1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Citaat Geplaatst door Housje Bekijk reactie
    Het is deze duiveltjes gelukt helaas. De duivel lacht hard in zijn vuistje nu... Dames, jullie kunnen je op je borst slaan, proficiat...
    En nogmaals, vraag ts eens of ze getrouwd zijn? Want klinkt niet zo. Hij vraagt haar waar ze zullen gaan wonen en wat voor woning? Het gaat om een relatie om elkaar te leren kennen enz enz. Dus de duivel is nu teleurgesteld dat ze gestopt zijn met deze manier van omgang.

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    419
    06-10-2016

    Dit klonk meer als een relatie dan als een getrouwd stel.

    Bij een getrouwd stel is het advies natuurlijk anders. Dan is dit geen geldige reden om te scheiden. Duuuh!



    Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk

  3. #33
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    Citaat Geplaatst door Housje Bekijk reactie
    Zegt iemand met 3k reacties. Waar is deze site dan voor met je domme ass. Eerst tekeer gaan hier en dan janken dat anderen er gebruik van maken. Achterlijk noemen ze dat
    Allhoemaa 3k reacties, dan zo'n idioot die z'n leuter als wapen gebruikt en er triomfantelijk machtig mee rond zwaait maar als het erop aankomt....

    “We are, as a species, addicted to story. Even when the body goes to sleep, the mind stays up all night, telling itself stories.”
    - Jonathan Gottschall -


  4. #34
    Be happy

    Reacties
    26.421
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Je bent niet interessant genoeg voor haar, dit probeert ze via een omweg duidelijk te maken. Ik zou dus gewoon recht in haar gezicht zeggen dat ze je niet verdient. Aju!
    Trotse mama ♡♡

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    815
    08-06-2016

    Citaat Geplaatst door AnnoniemMan Bekijk reactie
    Dank iedereen. Ik wilde het van mij af praten. Het leek ineens of de helft van het probleem verdween bij het typen van mijn woorden.
    Beetje apart verhaal maar liefde overwint

  6. #36
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Wispelturig type. Besteed je tijd aan iemand die jou echt wil. Kraan van aand8 dicht. Open staan voor je echte mekteb. Dit klinkt als een energievretende zeurkous