1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Dat weet ik uiteraard niet.
    Ik weet alleen dat ze het niet meteen bestempelde als terroristisch, pas een dag er na, dus er zal toch bepaalde informatie binnen zijn gekomen.
    Welke weet ik niet.

    Stoor jij je meer aan dat het hier terroristisch wordt genoemd (heb je informatie te denken dat het niet zo is)?
    Of dat je denk dat het bij mensen die er niet uitzien als eventuele moslim, minder snel gebeurt (heb je een paar voorbeelden)?
    Ja informatie zoals Libië en oh ja richting Syrië gegaan. Want tegenwoordig als iemand richting Syrië of Irak gaat dan mogen we hem kwalificeren als mogelijk terrorist. Dat is de synoniem die het westen tegenwoordig probeert te maken zodat we de getroffen mensen in die gebieden nooit kunnen bijstaan.

    Ondertussen ronselt Israël mensen over de gehele wereld voor hun terreur leger genaamd IDF. Maar goed dat mag dan weer wel, want zij zijn zogenaamd kosjer.
    Heavy

  2. #17
    Haar op de tanden

    Reacties
    4.306
    19-09-2019

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Ja informatie zoals Libië en oh ja richting Syrië gegaan. Want tegenwoordig als iemand richting Syrië of Irak gaat dan mogen we hem kwalificeren als mogelijk terrorist. Dat is de synoniem die het westen tegenwoordig probeert te maken zodat we de getroffen mensen in die gebieden nooit kunnen bijstaan.

    Ondertussen ronselt Israël mensen over de gehele wereld voor hun terreur leger genaamd IDF. Maar goed dat mag dan weer wel, want zij zijn zogenaamd kosjer.

    Recept zure zult



    Giet zoveel water bij de varkenskop, schouder, kalfsnek, ui en citroen tot alles onderstaat.
    Breng het geheel aan de kook en laat het vlees trekken tot het loslaat van het bot.
    Laat het geheel 15 minuten zachtjes stoven.
    Laat de zult afkoelen en in de koelkast opstijven.

    https://www.smulweb.nl/recepten/1383052/Zure-zult
    Toezichthouder openbaard kunstgebit

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Stijnsansbarbe Bekijk reactie
    Recept zure zult



    Giet zoveel water bij de varkenskop, schouder, kalfsnek, ui en citroen tot alles onderstaat.
    Breng het geheel aan de kook en laat het vlees trekken tot het loslaat van het bot.
    Laat het geheel 15 minuten zachtjes stoven.
    Laat de zult afkoelen en in de koelkast opstijven.

    https://www.smulweb.nl/recepten/1383052/Zure-zult
    Wist niet dat je een kannibaal was.
    Heavy

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Ja informatie zoals Libië en oh ja richting Syrië gegaan. Want tegenwoordig als iemand richting Syrië of Irak gaat dan mogen we hem kwalificeren als mogelijk terrorist. Dat is de synoniem die het westen tegenwoordig probeert te maken zodat we de getroffen mensen in die gebieden nooit kunnen bijstaan.

    Ondertussen ronselt Israël mensen over de gehele wereld voor hun terreur leger genaamd IDF. Maar goed dat mag dan weer wel, want zij zijn zogenaamd kosjer.
    Als je naar het strijdgebied van Syrie wilde gaan, had je jezelf moedwillig in een situatie van oorlog in den vreemde geplaatst.
    Aan welke kant je strijdt maakt in die zin dan ook weer niet uit.
    Wat ik zei, ik ging er dan ook van uit dat dat als Libier (95% moslims?) dat niet zou zijn om christenen te willen helpen.
    Maar dat verandert niet dat de tekst dat hij plannen zou hebben naar Syrie te gaan, niet klopt.

    Israel ben ik geen fan van zoals je weet, maar daar hebben we het nu niet over.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Als je naar het strijdgebied van Syrie wilde gaan, had je jezelf moedwillig in een situatie van oorlog in den vreemde geplaatst.
    Aan welke kant je strijdt maakt in die zin dan ook weer niet uit.
    Wat ik zei, ik ging er dan ook van uit dat dat als Libier (95% moslims?) dat niet zou zijn om christenen te willen helpen.
    Maar dat verandert niet dat de tekst dat hij plannen zou hebben naar Syrie te gaan, niet klopt.

    Israel ben ik geen fan van zoals je weet, maar daar hebben we het nu niet over.
    Als iemand zwakken wilt helpen ongeacht de geloofsovertuiging moet gewoon kunnen. Het zijn slechts de "good guys" die hulp mogen ontvangen. Anderen mogen lekker sterven van de honger.
    Heavy

  6. #21
    برهوت

    Reacties
    608
    13-06-2020

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Wist niet dat je een kannibaal was.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Als iemand zwakken wilt helpen ongeacht de geloofsovertuiging moet gewoon kunnen. Het zijn slechts de "good guys" die hulp mogen ontvangen. Anderen mogen lekker sterven van de honger.
    Je kunt vinden dat het moreel moet kunnen, misschien is dat soms ook wel zo, maar juridisch ligt het toch anders en dan komen er consequenties.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Bi2r Bekijk reactie
    Hhhhh ze hebben je vrijgelaten, welcome back brada.
    Heavy

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Je kunt vinden dat het moreel moet kunnen, misschien is dat soms ook wel zo, maar juridisch ligt het toch anders en dan komen er consequenties.
    Juridisch wat een zwak argument voor iets. Juridisch gezien mocht je ook geen joden verbergen voor de Nazi, anders volgden er ook consequenties. Ik schuil mij niet achter zulke denkwijzen, ik zou me eerder scharen achter het verzet. Het goede blijven doen ongeacht wat de staat je wilt wijsmaken.
    Heavy

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Juridisch wat een zwak argument voor iets. Juridisch gezien mocht je ook geen joden verbergen voor de Nazi, anders volgden er ook consequenties. Ik schuil mij niet achter zulke denkwijzen, ik zou me eerder scharen achter het verzet. Het goede blijven doen ongeacht wat de staat je wilt wijsmaken.
    Wil jij de wetten die wij in Nederland nu hebben vergelijken met de wetten in Nazi Duitsland?
    Maar ik begrijp dat je het oneens bent met de wet die het deelnemen aan strijd voor een vreemde mogendheid strafbaar stelt?

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Wil jij de wetten die wij in Nederland nu hebben vergelijken met de wetten in Nazi Duitsland?
    Maar ik begrijp dat je het oneens bent met de wet die het deelnemen aan strijd voor een vreemde mogendheid strafbaar stelt?
    Deelnemen aan een strijd, kijk hoe je iets meteen kwalificeert.

    Waarom niet? Wetten zijn wetten ingevoerd door mensen. Wat denk je dat Nederland oh zo veel beter is dan de Nazi's? Het komt beiden op hetzelfde principe neer. Als staat iets wilt dat je doet, dan ga jij dat doen ongeacht of het wel correct is.
    Heavy

  12. #27
    برهوت

    Reacties
    608
    13-06-2020

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Hhhhh ze hebben je vrijgelaten, welcome back brada.
    Ik had geen nick moeten openen met die naam. Die stomme maaffia zat er mee te spotten. Toen ik hem uitschold werd ik verbannen.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Bi2r Bekijk reactie
    Ik had geen nick moeten openen met die naam. Die stomme maaffia zat er mee te spotten. Toen ik hem uitschold werd ik verbannen.
    Mods hier gedragen zich ook als een stel sneeuwvlokjes, dus tja nix aan te doen.
    Heavy

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Deelnemen aan een strijd, kijk hoe je iets meteen kwalificeert.

    Waarom niet? Wetten zijn wetten ingevoerd door mensen. Wat denk je dat Nederland oh zo veel beter is dan de Nazi's? Het komt beiden op hetzelfde principe neer. Als staat iets wilt dat je doet, dan ga jij dat doen ongeacht of het wel correct is.
    Hoe ik iets kwalificeer?
    Wat bedoel je precies?

    Wetten zijn inderdaad ingevoerd door mensen.
    De islamitische wetten zeer waarschijnlijk ook, hoewel jij dat natuurlijk anders ziet.
    Maar ik ontken niet dat er problematische wetten kunnen zijn, maar je kunt het wettenstelsel van het huidige Nederland niet amper beter noemen simpelweg omdat het wetten zijn door mensen bedacht.
    Ik vrees dat je daarvoor toch uit je religieuze gedachtegoed moet.
    Nederland en nazi Duitsland vergelijken doe je op basis van de wetten zeggen, niet door wie die wetten zijn bedacht.
    En om dat soort Nazi wetten te voorkomen is er ook een grondwet etc.

    Welke wetten heeft Nederland waaruit blijkt dat het helemaal niet zo veel beter is dan dat van de nazi's waar mensen puur op basis van geloof en/of afkomst konden worden vermoord.
    Die hebben wij niet en ik ga me hier niet populair mee maken, maar ik heb wat moeite zo'n halve aantijging jegens het land waar ik in woon (en jij ook maar jij bent eerst moslim dan pas Nederlander en Marokkaan vermoed ik) te krijgen van iemand die gelooft in religie waar discriminatie op basis van bv geloof (onder bepaalde omstandigheden) gewoon prima is volgens de regels
    Zo'n soort vingerwijzing kan ik niet begrijpen.