1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie
    Mooie tips, en wat goed dat jij zo goed voor je huid zorgt.

    Wat heb jij gemerkt als jij zwarte zaad olie gebruikt. Ik weet dat het heel goed is tegen ouderdom (rimpels) en tegen grijs haar. Ik vind alleen de geur zo heftig om het zo puur te gebruiken. Maar als het echt goed werkt wil ik er wel mee beginnen.

    Tegen uitslag en pigmentvlekken en algemene huidverbetering is mijn tip om een toner te maken van frankensence (weet niet meer hoe je het schrijf). Dit is een natuurlijke collageen.

    Voor de dames die fillers willen gebruiken is mijn tip: face cupping. Het zijn van die siliconen cupjes. Die gebruik je in combinatie met olie. Hiermee kan je echt jouw gezicht contouren. Dus ga ermee langs je kaaklijk, jukbeenderen, lift je wenkbrauwen etc. Door die Vaccum maakt je huid ook collageen aan, en je krijgt er een glow van. Ik gebruik dit elke ochtend icm arganolie. Die cupjes gaan jaren mee, goedkoop, gezond en veel voordelen. Je kan zelfs je lippen dikker maken ermee (tijdelijk effect).

    *Beauty is zelfverzekerd zijn en goed verzorgd*
    welke cuppings gebruik je?
    Wist niet dat zwarte zaad olie ook goed was tegen grijs haar.

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    3.646
    31-07-2019

    Citaat Geplaatst door ik_gewoon Bekijk reactie
    welke cuppings gebruik je?
    Wist niet dat zwarte zaad olie ook goed was tegen grijs haar.
    Ik gebruik deze op de foto. De kleinste is voor ogen, die gebruik ik niet. Die daarnaast is voor het gezicht. Ik raad het dus aan om te contouren , als je een doffe/grauwe kleur hebt in je gezicht, om een glow te krijgen, en collageen aanmaak.

    Die grotere is dus goed voor het lichaam, echt heel goed tegen cellulitis. Ook icm olie gebruiken. Maar op je been doet het wel pijn, voelt alsof iemand jou knijpt. Maar wel snel resultaat. Drink altijd veel water nadat jij dit doet.




    Ja zwarte zaad olie zit standaard bij mijn olie mix.
    Married and children!

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    354
    26-03-2019

    echt zonde, waarom zou je dat willen doen met name als je nog jong bent?

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie
    Ik gebruik deze op de foto. De kleinste is voor ogen, die gebruik ik niet. Die daarnaast is voor het gezicht. Ik raad het dus aan om te contouren , als je een doffe/grauwe kleur hebt in je gezicht, om een glow te krijgen, en collageen aanmaak.

    Die grotere is dus goed voor het lichaam, echt heel goed tegen cellulitis. Ook icm olie gebruiken. Maar op je been doet het wel pijn, voelt alsof iemand jou knijpt. Maar wel snel resultaat. Drink altijd veel water nadat jij dit doet.




    Ja zwarte zaad olie zit standaard bij mijn olie mix.
    oke dank je wel.
    Ik ga eens bekijken hoe ze dit doen.

    Dus de zwarte zaadolie mix je met nog andere oliën.
    Ga eens bekijken want heb laatste 2 jaar zo veel grijs haar gekregen. Ben 32 en in mn omgeving hebben ze niet echt grijs denk ik op die leeftijd.

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    3.646
    31-07-2019

    Citaat Geplaatst door ik_gewoon Bekijk reactie
    oke dank je wel.
    Ik ga eens bekijken hoe ze dit doen.

    Dus de zwarte zaadolie mix je met nog andere oliën.
    Ga eens bekijken want heb laatste 2 jaar zo veel grijs haar gekregen. Ben 32 en in mn omgeving hebben ze niet echt grijs denk ik op die leeftijd.

    Je kunt veel tutorials vinden op YouTube als je zoekt op face cupping.

    Ja habbat soda olie mix ik met castor oil, olijfolie, argan olie bijvoorbeeld en gebruik dit als masker.
    En ik gebruik een leave in spray om mijn haar sterker te krijgen en voor haargroei. 1 eetlepel habbat soda zaadjes en 1 lepel kruidnagel. Dit kook je in een pannetje, zeven en in een spray bottle gieten. Na het douchen je hoofdhuid en haren sprayen. De volgende dagen kan je het ook gebruiken. Veel ervaringen gelezen dat mensen er donkerder haar van kregen en tegen grijs haar ook. Je krijgt hier wel een beetje droog haar van , dus gebruik een olie of conditioner als je dit merkt.

    Ik ken wel veel dames rond die leeftijd die wel grijs haar hebben, dus is heel normaal hoor. Veel dames verven ook hun haren.
    Married and children!

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie
    Je kunt veel tutorials vinden op YouTube als je zoekt op face cupping.

    Ja habbat soda olie mix ik met castor oil, olijfolie, argan olie bijvoorbeeld en gebruik dit als masker.
    En ik gebruik een leave in spray om mijn haar sterker te krijgen en voor haargroei. 1 eetlepel habbat soda zaadjes en 1 lepel kruidnagel. Dit kook je in een pannetje, zeven en in een spray bottle gieten. Na het douchen je hoofdhuid en haren sprayen. De volgende dagen kan je het ook gebruiken. Veel ervaringen gelezen dat mensen er donkerder haar van kregen en tegen grijs haar ook. Je krijgt hier wel een beetje droog haar van , dus gebruik een olie of conditioner als je dit merkt.

    Ik ken wel veel dames rond die leeftijd die wel grijs haar hebben, dus is heel normaal hoor. Veel dames verven ook hun haren.
    Dank je wel!
    Heb een beetje olie gekregen van mn moeder. Ze is paar weken teruf naar marokko geweest en ging naar een soort kruidenier die alles maalt voor je wat je wilt. Ze vroeg hem wat goed was voor haaruitval en hij maalde wat dingen op een olie te bekomen. Maar weet juist niet wat allemaal.
    Maar ik ga eens kijken voor die zwarte zaadolie. Wil dat al een tijdje zo graag halen.
    Zoveel goede dingen met die olie.

    Jaa ik heb wel al geverfd maar lijkt alleen maar of het vermeerdert daardoor ahaha. Lijkt sneller en sneller te gaan ofzo. Maar mehleesh als dat het maar is.
    Voor alles een oplossing hoe je zegt verven. En jouw tips proberen in sha allah.