1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    247
    23-01-2020

    Nou dankjewel! Baraak Allaahou feek.
    Als er nog meer autonamen zijn, lees ik ze graag terug.

  2. #47
    سلطان الغابة

    Reacties
    675
    01-06-2020

    وأنت أيضا بارك الله فيك يا اختي

  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    2.190
    15-09-2013

    Avaya voel je zeker niet dom. I feel your struggle. Ik heb nu hulp van mannelijke familieleden ingeschakeld. Aangegeven wat mijn budget is en beetje verteld wat ik mooi vind. Zij zijn nu opzoek, heerlijk geen hoofdpijn en stress. Ik hoef alleen me portemonnee open te trekken als het zover is

  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    247
    23-01-2020

    Jaa zo kan het ook idd! Om heel eerlijk te zijn, ik heb niemand om hulp gevraagd eigenlijk. Wilde het eerst zelf doen, beetje ‘n independent women zijn is ook goed, topic openen en advies vragen over autos waar ik 0 verstand van heb, heel independent enzo haha.
    Hoop dat je snel een auto vind in shaa Allaah!

  5. #50
    سلطان الغابة

    Reacties
    675
    01-06-2020

    Citaat Geplaatst door Gezocht1 Bekijk reactie
    Avaya voel je zeker niet dom. I feel your struggle. Ik heb nu hulp van mannelijke familieleden ingeschakeld. Aangegeven wat mijn budget is en beetje verteld wat ik mooi vind. Zij zijn nu opzoek, heerlijk geen hoofdpijn en stress. Ik hoef alleen me portemonnee open te trekken als het zover is
    99% van de tijd is goedkoop duurkoop. Dus een bepaalde model kan goedkoop geprijsd staan omdat ie teveel km’s heeft gedraaid, of omdat de onderhoud heel slecht is geweest. Of de algemene staat te wensen laat.

    Je moet gewoon kritisch zijn en scherp zijn.

    Veel mensen denken een goedkope auto te hebben gevonden waarna ze vervolgens met 2000 euro aan reparaties zitten.

    Just saying.

  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    2.190
    15-09-2013

    Citaat Geplaatst door Avaya Bekijk reactie
    Jaa zo kan het ook idd! Om heel eerlijk te zijn, ik heb niemand om hulp gevraagd eigenlijk. Wilde het eerst zelf doen, beetje ‘n independent women zijn is ook goed, topic openen en advies vragen over autos waar ik 0 verstand van heb, heel independent enzo haha.
    Hoop dat je snel een auto vind in shaa Allaah!
    Haha dat dacht ik ook te zijn. Weet niet waar ik moet beginnen. Laat mij maar lekker een vrouw zijn en mannen dit uitzoeken, ze vinden het nog leuk ook!

    Voordat alle vrouwen over me heen vallen. Er zijn ook vrouwen die hier wel verstand van hebben!


    Citaat Geplaatst door GPS Bekijk reactie
    99% van de tijd is goedkoop duurkoop. Dus een bepaalde model kan goedkoop geprijsd staan omdat ie teveel km’s heeft gedraaid, of omdat de onderhoud heel slecht is geweest. Of de algemene staat te wensen laat.

    Je moet gewoon kritisch zijn en scherp zijn.

    Veel mensen denken een goedkope auto te hebben gevonden waarna ze vervolgens met 2000 euro aan reparaties zitten.

    Just saying.
    Nee nee goedkoop duurkoop dat gaat mij niet gebeuren. Heb de juiste familieleden gevraagd, die hier veel verstand van hebben. Sommige dingen moet ik gewoon aan mannen overlaten en dit is een goed voorbeeld.

    Met auto's moet je ook beetje geluk hebben. Zelfs als je een gloednieuwe auto bij de dealer haalt kan er iets mis mee zijn.

  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    247
    23-01-2020

    Ik ga bijna een broertje of broer adopteren die voor mij een goede auto kan zoeken, vinden en kan ophalen..
    Demotiverend..

  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    247
    23-01-2020

    Gezocht1, je hebt er idd slim aangedaan..
    Ik wil niet meer independent women zijn, was genoeg voor vandaag haha
    Nee komt goed.

  9. #54
    سلطان الغابة

    Reacties
    675
    01-06-2020

    Citaat Geplaatst door Gezocht1 Bekijk reactie
    Haha dat dacht ik ook te zijn. Weet niet waar ik moet beginnen. Laat mij maar lekker een vrouw zijn en mannen dit uitzoeken, ze vinden het nog leuk ook!

    Voordat alle vrouwen over me heen vallen. Er zijn ook vrouwen die hier wel verstand van hebben!




    Nee nee goedkoop duurkoop dat gaat mij niet gebeuren. Heb de juiste familieleden gevraagd, die hier veel verstand van hebben. Sommige dingen moet ik gewoon aan mannen overlaten en dit is een goed voorbeeld.

    Met auto's moet je ook beetje geluk hebben. Zelfs als je een gloednieuwe auto bij de dealer haalt kan er iets mis mee zijn.
    Geluk speelt een rol maar heel veel dingen kan je elimineren voordat je hem koopt.

    En ja, vrouwen hebben er meestal geen verstand van. Voornamelijk als ze elke keer de lichten aanlaten van hun auto en zich afvragen waarom de accu het steeds begeeft

  10. #55
    سلطان الغابة

    Reacties
    675
    01-06-2020

    Citaat Geplaatst door Avaya Bekijk reactie
    Ik ga bijna een broertje of broer adopteren die voor mij een goede auto kan zoeken, vinden en kan ophalen..
    Demotiverend..
    Het is maar dat ik hier teveel vijanden heb op deze stinkforum. Anders had ik je echt goed kunnen helpen.

  11. #56
    MVC Lid

    Reacties
    247
    23-01-2020

    Vijanden.. klinkt niet best.
    Hoe kan je hier vijanden hebben. Ze kennen je niet in reallife. Of kennen mensen elkaar hier ook in reallife. Volgens mij leef ik onder een steen.. i will shut up beter.

  12. #57
    MVC Lid

    Reacties
    2.190
    15-09-2013

    Citaat Geplaatst door Avaya Bekijk reactie
    Gezocht1, je hebt er idd slim aangedaan..
    Ik wil niet meer independent women zijn, was genoeg voor vandaag haha
    Nee komt goed.
    Haha ja. Kan je het niet aan een mannelijke familielid vragen en anders een collega ofso? Zullen vast mensen zijn die willen helpen...?

    Citaat Geplaatst door GPS Bekijk reactie
    Geluk speelt een rol maar heel veel dingen kan je elimineren voordat je hem koopt.

    En ja, vrouwen hebben er meestal geen verstand van. Voornamelijk als ze elke keer de lichten aanlaten van hun auto en zich afvragen waarom de accu het steeds begeeft
    Hahaha dat is waar. Gelukkig is mij dat nooit overkomen.

  13. #58
    MVC Lid

    Reacties
    247
    23-01-2020

    Ik kan het wel aan mijn neven vragen maar ik wilde het eerst zelf proberen. Beetje mijn algemene kennis vergroten, weet ik veel wat ik dacht.
    En daarbij, iedereen lijkt zo semi-druk en het gaat lang duren voordat ze voor mij gaan zoeken denk ik etc..
    En mannelijke collega's.. nee kan ik niet maken.

  14. #59
    سلطان الغابة

    Reacties
    675
    01-06-2020

    Citaat Geplaatst door Avaya Bekijk reactie
    Vijanden.. klinkt niet best.
    Hoe kan je hier vijanden hebben. Ze kennen je niet in reallife. Of kennen mensen elkaar hier ook in reallife. Volgens mij leef ik onder een steen.. i will shut up beter.
    Kijk gewoon effe rond op marktplaats. Kijk naar verbruik en dergelijke.

    Je hebt bepaalde merken waar garage geen verstand van hebben, behalve de dealers.

  15. #60
    MVC Lid

    Reacties
    2.190
    15-09-2013

    Ik weet niet hoe je band is met je neven. Alleen zou ik nu beetje schijt hebben en ze gewoon opbellen. Als je straks een auto koopt en het blijkt een miskoop te zijn. Gaan ze je toch een preek geven

    Gewoon bellen en aangeven wat je zoekt en wat je budget is.