1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    77
    25-03-2020

    Meiden die vlak voor hen dertigste maar snel trouwen om er bij te horen..

    Dat is zo verkeerd. Ze doen het ook niet om religieuze motieven. Het is een soort meiden levensdroom. Vaak fantaseren ze
    al vanaf hun 18e met hen vriendinnen over de grote dag. Dan zijn ze 29 en hebben ze nog dezelfde vriendinnen en dan doet
    het ze zoveel pijn dat die dag bijna aan hen voorbij glipt. Ze konden geen man vinden die hun vrij wilde laten. Daarom zeggen ze maar vlug ja tegen een zoekende man die
    bij wijze van spreken een advertentie ophing in de moskee. Ze weten heus wel dat ze het niet met hem volhouden.
    Ze zeggen gewoon vlug ja om hen meidendroom te voltooien. De rest zien ze later wel. Ze leven van dag tot dag.
    Eenmaal aangekomen in zijn woning na de bruiloft gaan de dingen mis. Jij kan die beperking op westerse vrijheid niet aan
    en gaat uiteindelijk scheiden. Was dat het waard om die prinsessendroom doen uit te laten komen?

  2. #2
    A Man Apart

    Reacties
    2.805
    27-09-2016

    Duizenden die t hebben gedaan
    En t wel goed gaat

    Niet zo depri negtief jij

    Ga lekker trouwen meiden
    Hoe jonger hoe beter
    Allah zegend daar waar nodig
    De Man Der Heden

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    77
    25-03-2020

    Citaat Geplaatst door Hercules Bekijk reactie
    Duizenden die t hebben gedaan
    En t wel goed gaat

    Niet zo depri negtief jij

    Ga lekker trouwen meiden
    Hoe jonger hoe beter
    Allah zegend daar waar nodig
    Ben gescheiden met trots

  4. #4
    A Man Apart

    Reacties
    2.805
    27-09-2016

    Citaat Geplaatst door Marmitazispanja Bekijk reactie
    Ben gescheiden met trots
    Ja, dat kan gebeuren
    Je bent in ieder geval getrouwd geweest en je hebt t geprobeerd

    ewa , de ene huwelijk is de ander niet

    Je mag je kinderen aan je man meegeven om je het hertrouwen te vergemakkelijken...

    Marokkaanse vrouwen zie je dat niet snel doen
    Kinderen afstaan.. na hele zwangerschap en bevallen.. moeilijk ...
    De Man Der Heden

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    2.190
    15-09-2013

    Jij bent echt een pessimist joh. Alleen maar naar andere kijken en met je vingertje wijzen. De ene keer gaat het over opleiding, opvoeding en nu weer over trouwen. Word je nooit moe van jezelf?

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    2.190
    15-09-2013

    Ik heb meer huwelijken zien sneuvelen die gebaseerd waren op gevoelens(lees relaties). Dan huwelijken waar de man en vrouw niet perse verliefd op elkaar zijn maar wel een goede toekomst met elkaar zagen.

    Met een aantal genoemde punten ben ik het eens, maar aan het eind van de dag is het hun keuze.

  7. #7
    A Man Apart

    Reacties
    2.805
    27-09-2016

    Tenminste ze delen t bed in t huwelijk
    Meeste doen t voor t huwelijk en gaan daarna pas trouwen .. herkenbaar

    Huwelijk is nooit een garantie
    Of je nou op je 17e trouwt of 32e

    Je maakt t zelf zowel man als vrouw iets moois van, en daarnaast kan je op zegening rekenen...

    Je kan hoog of laag springen,,,
    Stel je man of vrouw wordt permanent ziek..
    En dan....
    je leven gaat drastisch anders...

    Maar goed ghair en trouw ze
    De Man Der Heden

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    2.190
    15-09-2013

    Citaat Geplaatst door klank Bekijk reactie
    Huwelijken sneuvelen meestal doordat mensen niet compatibel zijn. Redflags worden genegeerd door lust, verliefdheid en nog meer onzin.
    Dat klopt zeker. Maar het is heel lastig om de juiste partner te vinden. Je kent iemand pas als je samen onder één dak leeft en dan zal je hem/haar nog niet voor de volle 100% kennen. Op een gegeven moment is het kwestie van bismillah zeggen en tawakal 3ala allah.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    208
    18-04-2020

    Heb daar geen last van gelukkig.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    848
    25-06-2020

    ik trouw als ik er klaar voor ben
    ik heb nog wel even de tijd

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    31
    19-05-2020

    Citaat Geplaatst door zahar Bekijk reactie
    Ik ken ook zulke meiden.ze geven het ook gewoon openlijk toe,(Hun echtgenoten weten natuurlijk niks hiervan af)dat ze puur getrouwd zijn met de eerste de beste kerel die hun hand vroeg,omdat ze graag kinderen wilden en omdat hun grote liefde ze heeft verlaten voor mooie Soumaya.

    met wie en of ze bij mekaar passen maakt ze niks meer uit.
    Vind dat echt oliedoem! En super wanhopig!wordt er zelfs kwaad van! Hoe kan je het bed delen met een man waar je nul gevoelens voor hebt?puur voor moederschap?
    Sommige houden het langer vol dan anderen,meeste zijn dan zo min mogelijk met hun echtgenoten,dit zijn de koppels die vaak los van mekaar op vakanties gaan.
    Het leven is hard. Laat de dames hen eigen keuzes maken. Soms werkt het prima hoor. Met de eerste beste is sowieso geen goede optie haha lijkt mij dat ze wel hopelijk wat verder kijken. Maar goed sommige dames msaken zijn niet zo knap of intelligent dan heb je ook niet heel veel te bieden of te kiezen.

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    Onze gescheide depressieve feminist is terug

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    23
    30-10-2011

    Ik ben 23 en voel de klok al tikken laat staan 30

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    77
    25-03-2020

    Citaat Geplaatst door Abstruse Bekijk reactie
    Ik ben 23 en voel de klok al tikken laat staan 30
    Die lui waren te lang op zoek naar een verwesterde man..

  15. #15