1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    1.081
    25-05-2005

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Die kuffaar ya rajoel, geloven niet in Allah zoals wij. Zij geloven dat Jezus Allah is. Andere geloven weer dat Allah uit vele personen bestaat en andere geloven weer in niets zoals atheïsten.

    Het is voor mij niet vreemd dat je claimt dat kuffaar in Allah geloven zoals wij. Als zij in Hem geloven zoals wij, dan zijn zij zoals wij en geen reden nodig geweest voor het zenden van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam.

    Sorry dat ik het zeg maar ook moslims zullen zich moeten aanpassen aan de schokkende waarheden die ons in toekomst staan te wachten.
    Zoal het bestaan van verschillende buitenaardse rassen zoals de pleadiers de sirians, acturians en de beruchte Draco- reptielen. Deze laatsten hebben samen met iluminati elite controle over planeet aarde.
    Nou voordat je denkt dit is een tekst uit een of andere film ofzo kan ik je zeggen het is gewoon waar.

    Beter dat mensen als jij nu wakker worden dan wanneer het te laat is.



    https://m.youtube.com/watch?v=q30UFr_5ltA


    De Draco-reptielen

  2. #32
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door yoesoef Bekijk reactie
    Sorry dat ik het zeg maar ook moslims zullen zich moeten aanpassen aan de schokkende waarheden die ons in toekomst staan te wachten.
    Zoal het bestaan van verschillende buitenaardse rassen zoals de pleadiers de sirians, acturians en de beruchte Draco- reptielen. Deze laatsten hebben samen met iluminati elite controle over planeet aarde.
    Nou voordat je denkt dit is een tekst uit een of andere film ofzo kan ik je zeggen het is gewoon waar.

    Beter dat mensen als jij nu wakker worden dan wanneer het te laat is.



    https://m.youtube.com/watch?v=q30UFr_5ltA


    De Draco-reptielen
    Snap nog steeds niet wat dit te maken heeft met Quran en Sunnah. En snap ook nog steeds niet dat dit nieuws is voor jou en waarom dit volgens jou shockerend moet zijn voor ons als er reptielen bestaan of buitenaards leven..

    Allah schept wat Hij wil, wanneer Hij wil en hoe Hij wil. Het is voor mij echt niet boeiend of buitenaardse wezens bestaan, of vliegende schotels, of draken of weet ik het allemaal. Al dit heeft geen enkele effect op de Qur’an en Sunnah.

    Je praat steeds over moslims alsof je spreekt over een groep waar jij jezelf niet bij plaatst. Ik denk dat jij een vermomming draagt want je main doel is zo te zien absoluut geen Islam maar moslims overtuigen van reptielen die over de wereld heersen.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  3. #33
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door yoesoef Bekijk reactie
    Sorry dat ik het zeg maar ook moslims zullen zich moeten aanpassen aan de schokkende waarheden die ons in toekomst staan te wachten.
    Zoal het bestaan van verschillende buitenaardse rassen zoals de pleadiers de sirians, acturians en de beruchte Draco- reptielen. Deze laatsten hebben samen met iluminati elite controle over planeet aarde.
    Nou voordat je denkt dit is een tekst uit een of andere film ofzo kan ik je zeggen het is gewoon waar.

    Beter dat mensen als jij nu wakker worden dan wanneer het te laat is.



    https://m.youtube.com/watch?v=q30UFr_5ltA


    De Draco-reptielen
    Ik heb het bekeken en dacht je spreekt over het bestaan van draken (Draco).

    Je het glashelder gemaakt dat jij absoluut geen moslim bent en zelfs absoluut geen Koraniet bent die de Sunnah verwerpt en slechts de Qur’an volgt.

    Jij geloofd dus in reptielen die heersen over de aarde, die de mens geschapen hebben en jij geloofd hallucinerende mensen die claimen veranderd te zijn in reptielen, dat ze een staart hebben en reptielen huid hebben etc.

    En hierboven op, geloof je mensen die zeggen in de ruimte hebben reptielen oorlog met elkaar. Het is alsof ik zeg super saiyans vechten met elkaar op verschillende planeten. Mooie praat maar 0 bewijs, zoals 0 bewijs voor mr aardappel hoofd die fusion doet met gokhan en samen het Vliegende spaghetti monster bestrijden, die de mensen wil veranderen in spaghetti.

    Die chick die claimt een reptiel te zijn geworden, dat ze een staart heeft etc. Laat haar eens voor alle mensen veranderen in een reptiel met staart en reptielen huid? Of nee dat kan niet want de reptielen hebben het haar verboden of ze kan het vast pas worden als de reptielen mafia weer terug komen heersen op aarde, zoals ik die mijn super saiyan krachten verstop voor de mensen en eigenlijk met 1 energie blast uit mijn handen de gehele aarde kan weg vagen. Want ja ik be een hybride mens/saiyan geworden gezien de saiyans mij hadden ontvoerd en mij omringd hadden en mij hun energie gaven en zo werd ik 1 van hen.

    Ik dacht je schoot erg tekort in verstand doordat jij een koraniet de topic in schoot. Maar je blijkt zelfs nog erger te zijn in je verstand dan een koraniet door de Qur’an te verwerpen en te geloven dat Allah niet bestaat maar dat de mensen geschapen zijn door reptielen.

    Alhamdoelilah voor Islam.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    1.081
    25-05-2005

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Snap nog steeds niet wat dit te maken heeft met Quran en Sunnah. En snap ook nog steeds niet dat dit nieuws is voor jou en waarom dit volgens jou shockerend moet zijn voor ons als er reptielen bestaan of buitenaards leven..

    Allah schept wat Hij wil, wanneer Hij wil en hoe Hij wil. Het is voor mij echt niet boeiend of buitenaardse wezens bestaan, of vliegende schotels, of draken of weet ik het allemaal. Al dit heeft geen enkele effect op de Qur’an en Sunnah.

    Je praat steeds over moslims alsof je spreekt over een groep waar jij jezelf niet bij plaatst. Ik denk dat jij een vermomming draagt want je main doel is zo te zien absoluut geen Islam maar moslims overtuigen van reptielen die over de wereld heersen.
    Het bestaan van andere wezens in het universum heeft juist alles te maken met de islam de islam heeft een scheppingsverhaal de origine vanwaar wij vandaan komen.
    en wat God van ons will.

    En wat als ik je nou zeg dat deze buitenaardse ook een geloof in God of Allah noem het wat je wil.
    Dus ja deze aliens geloven ook in God.
    En dat heeft dan dus wel degelijk te maken met de islam.

    En jij zegt dus ook dat het niet schockerend is voor jou dat er andere zijn in het universum.
    Maar wat als ik je zeg dat deze aliens duizende mischien wel miljoenen jaren verder dan ons zijn.
    En wij gewoon een soort rimboemensen voor hun zijn.
    Denk even aan columbus en de indianen.
    Die werden overgenomen. Hele land bezet.
    En jij zegt ma3lich als er andere zijn die technologies veel verder zijn dan ons.

    Ik ben een marokaanse moslim ik geloof in Allah/God.

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    1.081
    25-05-2005

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Ik heb het bekeken en dacht je spreekt over het bestaan van draken (Draco).

    Je het glashelder gemaakt dat jij absoluut geen moslim bent en zelfs absoluut geen Koraniet bent die de Sunnah verwerpt en slechts de Qur’an volgt.

    Jij geloofd dus in reptielen die heersen over de aarde, die de mens geschapen hebben en jij geloofd hallucinerende mensen die claimen veranderd te zijn in reptielen, dat ze een staart hebben en reptielen huid hebben etc.

    En hierboven op, geloof je mensen die zeggen in de ruimte hebben reptielen oorlog met elkaar. Het is alsof ik zeg super saiyans vechten met elkaar op verschillende planeten. Mooie praat maar 0 bewijs, zoals 0 bewijs voor mr aardappel hoofd die fusion doet met gokhan en samen het Vliegende spaghetti monster bestrijden, die de mensen wil veranderen in spaghetti.

    Die chick die claimt een reptiel te zijn geworden, dat ze een staart heeft etc. Laat haar eens voor alle mensen veranderen in een reptiel met staart en reptielen huid? Of nee dat kan niet want de reptielen hebben het haar verboden of ze kan het vast pas worden als de reptielen mafia weer terug komen heersen op aarde, zoals ik die mijn super saiyan krachten verstop voor de mensen en eigenlijk met 1 energie blast uit mijn handen de gehele aarde kan weg vagen. Want ja ik be een hybride mens/saiyan geworden gezien de saiyans mij hadden ontvoerd en mij omringd hadden en mij hun energie gaven en zo werd ik 1 van hen.

    Ik dacht je schoot erg tekort in verstand doordat jij een koraniet de topic in schoot. Maar je blijkt zelfs nog erger te zijn in je verstand dan een koraniet door de Qur’an te verwerpen en te geloven dat Allah niet bestaat maar dat de mensen geschapen zijn door reptielen.

    Alhamdoelilah voor Islam.

    Ik heb nooit gezegd reptielen hebben ons gemaakt want onze zielen komen van Allah de eeuwige bron.
    Maar ze hebben wel onze dna gewijzigt enz..
    Onze aardse lichaam is niet wie wij zijn.
    Wij zielen die afkomstig zijn van de bron of Allah.


    En wat betreft het bewijs er zijn vele ooggetuigen verslagen over de bekende vliegende schotels. Maar Ook van de wezens die het besturen.


    De amerikaanse regering heeft onderzoek gedaan hierover en tot conclusie gekomen we zijn echt niet alleen .

    Hier is de video.


    https://m.youtube.com/watch?v=-2b4qSoMnKE

    Velen houden dit liever geheim.

  6. #36
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door yoesoef Bekijk reactie
    Het bestaan van andere wezens in het universum heeft juist alles te maken met de islam de islam heeft een scheppingsverhaal de origine vanwaar wij vandaan komen.
    en wat God van ons will.

    En wat als ik je nou zeg dat deze buitenaardse ook een geloof in God of Allah noem het wat je wil.
    Dus ja deze aliens geloven ook in God.
    En dat heeft dan dus wel degelijk te maken met de islam.

    En jij zegt dus ook dat het niet schockerend is voor jou dat er andere zijn in het universum.
    Maar wat als ik je zeg dat deze aliens duizende mischien wel miljoenen jaren verder dan ons zijn.
    En wij gewoon een soort rimboemensen voor hun zijn.
    Denk even aan columbus en de indianen.
    Die werden overgenomen. Hele land bezet.
    En jij zegt ma3lich als er andere zijn die technologies veel verder zijn dan ons.

    Ik ben een marokaanse moslim ik geloof in Allah/God.
    Jij geloofd in hallucinaties en reptielen die de mens geschapen hebben. Jij geloofd niet in de Islam ookal schreeuw je uit van wel. Jouw geloofsleer is geen Islam en niet eens het geloofsleer van de Sunnah verwerpers.

    Niemand heeft ooit geclaimd we zijn alleen. Er zijn op aarde ook Jinn en wie zegt dat Jinn geen Tech hebben? Ze zijn super snel zoals staat in de Qur’an, ze kunnen veranderen in gedaantes zoals dieren, reptielen en mensen etc. Ze kunnen ook vliegen.

    Hier hebben we de Sunnah die ons dit allemaal leert. Al die claims van vliegende schotels, alien hoofden, reptielen etc betekenen voor mij: Jinn. Men aanbad reptiel achtige wezens (Jinn).

    Je verteld niets schokkends. Het is voor jou nieuws. De mens hadden reptielachtige wezen en hondachtige wezens en vliegende wezens als goden genomen. Dat zijn simpelweg sayatienvanonder de Jinn. Prachtig is het om de Sunnah te volgen.

    Allaah has created different types of jinn. Among them are some who can take on different forms, such as dogs and snakes; some who are like flying winds with wings; and some who can travel and rest. Abu Thalabah al-Khushani said:

    The Messenger of Allaah (peace and blessings of Allaah be upon him) said: The jinn are of three types: a types that has wings, and they fly through the air; a type that looks like snakes and dogs; and a type that stops for a rest then resumes its journey.

    (Reported by al-Tahhaawi in Mushkil al-Athaar, 4/95, and by al-Tabaraani in al-Kabeer, 22/214. Shaykh al-Albaani said in al-Mishkaat (2/1206, no. 4148): al-Tahhaawi and Abul-Shaykh reported it with a saheeh isnaad).

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  7. #37
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Maskien

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”