1. #151
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Bol.com verbiedt zwarte piet.

    Maar ook:

    "Tegelijk is besloten dat het woordje ‘huidskleur’ wordt veranderd in ‘beige’ of een andere passende kleur, wanneer wordt gerefereerd naar een blanke huidskleur. Dat komt nogal eens voor bij cosmetica of onderkleding. „Zoals bij panty’s”, legt de woordvoerder uit. „We hebben van een aantal klanten gehoord dat je daarmee het begrip ’blank’ normaliseert. Ze vonden dat niet prettig. We vinden het prima om dat aan te passen, dus dat hebben we gevraagd aan onze verkooppartners. Zo’n 60% van onze artikelen wordt verkocht via partners.”

    Volgens Bol.com in haar uber politieke correctheid is in Europa het blanke ras niet normaal.

    Zover is het al gekomen.

    En dan voeren zij nog de leuze Bol.com de winkel van iedereen. Maar niet voor de blanken in blank continent...
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  2. #152
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Bol.com verbiedt zwarte piet.

    Maar ook:

    "Tegelijk is besloten dat het woordje ‘huidskleur’ wordt veranderd in ‘beige’ of een andere passende kleur, wanneer wordt gerefereerd naar een blanke huidskleur. Dat komt nogal eens voor bij cosmetica of onderkleding. „Zoals bij panty’s”, legt de woordvoerder uit. „We hebben van een aantal klanten gehoord dat je daarmee het begrip ’blank’ normaliseert. Ze vonden dat niet prettig. We vinden het prima om dat aan te passen, dus dat hebben we gevraagd aan onze verkooppartners. Zo’n 60% van onze artikelen wordt verkocht via partners.”

    Volgens Bol.com in haar uber politieke correctheid is in Europa het blanke ras niet normaal.

    Zover is het al gekomen.

    En dan voeren zij nog de leuze Bol.com de winkel van iedereen. Maar niet voor de blanken in blank continent...
    De term blank, niet in zijn algemeenheid de kleur van de mensen in Europa.

  3. #153
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    De volgende idiotie.

    In Engeland hebben de bazen van het Britis Natuurhistorisch Museum besloten dat op basis van de extreem linkse Black Livew Matter terreur, alles moet worden onderzocht in het museum.
    Heeft het met kolonialisme te maken, slavernij enz.

    De basis voor dit beroemde museum werd al in de 18e eeuw gelegd.
    Het gaat hier om een wetenschappelijk museum, maar de bazen zijn zo pathologisch van zelfcensuur, dat zij ook weer op basis van de wetten en normen en waarden in onze tijd mensen en hun wetenschappelijk werk uit vorige eeuwen verketteren!

    Darwin is ook ineens een smeerlap, en moet verwijderd worden. Wanneer gaat het gezonde verstand weer zegevieren?


    When does the hurting stop?




    https://www.dailymail.co.uk/news/art...lonialist.html
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  4. #154
    MVC Lid

    Reacties
    1.081
    25-05-2005

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    De volgende idiotie.

    In Engeland hebben de bazen van het Britis Natuurhistorisch Museum besloten dat op basis van de extreem linkse Black Livew Matter terreur, alles moet worden onderzocht in het museum.
    Heeft het met kolonialisme te maken, slavernij enz.

    De basis voor dit beroemde museum werd al in de 18e eeuw gelegd.
    Het gaat hier om een wetenschappelijk museum, maar de bazen zijn zo pathologisch van zelfcensuur, dat zij ook weer op basis van de wetten en normen en waarden in onze tijd mensen en hun wetenschappelijk werk uit vorige eeuwen verketteren!

    Darwin is ook ineens een smeerlap, en moet verwijderd worden. Wanneer gaat het gezonde verstand weer zegevieren?


    When does the hurting stop?




    https://www.dailymail.co.uk/news/art...lonialist.html


    Wanneer men het over antisemitisme heeft ben jij wel erg stil waarschijnelijk.
    Maar als het gaat over zwarten of marokanen dan hebben we weer lange tenen.
    Joden hebben hogere status dan de nederlanders zelf.




    Groet.

  5. #155
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door yoesoef Bekijk reactie
    Wanneer men het over antisemitisme heeft ben jij wel erg stil waarschijnelijk.
    Maar als het gaat over zwarten of marokanen dan hebben we weer lange tenen.
    Joden hebben hogere status dan de nederlanders zelf.




    Groet.
    Ik heb het over politiek correcte blanken! Met die compulsieve dwangstoornis om daden uit verre eeuwen op basis van de wetten, mores in de 21 eeuw te veroordelen!
    Daden die in die eeuwen als volkomen normaal werden gezien, niet waren verboden conform de mores, wetten toen.
    Zodat alle volken over de gehele wereld zo handelden.

    Ik ben stil over antisemitisme?! Hoe vaak moet ik dat veroordelen per dag?
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  6. #156
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    .
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  7. #157
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Belangrijk Amerikaans wetenschapstijdschrift roept Amerikanen op niet op rechtse Trump te stemmen maar op de linkse Biden.

    Wordt steeds gekker. Natuurlijk was de steeds grotere greep van links op de universteiten al bekend.

    https://www.ad.nl/buitenland/histori...rump~a77b377e/

    Nog meer bewijs van de linkse politiek correcte waanzin.

    De Hume Toren bij de universiteit van Edingburgh wordt nu naar George Floyd genoemd!
    BLM had daar op aangedrongen.
    De beroemde Schotse verlichtingsfilosoof wordt ook geannuleerd, door het bestuur!
    Want deze man, geboren in 1711 zou dingen hebben gezegd die zo lang en ook nog in die tijd volkomen normaal waren, maar wordt nu ook besmet verklaard op basis van de normen en waarden, wetten, niveau van beschaving in de 21 eeuw!

    Een wetenschappelijk bolwerk dat een beroemde alumnus in de goot trapt en vervangt door een notoire crimineel en drugsverslaafde.
    Strafblad vol van gewapende roofoverval tot drugsdelicten en vervalst geld.

    Wanneer stopt deze waanzin?

    https://www.dailymail.co.uk/news/art...avid-Hume.html
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  8. #158
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Belangrijk Amerikaans wetenschapstijdschrift roept Amerikanen op niet op rechtse Trump te stemmen maar op de linkse Biden.

    Wordt steeds gekker. Natuurlijk was de steeds grotere greep van links op de universteiten al bekend.

    https://www.ad.nl/buitenland/histori...rump~a77b377e/

    Nog meer bewijs van de linkse politiek correcte waanzin.

    De Hume Toren bij de universiteit van Edingburgh wordt nu naar George Floyd genoemd!
    BLM had daar op aangedrongen.
    De beroemde Schotse verlichtingsfilosoof wordt ook geannuleerd, door het bestuur!
    Want deze man, geboren in 1711 zou dingen hebben gezegd die zo lang en ook nog in die tijd volkomen normaal waren, maar wordt nu ook besmet verklaard op basis van de normen en waarden, wetten, niveau van beschaving in de 21 eeuw!

    Een wetenschappelijk bolwerk dat een beroemde alumnus in de goot trapt en vervangt door een notoire crimineel en drugsverslaafde.
    Strafblad vol van gewapende roofoverval tot drugsdelicten en vervalst geld.

    Wanneer stopt deze waanzin?

    https://www.dailymail.co.uk/news/art...avid-Hume.html
    Je vindt dus dat een wetenschappelijk instituut dat iet zou moeten doen,
    Daar valt iets voor te zeggen, maar hoe komt dat overeen met jouw ideeën van vvmu?
    En zou een wetenschapper dat individueel wel moeten kunnen zeggen?
    Wat vind je trouwens van de redenen waarom?
    Of vind je de anti wetenschap (die hem niet uitkomt) van Trump niet gevaarlijk?

    Daarnaast is er ook een reden waarom wetenschappers niet populistisch stemmen, niet eens per se links, Biden is helemaal niet links, maar gewoon een middenman.
    Zou hier in de VVD zitten.

  9. #159
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Je vindt dus dat een wetenschappelijk instituut dat iet zou moeten doen,
    Daar valt iets voor te zeggen, maar hoe komt dat overeen met jouw ideeën van vvmu?
    En zou een wetenschapper dat individueel wel moeten kunnen zeggen?
    Wat vind je trouwens van de redenen waarom?
    Of vind je de anti wetenschap (die hem niet uitkomt) van Trump niet gevaarlijk?

    Daarnaast is er ook een reden waarom wetenschappers niet populistisch stemmen, niet eens per se links, Biden is helemaal niet links, maar gewoon een middenman.
    Zou hier in de VVD zitten.
    Scientific American (informeel afgekort als SciAm) is een populairwetenschappelijk tijdschrift uit de Verenigde Staten.

    Dus geen wetenschappelijk instituut.

    Uiteraard ben ik voorstander van vvmu, maar dat is totaal iets anders dan oproepen tot niet op een presidentskandidaat te stemmen!
    En dat weet jij natuurlijk ook.

    Anti wetenschap op het gebied van klimaat? Dat is exact wat het IPCC aan het doen is!
    Dat is al diverse keren gebleken. Het begint er al bij het begin, men ging niet onderzoeken naar de redenen waarom het klimaat zou veranderen.
    Waarbij vanaf het begin de uitslag al vaststond, de mens was de schuldige, Co2 uitstoot.
    Verder werd er niets onderzocht, en uitslagen die aangaven dat het IPCC op het verkeerde spoor was, werden onder de pet gehouden.
    Noem jij dat wetenschap?

    En het blijkt al dat die fanatieke, geobsedeerde visie met oogkleppen op, er flink naast zit.
    Alle fossiele brandstoffen moeten de wereld uit. En wat wie wel nadacht al wist, moet nu steeds meer door de klimaat fanatici worden erkent, er zijn al tientallen jaren lang geen adequate vervangingsmiddelen!
    En sterker nog, biomassa vormt meer uitstoot van Co2 dan gas!
    En alle bossen worden in sneltreinvaart omgehakt ten koste van miljarden subsidie, duurzaam?
    Ook die windmolens, stoten gas uit dat slecht is.

    Zelfs die muts van Urgenda heeft dat inmiddels moeten toegeven!
    Maar wel worden ten koste van miljarden euries (gloed)nieuwe kolencentrales omgebouwd naar biomassacentrales.

    Dat Trump een rare peuk is, zeker! Maar dat hij sceptisch is jegens die klimaatmaffia kan ik begrijpen.
    Maar dan heb je het bij links enorm verbruid! Moet je op alle manieren kapot worden gemaakt.

    In de VS met tweepartijenstelsel heb je nog dat een partij verschillende vleugels heeft, die zich niet zoals in NL hebben afgescheiden.
    Biden zit bij links inderdaad wat in het midden, maar zou niet in de VVD zitten.

    Maar niet voor niets is een linkse havik hem opgedrongen als kandidaat vicepremier.
    Obama speelt achter de schermen een belangrijker rol dan vorige ex-presidenten.
    Gezien Biden al een tijdje niet de oude is, of juist wel is geworden zou het mij niet verbazen als is afgeproken dat Biden als hij is gekozen vrij snel daarna met de verklaring komt dat hij vanwege gezondheidsproblemen terugtreedt en de vice-preier, havik het gaat overnemen.
    De reden is dat de massa linkse mensen in de VS niets moeten hebben van heel linkse types.
    Daarom heeft Bernie Schwartz het in de voorverkiezingen steeds heeft moeten afleggen, te "communistisch".
    Maar Obama is in zijn jonge jaren gestaald in zeer linkse kringen.
    Dat is ook te zien, in zijn buitenland beleid, steun ging traditioneel naar Israël, onder hem naar diens doodsvijand Iran.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  10. #160
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Wetenschappelijk tijdschrift, ook goed.
    En nee ik zie niet in waarom bv een tijdschrift over gezondheid diens lezers niet mag aanraden niet te stemmen op de partijen die zoveel mogelijk de zorg willen inperken.
    Lijkt me vrij logisch en is gewoon vvmu
    Een wetenschappelijk tijdschrift mag gewoon zeggen dat een president het niet op wetenschap heeft, de feiten spreken voor zich.

    Trump is antiwetenschap op alles wat hem niet uitkomt.
    Paar stukjes met wat voorbeelden:
    https://phys.org/news/2020-01-donald...i-science.html
    https://blog.ucsusa.org/anita-desika...e-and-counting
    https://www.salon.com/2020/04/03/tru...ience_partner/
    Het feitenvrije gepraat van hem alleen is al genoeg om te weten dat hij wetenschap niet echt belangrijk vindt.

    Biden is niet linkser dan Rutte bv.
    De VS is veel rechtser dan Nederland, hier net rechts van het midden is daar al snel net links van het midden.
    Rutte en co hebben gewoon lastenverzwaring doorgevoerd hier, dat zou een republikein in dezelfde omstandigheden nooit doen.

  11. #161
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    "Hogeschool in opspraak om uitspraken docente: ‘Waarom zou ik Baudet niet mogen vermoorden?’

    De Haagse Hogeschool is vanavond in ernstige verlegenheid gebracht nadat op sociale media een filmpje verscheen waarin te horen is dat een docente hardop fantaseert over ‘het vermoorden van Thierry Baudet’. Een woordvoerder van de onderwijsinstelling laat aan deze nieuwssite weten dat er intern onderzoek wordt gedaan naar de video. ,,Wij gaan dit uiteraard tot op de bodem uitzoeken. Wij willen precies weten wat er gezegd is.”
    Sebastiaan Quekel 21-09-20, 21:49 Laatste update: 22:21

    5

    Aan de dertien seconden durende video, oorspronkelijk geplaatst op het activistische kanaal Stoplinksnieuws, zijn voorlopig nog geen harde conclusies te verbinden. De docente stelt zichzelf een aantal vragen en verwijst daarbij vervolgens naar Forum voor Democratie-leider Thierry Baudet. ,,Want als ik wél Hitler mag vermoorden, waarom zou ik dan ook niet de handlanger van Hitler mogen vermoorden? Of Trump op dit moment? Of Baudet?

    De docente lijkt vervolgens al snel de ernst van haar woorden in te zien. ,,Sorry, dit wordt opgenomen. Ik moet een beetje voorzichtig zijn met wat ik zeg, natuurlijk.” Hoewel de uitspraken uit een bepaalde context zijn getrokken – het is niet duidelijk waar het betoog van de docent over ging – haalt Forum voor Democratie alvast hard uit.

    ‘Op de Haagse Hogeschool deelt een docente filosofie haar zieke moordfantasie tegen Thierry Baudet’, klinkt het verontwaardigd. ‘Dit is de haat waarmee we worden geconfronteerd. Dit soort geweldsfantasieën zijn niet normaal en mogen ook nooit normaal worden.’"


    https://www.ad.nl/politiek/hogeschoo...rden~a4b4f59e/
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  12. #162
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    "Hogeschool in opspraak om uitspraken docente: ‘Waarom zou ik Baudet niet mogen vermoorden?’

    De Haagse Hogeschool is vanavond in ernstige verlegenheid gebracht nadat op sociale media een filmpje verscheen waarin te horen is dat een docente hardop fantaseert over ‘het vermoorden van Thierry Baudet’. Een woordvoerder van de onderwijsinstelling laat aan deze nieuwssite weten dat er intern onderzoek wordt gedaan naar de video. ,,Wij gaan dit uiteraard tot op de bodem uitzoeken. Wij willen precies weten wat er gezegd is.”
    Sebastiaan Quekel 21-09-20, 21:49 Laatste update: 22:21

    5

    Aan de dertien seconden durende video, oorspronkelijk geplaatst op het activistische kanaal Stoplinksnieuws, zijn voorlopig nog geen harde conclusies te verbinden. De docente stelt zichzelf een aantal vragen en verwijst daarbij vervolgens naar Forum voor Democratie-leider Thierry Baudet. ,,Want als ik wél Hitler mag vermoorden, waarom zou ik dan ook niet de handlanger van Hitler mogen vermoorden? Of Trump op dit moment? Of Baudet?

    De docente lijkt vervolgens al snel de ernst van haar woorden in te zien. ,,Sorry, dit wordt opgenomen. Ik moet een beetje voorzichtig zijn met wat ik zeg, natuurlijk.” Hoewel de uitspraken uit een bepaalde context zijn getrokken – het is niet duidelijk waar het betoog van de docent over ging – haalt Forum voor Democratie alvast hard uit.

    ‘Op de Haagse Hogeschool deelt een docente filosofie haar zieke moordfantasie tegen Thierry Baudet’, klinkt het verontwaardigd. ‘Dit is de haat waarmee we worden geconfronteerd. Dit soort geweldsfantasieën zijn niet normaal en mogen ook nooit normaal worden.’"


    https://www.ad.nl/politiek/hogeschoo...rden~a4b4f59e/
    Ja hier wil ik de context weleens van zien ook, maar ik kan zo snel even niets bedenken waarin ik deze uitspraak oke vind.

  13. #163
    Hear my Roar, GRRR ⵣ

    Reacties
    2.761
    20-01-2015

    Censuur onder westerse landen en met name NL heeft zijn ware gezicht al laten zien. Ondemocratisch en niks met liberaal te maken.
    vooruit kijken is regeren.

  14. #164
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door chelhie21 Bekijk reactie
    Censuur onder westerse landen en met name NL heeft zijn ware gezicht al laten zien. Ondemocratisch en niks met liberaal te maken.
    Censuur van wie of wat precies?

  15. #165
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Ja hier wil ik de context weleens van zien ook, maar ik kan zo snel even niets bedenken waarin ik deze uitspraak oke vind.
    Mensen nu op één lijn stellen met de dictatuur van het ergste, en best georganiseerde kwaad dat men maar kan bedenken, Hitler is volkomen onzinnig, en kwaadaardig.
    Deze docente pakt twee rechtse mensen maar het zou niet zo idioot zijn geweest als er 2 linkse mensen zouden zijn genoemd.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell