1. #1
    Verbannen

    Reacties
    111
    30-03-2016

    Had bombarley gelijk?

    No woman no cry

    Vraag is ook voor de vrouwen!!

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    444
    30-05-2020

    Tuurlijk niet. Hahah.

    Hebben ze geen vrouw dan willen ze een vrouw.
    Hebben ze een vrouw, dan willen ze een andere vrouw.

    Niet allemaal he Respect voor the real men

    Ken heel dat lied niet. Heb net ff de lyrics gegoogled en het is niet no women, no cry. Dacht al kifash?
    Het is no, women, no cry. Dit is wat anders dan ‘t eerste he.

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    111
    30-03-2016

    Citaat Geplaatst door Tanjaouiia Bekijk reactie
    Tuurlijk niet. Hahah.

    Hebben ze geen vrouw dan willen ze een vrouw.
    Hebben ze een vrouw, dan willen ze een andere vrouw.

    Niet allemaal he Respect voor the real men

    Ken heel dat lied niet. Heb net ff de lyrics gegoogled en het is niet no women, no cry. Dacht al kifash?
    Het is no, women, no cry. Dit is wat anders dan ‘t eerste he.
    hahahaha. ik heb geen onderzoek naar teksten gedaan maar hij zegt nog steeds vrouw niet huilen en vrouw moet gewoon stoppen met huilen zodat wij ook niet hoeven te huilen! Het blijft hetzelfde! En jij weet zelf ook dat vrouwen alleen voor problemen zorgen

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    444
    30-05-2020

    Citaat Geplaatst door Meowth Bekijk reactie
    hahahaha. ik heb geen onderzoek naar teksten gedaan maar hij zegt nog steeds vrouw niet huilen en vrouw moet gewoon stoppen met huilen zodat wij ook niet hoeven te huilen! Het blijft hetzelfde! En jij weet zelf ook dat vrouwen alleen voor problemen zorgen
    Hahahh ik wel, wil weten waar ik het over heb als ik ergens over praat . Maar jawel er is wel een verschil. No women, no cry betekent geen vrouw, geen verdriet en no, women, no cry betekent nee, dame/mevrouw/vrouw etc, niet huilen. Snap je ‘m nog?

    Ja idd hij zegt dat ze moet stoppen met huilen, niet zodat jullie mannen niet hoeven te huilen hahah, maar zodat jullie ze3ma door kunnen gaan.

    Nee, nee astaghfiroullaah wat zeg jij Meowth!! Wij vrouwen hebben een hart en uiten onze emoties bij pijn. Jullie mannen maken je alleen zorgen om die tranen, zo van niet huilen, zodat jullie meteen door kunnen to the next badguys!!


    En nu serieus. Nee niet alle vrouwen zorgen voor problemen. There are bad girls, but also good (lees: very goood) girls! Deze laatste zorgen ervoor dat er voor elke probleem een oplossing is.

  5. #5
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    De juiste vrouw is een grote glimlach. Communicatie en verwachtingen uitspreken. Scheelt een hoop. Levensvisies delen... etc