1. #76
    Speed is a price....

    Reacties
    710
    26-04-2020

    Duitse auto’s van tegenwoordig zijn troep .. Japanse auto’s zijn idd sterk en hebben een laag reparatie..
    Citaat Geplaatst door Werk123 Bekijk reactie
    Japanse of duitse autos zouden volgens mn vader goed zijn qua onderhoud. Ik zou voor als je geen man in je direct omgeving hebt voor een laag onderhoudbare auto gaan. Japanse autos zijn prima... duits denk ik fijner qua snelheid.
    Ken je vijand
    • Zijn naam: Iblis. Zijn belofte: Hij belooft ellende
    • Wat hem doet huilen:Heel vaak neerknielen
    • Zijn valstrik: De vrouwen
    • Zijn hobby: Mensen misleiden en doen afdwalen

  2. #77
    MVC Lid

    Reacties
    46
    24-09-2014

    Peugot 308. Prima nette auto en kosten voor de onderhoud is goed te doen!
    Ik hou van pasta zalm

  3. #78
    MVC Lid

    Reacties
    209
    17-04-2017

    ford fiesta of golf polo 2008

  4. #79
    MVC Lid

    Reacties
    122
    13-03-2016

    Hi! Weet niet of je inmiddels al een auto hebt gevonden, maar ikzelf heb een VW Polo 1.2 uit het jaar 2013, diesel. Heb ‘m gehaald voor €4500.

    Heerlijke auto, echt waar. Zuinig, makkelijk en goedkoop in onderhoud, rijdt heerlijk, mooi interieur en exterieur en best ruim voor een kleine auto. Mijn kosten per maand zijn ongeveer €210,-. (€80 belasting, €80 verzekering en ong €50 tank).

    Sowieso moet je bij aanschaf van auto voor de 4 automerken gaan waarvan de geboortegrond Duitsland is, dus VW, Benz, BMW of een Audi.

    Ik heb overigens toen ik de auto had gekocht een beurt gegeven bij de garage en de filters e.d. veranderd, die heb ik allemaal besteld bij www.auto-onderdelen24.nl.
    Zij verkopen allerlei onderdelen voor de auto en voor veel goedkoper. Wellicht een tip die goed van pas kan komen.

  5. #80
    MVC Lid

    Reacties
    3.571
    01-03-2012

    Citaat Geplaatst door .Sheherazade. Bekijk reactie
    Hi! Weet niet of je inmiddels al een auto hebt gevonden, maar ikzelf heb een VW Polo 1.2 uit het jaar 2013, diesel. Heb ‘m gehaald voor €4500.

    Heerlijke auto, echt waar. Zuinig, makkelijk en goedkoop in onderhoud, rijdt heerlijk, mooi interieur en exterieur en best ruim voor een kleine auto. Mijn kosten per maand zijn ongeveer €210,-. (€80 belasting, €80 verzekering en ong €50 tank).

    Sowieso moet je bij aanschaf van auto voor de 4 automerken gaan waarvan de geboortegrond Duitsland is, dus VW, Benz, BMW of een Audi.

    Ik heb overigens toen ik de auto had gekocht een beurt gegeven bij de garage en de filters e.d. veranderd, die heb ik allemaal besteld bij www.auto-onderdelen24.nl.
    Zij verkopen allerlei onderdelen voor de auto en voor veel goedkoper. Wellicht een tip die goed van pas kan komen.
    BMW, Audi en Benz zijn een ramp in het onderhoud. Die gaan je heel wat meer kosten dan een VW.

    En als je denkt dat VW goedkoop is in onderhoud, dat is echt geen vergelijk met bijv. Toyota of Honda.

  6. #81
    MVC Lid

    Reacties
    3.474
    01-06-2018

    Citaat Geplaatst door Avaya Bekijk reactie
    Ze heeft erbij gezet dat het rond de 7 zou zijn als ik geluk heb.
    Ik heb misschien geen verstand van autos maar ik weet wel dat ik een auto van 7 niet met 5 kan betalen. En ik zei het liefst rond de 5, maar als het echt een mooie auto is dan geef ik meer uit.

    En idd ik ben een vrouw. Dankjewel voor je advies.
    Ik ga stuk om deze reactie lekker droog

  7. #82
    iedereen is anders

    Reacties
    54
    23-01-2011

    Audi A3