1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    De politiek correcte zelfcensuur dendert door!

    De zo bekende Afrikaantjes mogen ook niet meer!
    Het ergste nog is die enorme lafheid dat zij het niet eens durven toe te geven, braken nog iets van op vakinhoudelijk basis (!) oh ja en ook nog i.v.m. racisme.

    Welke idiotie volgt?

    Ben benieuwd hoe lang de massa nog zal accepteren dat zij deze waanzin door de strot geramd krijgt.


    https://www.gelderlander.nl/wintersw...ssie~a7515b23/
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Intussen in de VS. De racistische waanzin gaat maar door.

    Nu gaat de zelfcensuur zelfs zo ver dat blanke stemacteurs niet meer donkere figuurtjes mogen in spreken!
    Zelfs stemmen schijnen al blank of getint te zijn.

    Wanneer stopt deze waanzin waaraan politiek correcte blanken schuldig zijn?




    https://www.msn.com/nl-nl/entertainm...cid=spartanntp
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    2.712
    31-03-2020

    Nee ik ben geen pollewop!!

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    881
    14-05-2020

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    De zo bekende Afrikaantjes mogen ook niet meer!
    Het ergste nog is die enorme lafheid dat zij het niet eens durven toe te geven, braken nog iets van op vakinhoudelijk basis (!) oh ja en ook nog i.v.m. racisme.

    Welke idiotie volgt?

    Ben benieuwd hoe lang de massa nog zal accepteren dat zij deze waanzin door de strot geramd krijgt.


    https://www.gelderlander.nl/wintersw...ssie~a7515b23/
    Tot alles gecorrigeerd is meneer van putten

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    66.580
    29-12-2004

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    De zo bekende Afrikaantjes mogen ook niet meer!
    Het ergste nog is die enorme lafheid dat zij het niet eens durven toe te geven, braken nog iets van op vakinhoudelijk basis (!) oh ja en ook nog i.v.m. racisme.

    Welke idiotie volgt?

    Ben benieuwd hoe lang de massa nog zal accepteren dat zij deze waanzin door de strot geramd krijgt.


    https://www.gelderlander.nl/wintersw...ssie~a7515b23/
    Het ging over 1 kleine actie.
    Respect moet je verdienen.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Ingegeven door pathologische drang om vooral niet racistisch te zijn. Zover gaat die waanzin al. 24/24 zoeken of iets als racistisch ksn worden uitgelegd. Waar een normaal denkend mens niet eens aan zou denken.

    Zoals ineens moorkoppen ook niet meer mocht. Een nirmaal denkend mens ziet alleen een lekker gebakje.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    881
    14-05-2020

    Moren waren geen negers maar de huidige Marokkanen en die zijn niet negroïde dus ik voel me niet aangesproken

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    zou ook heel triest zijn als iemand zich aangesproken voelt door een gebakje.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    881
    14-05-2020

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    zou ook heel triest zijn als iemand zich aangesproken voelt door een gebakje.
    ik voel me aangesproken door meneer van putten maar hij reageert helaas niet

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    2.712
    31-03-2020

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    zou ook heel triest zijn als iemand zich aangesproken voelt door een gebakje.
    Der merkelgast..

    https://twitter.com/waltervet74/stat...965688321?s=09
    Nee ik ben geen pollewop!!

  11. #11
    ⵣ AitSaid ❤️

    Reacties
    2.422
    21-08-2013

    Wat waren Afrikaantjes ook alweer?
    Negerzoenen mogen niet meer.


    “Le roi est mort... vive la République”

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door Pollewop. Bekijk reactie
    Wanneer zal de zwijgende massa, zo doodbang om als racist gelabeld te worden eindelijk de mond gaan opentrekken?
    Dat zoveel mensen zo bang zijn voor een kleine groep fanatieke militante voornamelijk radicale linkse typjes.

    Zie ook die muts op Op1, Sophie Hilbrand.
    Laat geen kans voorbij gaan den volke te tonen, hoe enorm zij deugt.

    Kort geleden was er als gast een Nederlandse Chinees. Hij vertelde een verhaal, waarbij voorbij kwam dat hij net een banaan is geel van buiten blank van binnen.
    Als een cobra schoot zij vooruit, hem zo racistisch aanspreken? Zij glorieerde al.
    Zei die jongen, zo noemde mijn moeder mij. Zei steeds jij wordt teveel Nederlander, maar je blijft Chinees.
    Teleurgesteld droop die muts af! Werd het toch nog leuk!
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  13. #13
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    De vraag is..
    Draait het om Racisme?

    Echt??

    Denk door

    Srry heb die links niet nagecheckt

    Tip: Follow the Money..

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door -Malena- Bekijk reactie
    Wat waren Afrikaantjes ook alweer?
    Negerzoenen mogen niet meer.
    Gewoon plantjes. Er is geen mens die als wordt gezegd dat het gazon met Afrikaantjes zal worden ingezaaid beelden op het netvlies krijgt van jonge, kleine Arikanen.

    Mensen die negerzoenen kochten dachten nergens anders aan dan aan een nogal zoet hapje.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    2.712
    31-03-2020

    Nee ik ben geen pollewop!!