MVC Lid

Reacties
    88
    31-10-2020

Ik ben het bewijs dat je ook natuurlijk mooi oud kunt worden al ben ik nog jong

MVC Lid

Reacties
    5
    21-12-2020

Ik verkoop tretoine mocht iemand daar interesse in hebben

Jbala rock!

Reacties
    16.246
    09-12-2007

Dat meen je toch niet, staat zo lelijk die fillers..snap werkelijk niet waarom vrouwen zich laten wijsmaken dat fillers de oplossing zijn. Doe wat moeite voor je lichaam, eet gezond, verzorg je huid, doe aan lichaamsbeweging...enige wat echt helpt geloof mij.

Walk against gravity

Reacties
    258
    26-03-2019

.
    Nooit gedaan, maar niet doen! laat je niet hersenspoelen door die leugen van de hedendaagse beauty standaarden.
    Onthoud dit, het is allemaal propaganda om geld te verdiennen. Er wordt vrouwen een onhaalbare schonnheidsideaal gepresenteert om te accepteren zodat je er naar toe gaat werken. Mannen worden tevens ook gebrainwashed. Dit betekent dat je uniekheid loslaat om te lijken op iets wat jij niet bent.
    Waarom zou jij je uniekheid loslaten om op iets te lijken wat jij niet bent?. Wees trots op je looks, je bent perfect en je uniekheid is prachtig omdat je door Hem geschappen bent.
    Wij krijgen in dunya wat we nodig hebben en niet wat wij willen. Onze wensen die worden in Jannah insh'Allah vervuld.

Als het fillers betreft om ouderdomstekenen te vervagen, dan zijn er andere oplossingen voor maar ouderdom zul je nooit voor altiijd oplossen. Uiteindelijk worden wij allemaal oud.
    Fillers hebben nadelige effecten.
    Bloom where you're planted.
    Me, not a simple soul

Be your own salvation, your own prince and superhero.

MVC Lid

Reacties
    523
    02-06-2014

Citaat Geplaatst door Samia123ha Bekijk reactie
    Ik verkoop tretoine mocht iemand daar interesse in hebben
    welke verkoop je precies?