1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    430
    14-02-2015

    ik begrijp haar niet

    Neem het heft in handen en gedraag je als een man? Dat vind ik leuk. Dat doe ik.
    Maar de keuzes die ik maak passen dan weer niet. Zij zoekt een andere vorm van 'man zijn'. Ik weet niet welke.

    Maar hoe zie je dat dan voor je? Vraag ik vol hoop, met een lichte wan daarin. Dat moet jij weten, want jij bent de man.
    En daar werd het wanhoop in plaats van hoop.

    Ok, laten we beginnen bij het begin. Hoe het vroeger was. Nee, daar begint ze niet aan want toen waren we jong en onvolwassen.
    Ok. We beginnen bij het moment dat we volwassen werden? Laat me met rust, hoor ik dan. Ik kan het met jou nergens over hebben.

    Ik heb het gevoel dat ik de controle over de situatie verlies. Volg jij het nog? Ik steeds minder.
    Liefde overwint

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    430
    14-02-2015

    Citaat Geplaatst door rosenoire Bekijk reactie
    Om wat voor keuzes gaat het?
    Diverse niveau's. Of het nou neerkomt op macarno of spaghetti bij een diner of dat het gaat om keuze van een woning of woonplaats. Het is NOOIT goed.
    En als ik dan bij voorbaat zeg laten we samen kiezen,...dus hoe zie jij het en dan leggen naast hoe ik het zie en dan een soort middenweg. Nee, dan vertoon ik vrouwlijke trekjes.
    En als ik zeg ik kies (bv) een zwarte auto ipv rood dan denk ik weer aan mezelf. En als ik zeg kies jij maar dan ben ik geen man.
    Liefde overwint

  3. #3
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Je bent te lief
    En het komt ook over alsof je haar type niet bent en ze zich aan jou irriteert.
    Happiness is an inside job


  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    419
    06-10-2016

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Je bent te lief
    En het komt ook over alsof je haar type niet bent en ze zich aan jou irriteert.
    Dit denk ik ook.

    Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk

  5. #5
    Heb geduld......

    Reacties
    364
    15-11-2002

    Volgens mij is er iets diepers bij haar , maar durft ze het niet te zeggen en reageert ze zo.
    Ik denk een soort van onzekerheid of angst misschien om zichzelf vast te leggen, probeer goed te praten om er achter te komen wat er achter haar gedrag zit. Pak het rustig aan.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    430
    14-02-2015

    Dank iedereen. Ik wilde het van mij af praten. Het leek ineens of de helft van het probleem verdween bij het typen van mijn woorden.
    Liefde overwint

  7. #7
    ♡wahrania♡

    Reacties
    1.684
    26-02-2014

    Wat moet je met zo'n vrouw? Het is geven en nemen.

    Waarom jezelf onnodig pijnigen?
    "Ik heb geen talent voor ondergeschiktheid"
    ~Wie in je afwezigheid kwaad spreekt, vreest je aanwezigheid~

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    3.769
    14-02-2011

    Citaat Geplaatst door AnnoniemMan Bekijk reactie
    Dank iedereen. Ik wilde het van mij af praten. Het leek ineens of de helft van het probleem verdween bij het typen van mijn woorden.
    Eerlijk.Verlaat haar zo snel mogelijk.ze is geen sec.waard van je tijd.
    Een meid die jou leuk vind laat dat merken en geeft je juist het gevoel da jij de allerleukste persoon op aarde bent.tenzij jij graag als dweil behandeld wil worden.
    Being a Muslim is about changing yourself, Not changing Islam.
    Dubai gebouwd op Slaven.https://m.youtube.com/watch?v=gMh-vlQwrmU

  9. #9
    ♡wahrania♡

    Reacties
    1.684
    26-02-2014

    Eens, jij zou haar wereld moeten zijn (spreekwoordelijk dan)
    "Ik heb geen talent voor ondergeschiktheid"
    ~Wie in je afwezigheid kwaad spreekt, vreest je aanwezigheid~

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Je kunt nog altijd haar stringetjes gaan dragen :.. aangezien je je als een bitch gedraagd....

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    430
    14-02-2015

    Bedankt allemaal. We gaan uit elkaar. Ik ben haar type niet. Dit lucht enorm op.
    Liefde overwint

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    3.769
    14-02-2011

    Citaat Geplaatst door AnnoniemMan Bekijk reactie
    Bedankt allemaal. We gaan uit elkaar. Ik ben haar type niet. Dit lucht enorm op.
    Moedig!Beste Keuze, Hou dit vast!
    InchaAllah tref je snel de juiste partner waar je gelukkig mee wordt.
    Being a Muslim is about changing yourself, Not changing Islam.
    Dubai gebouwd op Slaven.https://m.youtube.com/watch?v=gMh-vlQwrmU

  13. #13
    ♡wahrania♡

    Reacties
    1.684
    26-02-2014

    Citaat Geplaatst door AnnoniemMan Bekijk reactie
    Bedankt allemaal. We gaan uit elkaar. Ik ben haar type niet. Dit lucht enorm op.
    Graag gedaan, heel veel geluk (met name) in de liefde toegewenst.
    "Ik heb geen talent voor ondergeschiktheid"
    ~Wie in je afwezigheid kwaad spreekt, vreest je aanwezigheid~

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    247
    23-01-2020

    De girl is gek. Iemand moet haar even buiten hangen aan een lijntje kan ze uitwaaien want gaat niet goed bovenin bij haar.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    742
    18-05-2020

    Je bent niet te lief, je bent gwn zoals een man moet zijn.

    Eerlijk, geeft de vrouw kansen om mee te denken, haar ideeën te delen en bent dus dominant Wanneeer het moet.

    Zij is simpelweg geen vrouw. Zij is het probleem niet jij. Als zij niet eens met wil praten en de serieuze vragen kn en wil beantwoorden, wat moet je nog met haar?

    Ik zie tijdverdrijf,