Who

DareDevil

Reacties
    4.313
    14-03-2013

Who

Het voordeel van Bill Gates is dat hij ervoor heeft gezorgd dat velen vraagtekens zetten bij de morbide werkwijze van de farmaceutische industrie. Hij heeft de hele vaccinatiekwestie een enorme "boost" gegeven. Of je nou voor of tegen vaccineren bent, Bill Gates heeft ervoor gezorgd dat de ogen open gingen bij velen.

Als de mensen er nou eens achterkomen dat er krachten zijn die rijker, groter en machtiger zijn dan Bill Gates, en meer invloed hebben op het vaccinatiebeleid en het rijksvaccinatieprogramma, dan komen we ergens.

Als mensen er nou eens achterkomen dat er machten zijn achter pharma-reuzen zoals, Pfizer, Merck, Bayer, Johnsson & Johnsson, GlaxoSmithKline, Sanofi, Novavax, Inovio en vele anderen, die net zulke duistere intenties heeft als Bill Gates dan komen we ergens.

Als mensen er nou eens achterkomen dat de kennis van de uitvoerende macht van de farmaceutische industrie, eigenlijk weinig tot niets weet wat betreft vaccinaties. Dat een dokter maar een halve studiedag over vacinaties krijgt opgeleid, dan komen we ergens.

Als mensen er nou eens achterkomen dat je van geluk mag spreken dat jouw kind niet dusdanig beschadigd is geraakt van vaccinaties, en dat je eeuwig dankbaar mag zijn dat alles vrijwel goed is afgelopen, dan komen we ergens.

Als mensen er nou eens achterkomen dat de WHO (World Health Organisation) een agenda heeft die zo onwerkelijk is, en dat ze precies het tegenovergestelde nastreven als dat ze zeggen? Zo ver buiten je veilige vastgestelde patronen en dat het je hele wereld op zijn kop zou zetten, dan komen we ergens.

We leven in een tijd waar het leed en de destructie van de farmaceutische industrie gigantisch aan de oppervlakte komt. Dat mijn medemens bij de geboorte van hun kinderen ze geïnjecteerd worden met gif, gevuld met zware metalen, embryonaal DNA, aluminium, squaleen, polysorbaat 80 en vele vele andere stoffen dat hun hersenen zal aantasten in de overtuiging dat het goed voor hen was.

Dat ze hierdoor opgroeiden met depressies, neurologische en fysieke aandoeningen, toevlucht tot jullie zochten en je nog meer medicijnen voorschreef en verkocht.

Dat de levensspanne kort gehouden word en onze hersencapaciteit zwak terwijl jullie het doen voorkomen dat je het tegenovergestelde nastreeft. Dat jullie de kennis, wetenschap en technieken zo subtiel inzet dat mensen nooit in de gaten hadden gekregen wat er aan de hand was.

De leugen was zo groot en zo omvangrijk dat het buiten onze perceptie viel. Maar daar is een enorme verandering aan het komen. En ik heb nog nooit zoveel positieve power gekregen om hier deel van uit te maken om mee te dragen aan dit bewustzijn tot mijn laatste snik.

Ik weet dat die kinderen die hier ook weer uit gaan komen, sterker worden dan ooit. Dit wordt ook wel de elastiek theorie genoemd. Dat de mensheid zo lang en zo diep in het duister heeft gezeten, zo ver het elastiek heeft uitgerekt, dat na het loslaten ervan deze onvoorstelbaar hard de andere kant, de kant van het licht opgaat. En dat gaat gebeuren!

Ramon Walter

DareDevil

Reacties
    4.313
    14-03-2013

Je wist dit al ergens..

Angst word gecreëerd

Wat als ik zeg die hebben geen schijn van kans

Als iedereen opstaat

Verbannen

Reacties
    5.515
    23-11-2009

DareDevil

Reacties
    4.313
    14-03-2013

Citaat Geplaatst door fritskaptijn Bekijk reactie
    Waarom heeft Michael Jackson al die rechten gekocht?? (kan je opzoekn(!) )

Ik sta verder en op warp-speed(!).

Denk(!)