#Sadaqa Waterput Khalid Soukili sadaqa Jariya ❤️

Assalaamou alaikoum wa rahmatullahi wa barakatuh, wij willen graag met behulp van jullie donaties een waterput laten graven.

Ter nagedachtenis aan onze broeder Khalid Soukili Allah yarhmou die 8 jaar geleden is omgekomen bij een noodlottig bedrijfsongeval willen we graag iets doen in zijn naam. Zijn hart was puur en oprecht en hij hielp ieder die hij helpen kon en nu willen wij hem helpen in shaa Allah. Dit zijn sadaqa’s die je kan verrichten voor een overledenen zodat hij daar profijt aan heeft.

Lieve ummah help ons en laat ons dit realiseren voor onze Khalid.

Zoals velen van jullie weten is schoon en veilig drinkwater niet overal vanzelfsprekend. Wij willen graag met de wil van Allah deze waterput realiseren en uiteraard met jullie donatie. De beste sadaqa is t geven van water. En water is de essentie van t leven. Tevens is dit een mooie kans voor jou op sadaqa jaryiah een doorlopende liefdadigheid

Stichting voor de mens realiseert dit en aan de hand van hoeveel donaties we binnen krijgen kunnen we een land kiezen waar we het kunnen laten plaatsen in shaa Allah.

Ik zal alles delen met jullie❤️

Sheikh Ibn ul-cOethaymien zegt: “Doorlopende liefdadigheid verwijst naar elke goede daad van de mens die voortduurt na zijn dood.”
(Sharh Riyaad us–Saalihien; boekdeel 4, blz. 13)
Alles wat een persoon van zijn bezit aan liefdadigheid geeft, ik is zijn ware rijkdom die zal voortduren en hem profijt zal brengen.

Wil je me betalen voor Sadaqa waterput Khalid. Kies zelf het bedrag via
https://betaalverzoek.rabobank.nl/be...TIqUMPzvOlbAqw

- [x] Wa Ahlikoem salaam,
Familie Soukili