Jarenlang was ik opzoek naar rust, jarenlang gezocht naar geluk... De dingen die ik graag wilde kreeg ik maar niet. De doelen die ik stelde bereikte ik niet. De mensen die ik graag in me leven wilde behouden verlieten mij. Ik trok en vocht terug om me leven te krijgen zoals ik wou. Ik eindigde teleurgesteld en verdrietig , gebroken en vernederd... Depressieve momenten, waarin ik me afvroeg waarom mij dit allemaal moest overkomen.. Ik zag alles donker en duister, hoever ik ook maar bleef lopen er leek geen einde te komen aan deze duisternis. Ontwetend dat ik was, ik wist niet dat de dingen die ik graag wilde mij juist zouden schade, ik wist niet dat Allah anderen plannen voor me had, plannen die me dichterbij Jannah zouden brengen. Ik wist niet dat de mensen die ik graag in me leven wilde houden mij juist meer pijn zouden doen als ze in me leven zouden blijven.. Ik wist niet dat Allah mij behoede van vele slechte dingen. Die mij weg zouden kruisen als mijn leven ging zoals ik wilde. Pas toen ik mij erbij kon neerleggen dat alles gebeurt met een reden. Dat Allah de allerbeste planner is, toen pas vond ik weer rust & geluk in mijn leven.. Toen pas begreep ik dat achter alles wijsheid zit. Dat sommige dingen niet voor ons zijn. Juist omdat het ons meer zal schade dan baten. Dat soms obstakels onze wegen kruisen, omdat wij de verkeerde kant opgaan & Allah ons probeert aan te sturen. Besef dat Allah weet wat in ieders hart schuilt, besef dat Allah weet hoe je toekomst eruit ziet. Weet dat Allah's plan beter dan de jouwe is want Allah weet alles en wij weten niets!

-Schrijf Ster.

Voor meer teksten mag je me gerust toevoegen via Snapchat Schrijfsterm