1. #166
    MVC Lid

    Reacties
    1.636
    14-05-2012

    Citaat Geplaatst door XiX Bekijk reactie
    ik bedoel met marokko , rabat ,de macht ,regering
    Ja dat snap ik.

    Ze halen het echt niet in hun kop. De regering zijn gewoon amazigh. De koning is half amazigh. Daarom zei ik rif is marokko.
    Hindoestanen die op de PVV stemmen beroepen zich op hindoenationalistische ideeën over moslims: hindoes die de moslims zien als bezetters en onderdrukkers van hindoes, India en mogelijk straks de rest van de wereld als ze niet worden gestopt. Zij kregen dat mee in hun opvoeding met eeuwenoude verhalen over de islamitische overheersing van Azië, zoals de mogols in India die hindoeschatten vernietigden.
    TJAH HITLER HEEFT ZIJN HAKENKRUIS TE DANKEN AAN HINDUS

  2. #167
    Le méchant loup

    Reacties
    1.601
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door XiX Bekijk reactie
    waar kom jij vandaan in marokko
    Guerguarate, bij de azulisario's.
    Les Salauds

    Anti-homo-slaafiëns

  3. #168

    Reacties
    1.901
    08-07-2020

    Citaat Geplaatst door Oushen Bekijk reactie
    Guergarate, bij de azulisario's.
    9oli moritanio

  4. #169

    Reacties
    1.901
    08-07-2020

    Citaat Geplaatst door Monica Bekijk reactie
    Guergarate is de grens tussen maroc en mauritania

  5. #170
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door XiX Bekijk reactie
    meen je dit serieus ??
    Weet je het niet meer.
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  6. #171

    Reacties
    1.901
    08-07-2020

    Citaat Geplaatst door Hymne-Cherifien Bekijk reactie
    Ja dat snap ik.

    Ze halen het echt niet in hun kop. De regering zijn gewoon amazigh. De koning is half amazigh. Daarom zei ik rif is marokko.
    jij begrijpt de situatie verkeerd denk ik, rif separatisten willen zich van marokko afscheiden, dus ook van hun mede amazighen als swasa en sloe7 , ze willen een republiek stichten zoals het in de jaren 20 van de vorige eeuw .

  7. #172

    Reacties
    1.901
    08-07-2020

    Citaat Geplaatst door Monica Bekijk reactie
    Ik vond die azulisario's funny.
    ik weet niet of polizario azulis zijn, denk het niet

  8. #173

    Reacties
    1.901
    08-07-2020

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    Weet je het niet meer.
    als je zegt dat marokkaanse overheid aan verdiend moet je ook ons laten zien hoe

  9. #174
    MVC Lid

    Reacties
    1.636
    14-05-2012

    Citaat Geplaatst door XiX Bekijk reactie
    jij begrijpt de situatie verkeerd denk ik, rif separatisten willen zich van marokko afscheiden, dus ook van hun mede amazighen als swasa en sloe7 , ze willen een republiek stichten zoals het in de jaren 20 van de vorige eeuw .
    Nee, ik begrijp je. Ik zeg alleen dat ze dat toch niet gaan doen. Het blijft bij praatjes van sommige groepen.
    Hindoestanen die op de PVV stemmen beroepen zich op hindoenationalistische ideeën over moslims: hindoes die de moslims zien als bezetters en onderdrukkers van hindoes, India en mogelijk straks de rest van de wereld als ze niet worden gestopt. Zij kregen dat mee in hun opvoeding met eeuwenoude verhalen over de islamitische overheersing van Azië, zoals de mogols in India die hindoeschatten vernietigden.
    TJAH HITLER HEEFT ZIJN HAKENKRUIS TE DANKEN AAN HINDUS

  10. #175
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door Hymne-Cherifien Bekijk reactie
    Nee, ik begrijp je. Ik zeg alleen dat ze dat toch niet gaan doen. Het blijft bij praatjes van sommige groepen.
    klopt

  11. #176
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door XiX Bekijk reactie
    als je zegt dat marokkaanse overheid aan verdiend moet je ook ons laten zien hoe
    dat ben ik ook van plan maar jij wilt niet mee werken.
    Nogmaals hoe komt de staat aan zijn inkomsten.
    Ik denk door belastingen of niet.
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  12. #177
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Wie heeft noord afrika gearabiseerd de term die de azulis gebruiken en oushen ga snel surah fatiha leren

  13. #178
    Le méchant loup

    Reacties
    1.601
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door AboubakrSiddiq Bekijk reactie
    Wie heeft noord afrika gearabiseerd de term die de azulis gebruiken en oushen ga snel surah fatiha leren
    Arabiseren, latiniseren...dit zijn gangbare termen maar azuli of azulisme is door werkloze depressieve debielen verzonnen op dit forum.

    Ga nu maar snel ا ب ت leren en aangifte doen want je bent al 3 of 4 keer virtueel verkracht door oushen.
    Les Salauds

    Anti-homo-slaafiëns

  14. #179
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Citaat Geplaatst door Oushen Bekijk reactie
    Arabiseren, latiniseren...dit zijn gangbare termen maar azuli of azulisme is door werkloze depressieve debielen verzonnen op dit forum.

    Ga nu maar snel ا ب ت leren en aangifte doen want je bent al 3 of 4 keer virtueel verkracht door oushen.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  15. #180
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Citaat Geplaatst door Oushen Bekijk reactie
    Arabiseren, latiniseren...dit zijn gangbare termen maar azuli of azulisme is door werkloze depressieve debielen verzonnen op dit forum.

    Ga nu maar snel ا ب ت leren en aangifte doen want je bent al 3 of 4 keer virtueel verkracht door oushen.
    Jij bent niks voor mij je bent een kakkerlak die tof komt doen op de net en je kan nog geen eens surah fatiha citeren. En blijf het azulisme ontkennen ik heb je al eerder gezegd dat niemand in die kampvuurverhalen van jullie intrapt maar kan de bronnen zo weer plaatsen van jou soortgenoten .