1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    41
    06-11-2019

    Doordat mensen veel en hoge eisen stellen, zullen de vele mensen alleen blijven!!

    Salaam oualaikom iedereen.

    Ik zal een paar voorbeelden noemen van de vele en hoge eisen.

    -hij moet minimaal 1.80 lang zijn
    -ik wil minimaal 4000 euro bruidschat (vaak bepalen ouders hier in mee)
    -hij moet knap zijn terwijl ze van haar zelf weet dat ze niet knap is. (Dit geldt ook bij de mannen)
    -hij moet praktiserend zijn terwijl zij zelf haar wenkies epileert. (Dit geldt ook vaak voor de mannen)
    -hij moet een goed salaris hebben. Minimaal 2200 euro. (Terwijl haar eigen vader in de uitkering zit)
    -hij moet de hele bruiloft betalen met alles erop en eraan. Minimaal 20k. (Ja want geld groeit aan bomen toch?)
    -ik trouw met hem en niet met zijn familie. (Maar zelf wil je wel iedere 2 weken logeren bij je ouders?)


    TRIEST!!!! daarom zijn velen mannen en vrouwen 27+ en nog single

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    949
    23-02-2015

    salaam aleykoum moge Allah swt ons meer kennis geven ameen .

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    448
    01-08-2016

    vrouwe kijke teveel naar andere en wille hetzelfde hebbe en leven uiteindelijk niet hun eige leve en daarom eindige ze met niks. Het is egt ziek wallah
    Citaat Geplaatst door Bigups Bekijk reactie
    "een kech kan geen moeder zijn."

    -bigups

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    208
    18-04-2020

    Heel triest ja.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    41
    06-11-2019

    Citaat Geplaatst door Hairy Bekijk reactie
    Heel triest ja.
    Ik ben blij dat je het met mij eens bent

  6. #6
    Be yourself

    Reacties
    1.523
    28-10-2012

    We zijn opgegroeid met leeg materialisme en sociale media waar je met één klik of druk op de knop iemand uit je leven kunt verwijderen en tegelijkertijd een nieuw persoon in je leven kunt toevoegen. We zijn niet meer gewend om echt met iemand te connecten en struikelblokken op te lossen. Alles moet snel en oppervlakkig omdat we niets anders kunnen en gewend zijn, alles is helaas gebaseerd op lege wensen in plaats van echt nastreven wat we echt nodig hebben (in een partner).

    “O you who are patient! Bear a little more, just a little more remains.”


  7. #7
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door Visbestilla Bekijk reactie
    Salaam oualaikom iedereen.

    Ik zal een paar voorbeelden noemen van de vele en hoge eisen.

    -hij moet minimaal 1.80 lang zijn
    -ik wil minimaal 4000 euro bruidschat (vaak bepalen ouders hier in mee)
    -hij moet knap zijn terwijl ze van haar zelf weet dat ze niet knap is. (Dit geldt ook bij de mannen)
    -hij moet praktiserend zijn terwijl zij zelf haar wenkies epileert. (Dit geldt ook vaak voor de mannen)
    -hij moet een goed salaris hebben. Minimaal 2200 euro. (Terwijl haar eigen vader in de uitkering zit)
    -hij moet de hele bruiloft betalen met alles erop en eraan. Minimaal 20k. (Ja want geld groeit aan bomen toch?)
    -ik trouw met hem en niet met zijn familie. (Maar zelf wil je wel iedere 2 weken logeren bij je ouders?)


    TRIEST!!!! daarom zijn velen mannen en vrouwen 27+ en nog single
    Goede topic!

    Was het maar waar dat we het allemaal op hoge eisen konden gooien, helaas spelen er meer factoren een rol in.

    Maar waar alles om draait is dat men niet tevreden is met het leven wat ze hebben. Hun partner moet een upgrade worden, geen downgrade.

    Echter de waardes waar we echt naar moeten streven, is het zijn van een goede moslim.

    Een groot huis, dikke auto en grote bruiloft gaan je niet dichterbij Allah brengen.

    Daarom zit er geen barakah in de huwelijken waar men naar deze materialistische dingen streven.

    Als men streefde naar een goede deen en karakter, zouden de huwelijk en sneller ontstaan en ook duurzamer zijn... want daar zit meer Barakah in.

    Hoop dat mensen zich dat gaan realiseren.

  8. #8
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Mijn hemel, realiseer me nu pas dat ik alles in het Engels heb geschreven, zonder goede reden dacht echt dat ik het laatste stukje in het Nederlands had geschreven, freaky

    edit: oh wacht, ik liet alles vertalen naar het Engels per ongeluk. Kwam er pas achter toen ook deze reactie Engels werd

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    51
    25-06-2016

    Ik ga stuk om jou Hahah, Ewa ja ieder zijn el mektab. Ligt niet per se daaraan maar ja wel 9 van de 10 keer.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    49
    14-09-2019

    Citaat Geplaatst door perfume Bekijk reactie
    Beter alleen dan genoegen nemen met minder, maar dan heb ik het niet over jouw achterlijke opsomming.
    Aan jouw 2006 lidmaatschap te zien schat ik jou minimaal 38 a 40 jaar oud. Blijkbaar is het jou niet gelukt om iets beters te treffen dan wat in die "achterlijke opsomming" is genoemd. Genoegen nemen met minder? Heb je er al eens aan gedacht dat Allah geeft wat een persoon verdient? Dat je liever alleen blijft is precies wat je verdiend hebt vanwege je rotheid. Sta daar maar eens bij stil.

    Teringmarokkanen van tegenwoordig.

  11. #11
    /\

    Reacties
    278
    01-09-2018

    Rustig aan kids. Voor elke josti is er daar buiten een passend josti.

  12. #12
    West

    Reacties
    183
    06-05-2013

    Magnum praline is kapot lekker.

    Verstuurd vanuit West.


  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    80
    12-10-2019

    Zoek de juiste vrouw ipv die straatwijven

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    8.393
    21-12-2008

    Veel vrouwen boven de 27 zijn single omdat er heel veel mannen niks doen aan hun situatie.

    eu2200 verdienen is echt weinig, als je het niet verdient betekent het dat je niks hebt gedaan aan zelfontwikkeling en school.
    Bruidsschat en al die andere dingen is een ander verhaal.

    Wel moet ik erbij zeggen dat mannen vaak op zulke meiden vallen. Dat is net als dat verhaal dat iedereen vrouwen golddiggers noemt maar als je ze een vrouw tegenkomen die alles op een rijtje heeft en niks verwacht van een man, dan pakken jullie ook snel je biezen, tenzij je er alleen bent om te profiteren.
    Men are born between a woman’s legs and spend the rest of their lives trying to get back in between them, cause there’s no place like home.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    8.393
    21-12-2008

    Citaat Geplaatst door Roosje2020 Bekijk reactie
    Zoek de juiste vrouw ipv die straatwijven
    Ja, jij zegt het wat beknopter idd hahahahaha
    Men are born between a woman’s legs and spend the rest of their lives trying to get back in between them, cause there’s no place like home.