen topic EN advies vraagt online aan een stel hyena's die hier nog een aubergine zouden doen. Geen respect voor je madame, dat zegt dus veel meer over jou dan over je vrouw.

    Om dan ook te zeggen "we gaan uit elkaar". Fijn dat je die kortzichtige keuze hebt gemaakt op een paar wolven reacties hier. Echt, het wordt steeds gekker oesafi.

    “We are, as a species, addicted to story. Even when the body goes to sleep, the mind stays up all night, telling itself stories.”
    - Jonathan Gottschall -


  8. #23
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Ik kan dit niet geloven en deze leden hier ook niet. Om een paar vage poetische zinnen wordt geadviseerd dat ie moet scheiden en hij zegt gewoon ja inderdaad ik ga scheiden. Weet niet wie ik erger vind. De leden of ts!? Duivels!

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Volgens mij zijn ze niet getrouwd maar hebben een relatie/leren elkaar kennen om een huwelijk aan te gaan? In dat geval, ga uit elkaar en kom bij elkaar of bij een ander als er een huwelijk gestart kan worden.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    527
    02-06-2014

    hahaha sommige reacties laten mij echt lachen

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    12.486
    26-07-2020

    Zeg gwn dat ze moet oprotten. Goede keuze toch?
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  12. #27
    La illaha illa ALLAH

    Reacties
    8.092
    06-07-2008

    Geven en nemen
    ALLAH OU AKBAR!!!!!

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    745
    15-05-2019

    Citaat Geplaatst door AnnoniemMan Bekijk reactie
    Bedankt allemaal. We gaan uit elkaar. Ik ben haar type niet. Dit lucht enorm op.
    Het is deze duiveltjes gelukt helaas. De duivel lacht hard in zijn vuistje nu... Dames, jullie kunnen je op je borst slaan, proficiat...

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    745
    15-05-2019

    Citaat Geplaatst door 3esses Bekijk reactie
    De duivel geeft nooit op, wanneer een man en vrouw getrouwd zijn, zal hij er alles aan doen, om ze uit elkaar te krijgen.

    Spreek niet wanneer je boos bent, loop beter weg en wanneer jullie afgekoeld zijn, ga bij haar zitten en zeg: sorry.
    En praat er over, werkt dit niet? Begin over iets héél anders, een normaal onderwerp. Later kan je aangeven dat het neit zo hoort.

    Anders kan je pm’en bro.
    En daar heeft hij al deze kleine duiveltjes voor die hier aan het spelen zijn onder zijn hoedje. Shajatien vrouwen

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    745
    15-05-2019

    Citaat Geplaatst door pureglossy Bekijk reactie
    Wat een idioot ben je.

    Dat je zo over je eigen vrouw praat in notabene een vrouwen topic EN advies vraagt online aan een stel hyena's die hier nog een aubergine zouden doen. Geen respect voor je madame, dat zegt dus veel meer over jou dan over je vrouw.

    Om dan ook te zeggen "we gaan uit elkaar". Fijn dat je die kortzichtige keuze hebt gemaakt op een paar wolven reacties hier. Echt, het wordt steeds gekker oesafi.
    Zegt iemand met 3k reacties. Waar is deze site dan voor met je domme ass. Eerst tekeer gaan hier en dan janken dat anderen er gebruik van maken. Achterlijk noemen ze dat