1. #1
    MVC Premium

    Reacties
    3.724
    19-05-2007

    MVC Premium MVC Premium

    Goedkope aircos

    Je ziet allemaal van die goedkope aircos als advertenties langskomen overal en ik vraag me af of iemand daar ervaring mee heeft.

    https://www.amazon.nl/FABSELLER-Luch...72024928&psc=1

    https://aircotop.nl/collections/prod...fLdrNbF0ruQU7M

    Tips en ervarigen over andere aircos zijn ook welkom. Ik heb onlangs zo een mobiele gekocht en vind hem wel fijn alleen moet hij aan blijven staan de hele dag. Als er een goedkope handige alternatief is dan wil ik het wel proberen. Enige probleem is dat het lang zal duren voor hij aankomt dus vandaar de topic. Iemand ervaring?

    FREE PALESTINE


  2. #2
    MVC Premium

    Reacties
    3.724
    19-05-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Voor degenen die benieuwd zijn heb ik al het antwoord gevonden.

    De mini aircooler

    Wij hebben het wel vaker over aircoolers die als airconditioner verkocht worden. Het is helaas slechts een slim stukje marketing. Een airco heeft namelijk een manier nodig om de hitte van de ruimte te verwijderen. Met een split airco gaat het via leidingen, en met een mobiele airco via de welbekende buis door het raam (Liefst met een*raamafdichting).
    De aircooler heeft dat dus niet, en is dus helemaal niet effectief in het verlagen van de temperatuur. Je zal slechts een frisse bries op je lichaam voelen, maar dan kan je net zo goed voor*een ventilator*gaan. Waar kan je de mini aircooler dan aan herkennen? Ze hebben op de eerste plaats dus geen slang naar buiten, en ook geen radiator. Zonder radiator met koelvloeistof hebben ze een alternatieve manier nodig om de lucht af te koelen, vaak met water en ijsklontjes. Is het dus een scam? Wij zouden eerder zeggen dat het een veredelde ventilator is. Mocht de fabrikant ook op haar officiƫle website adverteren dat het een airco is, dan is het toch echt een scam.
    Wij raden dan dus aan om voor een ventilator te gaan, een mobiele airco, of een split airco.

    FREE PALESTINE