1. #211
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door AboubakrSiddiq Bekijk reactie
    Dit leid met jou weer tot niets ga maar weer verder met arabieren haten en de ikhwanis van turkije promoten
    A:ben jij een arabier en zo niet wie ben je dan.kan je een reactie plaatsen waarin ik Arabieren haat.
    B:wat heb je tegen de moslimbroederschap en het land dat hun bij staat.
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  2. #212
    ♡wahrania♡

    Reacties
    1.684
    26-02-2014

    Citaat Geplaatst door Redactie Bekijk reactie
    De export van Marokkaanse citrusvruchten zal ook na de brexit blijven profiteren van het belastingtarief van 0%.



    Clementines en sinaasappels uit Europese landen zullen daarentegen vanaf 2021 belast worden met respectievelijk 16% en 3,2%, meldt persbureau Europa-Press.


    Spaanse boeren, momenteel de belangrijkste Europese exporteurs van deze twee vruchten op de Engelse markt, vrezen dat de export van Spaanse citrusvruchten drastisch zal afnemen als gevolg van de verslechterende concurrentiepositie.


    De Spaanse citrusboerenvereniging ASAJA Murcia is verontwaardigd en spreekt van "grote onzin". De organisatie roept de Spaanse autoriteiten op in te grijpen. Volgens de vereniging zal de Britse invoerheffing het concurrentievermogen van Spaanse citrusvruchten negatief beïnvloeden in tegenstelling tot producten uit Marokko, Egypte en Zuid-Afrika.
    Goed nieuws
    "Ik heb geen talent voor ondergeschiktheid"
    ~Wie in je afwezigheid kwaad spreekt, vreest je aanwezigheid~

  3. #213
    ⵣ AitSaid ❤️

    Reacties
    2.422
    21-08-2013

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    misschien is het tijd om je ondergoed op tijd te verschonen..
    dat helpt.


    “Le roi est mort... vive la République”

  4. #214
    Speed is a price....

    Reacties
    710
    26-04-2020

    Kolonisten blijven eenmaal kolonisten..
    Citaat Geplaatst door Redactie Bekijk reactie
    De export van Marokkaanse citrusvruchten zal ook na de brexit blijven profiteren van het belastingtarief van 0%.



    Clementines en sinaasappels uit Europese landen zullen daarentegen vanaf 2021 belast worden met respectievelijk 16% en 3,2%, meldt persbureau Europa-Press.


    Spaanse boeren, momenteel de belangrijkste Europese exporteurs van deze twee vruchten op de Engelse markt, vrezen dat de export van Spaanse citrusvruchten drastisch zal afnemen als gevolg van de verslechterende concurrentiepositie.


    De Spaanse citrusboerenvereniging ASAJA Murcia is verontwaardigd en spreekt van "grote onzin". De organisatie roept de Spaanse autoriteiten op in te grijpen. Volgens de vereniging zal de Britse invoerheffing het concurrentievermogen van Spaanse citrusvruchten negatief beïnvloeden in tegenstelling tot producten uit Marokko, Egypte en Zuid-Afrika.
    Ken je vijand
    • Zijn naam: Iblis. Zijn belofte: Hij belooft ellende
    • Wat hem doet huilen:Heel vaak neerknielen
    • Zijn valstrik: De vrouwen
    • Zijn hobby: Mensen misleiden en doen afdwalen

  5. #215
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door AboubakrSiddiq Bekijk reactie
    ik heb al 20 jaar dezelfde provider als ik verband word maak ik zo weer een nieuwe acount aan simpel.
    Riiiiight.
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting