1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    3.769
    14-02-2011

    Citaat Geplaatst door Marmitazispanja Bekijk reactie
    Oh, nu snap ik het. Ik zou ook niet zo snel naar iets toe gaan wat overhyped is, of het nou een product of dienst is.
    Iedereen was helemaal gek op Dubai als vakantieland, maar zodra je daar bent is het geen zak aan. Je hebt zoveel geld verspild
    aan iets wat je gewoon op youtube kan zien. Ik citeer hier mee anderen. Die wijsheid had ik allang.
    ❤️❤️
    Being a Muslim is about changing yourself, Not changing Islam.
    Dubai gebouwd op Slaven.https://m.youtube.com/watch?v=gMh-vlQwrmU

  2. #32

    Reacties
    879
    06-07-2018

    Citaat Geplaatst door Marmitazispanja Bekijk reactie
    Ik kan ze niet vinden op google. Had jij een link?
    Delia skin clinic op google en dan zie je '79 google reviews' moet je ook even op klikken. Ik kan van dat geen link sturen

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    77
    25-03-2020

    Citaat Geplaatst door Masylia- Bekijk reactie
    Delia skin clinic op google en dan zie je '79 google reviews' moet je ook even op klikken. Ik kan van dat geen link sturen
    Oh, ja. Ik zie het nu. Dankjewel!

  4. #34

    Reacties
    879
    06-07-2018

    Citaat Geplaatst door Marmitazispanja Bekijk reactie
    Oh, ja. Ik zie het nu. Dankjewel!
    Geen dank! Maar wat je net ook zei idd, vermijd al die overhyped shit is echt puur commercieel

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    77
    25-03-2020

    Citaat Geplaatst door Masylia- Bekijk reactie
    Geen dank! Maar wat je net ook zei idd, vermijd al die overhyped shit is echt puur commercieel
    dankjewel ukhti <3

  6. #36
    1017

    Reacties
    341
    12-12-2019

    Marmita

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    77
    25-03-2020

    Citaat Geplaatst door Athlete. Bekijk reactie
    Marmita
    Wat moet je?

  8. #38
    1017

    Reacties
    341
    12-12-2019

    Citaat Geplaatst door Marmitazispanja Bekijk reactie
    Wat moet je?
    I really care about you

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    77
    25-03-2020

    Citaat Geplaatst door Athlete. Bekijk reactie
    I really care about you
    Ga maar op zoek naar een klavertje vier en wensen dat je een kopie van mij vindt. Ik heb er geen zin in.

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    745
    18-05-2020

    Citaat Geplaatst door Marmitazispanja Bekijk reactie
    Kom alsjeblieft niet met:"De laatste video is toevallig. Dat komt door Corona." Een B.V kan nooit failliet gaan waardoor de eigenaar in zulke problemen komt bijvoorbeeld
    Een bedrijf gaat wel failliet door de coronacrisis, er wordt verw8 dat heel wat bedrijven nog failliet gaan. En dan met name midden- en klein bedrijven.

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    745
    18-05-2020

    Citaat Geplaatst door leipe_shlada Bekijk reactie
    Wat is dit voor bizarre trend met al die vlogsters joh?

    Waar de bedoeling van de hijab is om jezelf zoveel mogelijk uit het zicht te onttrekken, doen deze vrouwen juist alles om zichzelf zo bekend mogelijk te maken?

    Moeten ze zelf weten uiteindelijk.. maar waarom dan die hoofddoek? Met welk doel draag je die hoofddoek dan? Welk nut heeft die doek om je hoofd? Het is in ieder geval zeker niet bedoeld als hijab want het woord hijab op zich betekent "onttrekken uit het zicht". Ik vraag me dit oprecht soms af Wollah.. dragen veel van die meiden/vrouwen gewoon hoofddoek omdat ze lelijk kroeshaar hebben ofzoiets?
    Ik heb het niet alleen over deze vlogster, maar op insta enzo zie je allemaal debiele meiden met een hoofddoek en dan doet ze er letterlijk alles aan om de foto te kiezen om te publiceren waarop ze haar kont het beste laat uitkomen

    Wat een tijden man... en inderdaad, je vraagt om het boze oog met deze onzin. Ga naar iedere serieuze Raqi (iemand die roqya doet) en die gaat je vertellen dat 1 van de eerste stappen in het proces van genezing is om te stoppen met zonden.
    Indd geen nut.
    Torki Dayouth


    Dat is tegenwoordig hoe het gaat met vloggen, snapchat en instagram.

    Toevallig gisteren een programma gezien van mensen die meer bezig zijn met insta dan met leven leven.

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    77
    25-03-2020

    Citaat Geplaatst door Rug Bekijk reactie
    Een bedrijf gaat wel failliet door de coronacrisis, er wordt verw8 dat heel wat bedrijven nog failliet gaan. En dan met name midden- en klein bedrijven.
    Een B.V kan nooit failliet gaan, WAARDOOR DE EIGENAAR IN ZULKE PROBLEMEN KOMT. Begrijpend lezen

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    77
    25-03-2020

    Citaat Geplaatst door Masylia- Bekijk reactie
    Ik gelukkig niet, een vriendin en nicht wel. Ze hadden beide geen chronische acne slechts lichte. Het werd na elke behandeling erger en hun producten hielpen voor geen meter. Wel telkens beweren dat het echt goed zat slechts tijd nodig Ze zijn ook echt niet lief meer als je na maanden er klaar mee bent en dit aankaart. Kijk ook maar even naar de recensies op google, zeker niet altijd betrouwbaar maar sommige verhalen komen heel wat overeen als wat mn nicht en vriendin hebben ervaren.
    Welke recensies waren niet betrouwbaar? De goede?

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    745
    18-05-2020

    Citaat Geplaatst door Marmitazispanja Bekijk reactie
    Een B.V kan nooit failliet gaan, WAARDOOR DE EIGENAAR IN ZULKE PROBLEMEN KOMT. Begrijpend lezen
    Ik heb de videos niet bekeken. Zijn mijn tijd niet waard, maar ook bv kunnen vallen. En zeker nu in deze gemanipuleerde crisis.

    Dus niks begrijpend lezen of begrijpend ruiken

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    77
    25-03-2020

    Citaat Geplaatst door Rug Bekijk reactie
    Ik heb de videos niet bekeken. Zijn mijn tijd niet waard, maar ook bv kunnen vallen. En zeker nu in deze gemanipuleerde crisis.

    Dus niks begrijpend lezen of begrijpend ruiken
    B.V staat voor Bij Vooroordelen. Sorry, het was mijn fout met mijn vooroordelen. Je hebt gelijk