1. #1
    iedereen is anders

    Reacties
    54
    23-01-2011

    Verkeerde keuzes

    Voor vrouwen:

    Heb je al eens een verkeerde keuze in je leven waarvan je veel spijt hebt?
    Een keus die je misschien hebt gekozen hebt omdat je geen ander keus voor je had?

    Ik heb het over serieuze zaken. Bv. Ik heb de verkeerde man gekozen of ik had liever geen kinderen gehad of had ik maar lieverd dit of dat studie gevolgd?

  2. #2
    AITSAID

    Reacties
    4.247
    10-06-2007

    Is normaal dat is het leven. Vallen en opstaan en ervan leren.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    815
    21-04-2009

    Ja, ik heb spijt van mijn studiekeuze.
    Ik heb niet het gevoel dat ik echt wat bijdraag aan de maatschappij met mijn kapitalistische baan...
    Verder heb ik spijt van de jaren waarin ik begin 20 was.
    ik maakte mijzelf ziek met negatieve gedachtes over mijzelf.
    Ik heb vanaf mijn 18e tot mijn 24e niks van de wereld gezien, niet vriendelijk geweest tegen andere mensen (ik zat alleen thuis)
    ik deed letterlijk wat er van mij verwacht werd, werken, naar school en huishouden.

    Als ik daar nu an terug denk bekruipt mijn een raar gevoel, vooral als ik kijk naar mijn zusjes en nichtjes die die leeftijd nu hebben.
    Ze gaan samen weg, genieten van hun tijd en van hun zelf...
    Broblem?

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Veel is ook maktab daar kun je niet veel aan veranderen.
    Ik heb alleen spijt dat ik een bepaalde opleiding niet heb gevolgd en beroepskeuze. Maar Alhamdouliah.

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    17
    06-07-2020

    Ik heb wel spijt van dingen niet te hebben gedaan toen ik de mogelijkheid had ( switchen van opleiding) en meer tijd voor mezelf

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    80
    12-10-2019

    Oppleiding maken jullie je zorgen om ewa safie je bent nooit te oud om te leren zeggen ze toch.

  7. #7
    ♡wahrania♡

    Reacties
    1.684
    26-02-2014

    Heb nergens spijt van

    De keuzes die wij maken in dit leven zal ons brengen daar waar wij horen. Alles heeft een vaste tijd zolang wij nog leven kunnen wij sturing geven en datgene bereiken wat we willen.

    Daar is moed en daadkracht voor nodig
    "Ik heb geen talent voor ondergeschiktheid"
    ~Wie in je afwezigheid kwaad spreekt, vreest je aanwezigheid~

  8. #8
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Teveel om op te noemen. Maar alles gebeurt uiteindelijk met een reden hamdulilaah.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    51
    08-06-2016

    Zeker weten te veel helaas..
    Strijder

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    146
    08-01-2012

    Lieve mensen, keuzes maken horen bij het leven. Keuzes maken ook deel uit van de persoon die je nu bent. Laat ik het omdraaien, wat hebben die keuzes en ervaringen je over jezelf geleerd?

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    24
    04-11-2017

    Citaat Geplaatst door Roosje00 Bekijk reactie
    Lieve mensen, keuzes maken horen bij het leven. Keuzes maken ook deel uit van de persoon die je nu bent. Laat ik het omdraaien, wat hebben die keuzes en ervaringen je over jezelf geleerd?
    Juist, jij hebt gesproken.
    Definitief uitgelogd.

  12. #12
    Minchia..

    Reacties
    1.799
    29-11-2002

    Zonder twijfel, we maken keuzes in het leven die later niet altijd de juiste lijken te zijn.

    Het leven zal ook nooit perfect zijn hier en er zit wijsheid achter het waarom.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    977
    04-09-2019

    Je weet niet waar al khayr voor je verborgen zit. Alhamdoulilaah ten alle tijden, Allah is de Beste Planner ❤️

  14. #14
    Minchia..

    Reacties
    1.799
    29-11-2002

    Citaat Geplaatst door Justmyself. Bekijk reactie
    Je weet niet waar al khayr voor je verborgen zit. Alhamdoulilaah ten alle tijden, Allah is de Beste Planner ❤️

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    20
    22-07-2020

    Ik heb spijt van het feit dat ik altijd andere mensen tevreden wou houden.
    Als ik er nu op terug kijk heeft het mij niks opgeleverd.
    Mensen zijn toch nooit tevreden. Vind het jammer dat ik te veel tijd heb verloren door te kijken naar wat andere van mij zouden vinden.
    Daardoor kon ik nooit volledig mijzelf zijn.

    Maar het is nooit te laat. Gelukkig sta ik nu anders in het leven en telt mijn eigen geluk veel zwaarder mee.