1. #391
    Verbannen

    Reacties
    257
    29-08-2021

    Citaat Geplaatst door Maghrebia212 Bekijk reactie
    Is het waar dat het voor een man vandaag de dag geen optie is om iemand gewoon op straat/winkel/waar dan ook aan te spreken en bekend te maken dat je serieus interesse hebt?

    Ik lees steess vaker dat mannen dat echt niet meer durven/doen. De ene zegt schaamte, ander bang voor afwijzing etc..
    Schaamte bij wie??are you kidding me gezien de reputatie van de Marokkaanse meisjes.Die spreken vandaag de dag zelf de mannen aan

  2. #392
    Meerdere gebruikers

    Reacties
    12
    05-01-2010

    De meeste vrouwen gedragen zich HC, drm beginnen sommige mannen er niet aan.
    If you expect the world to be fair with you because you are fair, you are fooling yourself. Thats like expecting the lion not to eat you because you didnt eat him

  3. #393
    MVC Lid

    Reacties
    127
    02-06-2021

    Citaat Geplaatst door identiek Bekijk reactie
    De meeste vrouwen gedragen zich HC, drm beginnen sommige mannen er niet aan.
    Dit is ook zo. Hc attitude kom je veel tegen bij de marokkaanse vrouw waarom weet ik niet.

  4. #394
    MVC Lid

    Reacties
    20
    08-06-2018

    Citaat Geplaatst door Maghrebia212 Bekijk reactie
    Maar niets doen is toch veeel pijnlijker. Afwijzing lijkt me niet leuk, maar is toch het proberen waard.
    Precies

  5. #395
    Verbannen

    Reacties
    454
    19-03-2020

    Nigger please

  6. #396
    MVC Lid

    Reacties
    3.474
    01-06-2018

    Citaat Geplaatst door said006 Bekijk reactie
    Gewoon aanspreken, leer je comfortabel te voelen bij dingen die niet comfortabel zijn. Je leeft maar 1 keer op deze aarde, en komt haar/hem wellicht maar 1x tegen in je leven. Je weet niet wat voor geweldig leven je gehad zou kunnen hebben door gewoon op haar/hem af te stappen. Je moet niet bang zijn voor een afwijzing maar er juist naar op zoek gaan. En ja ik zeg ook op hem afstappen, want we moeten even van het sprookje af waarbij vrouwen wachten op een prins op het witte paard, het is prima om hem ook aan te spreken, hoeft echt niet alleen van 1 kant te komen.

    Zodra je hart sneller gaat kloppen, je spanning en misschien opwinding voelt opkomen, leef je het leven op de juiste manier. Er valt niks spannends te beleven in je eigen bubbel/comfortzone.
    +++

  7. #397
    MVC Lid

    Reacties
    131
    21-09-2019

    Er moet natuurlijk een gelegenheid zijn. Het gaat niet altijd zoals in de films. Een vrouw die mij erg ziet zitten en ik haar, maakt het voor mij heel makkelijk. Ik ga niet iemand achteraan lopen terwijl ze ook even een bevestigend glimlach kon communiceren. Wat dat betreft zit een gezonde vorm van trots in de weg.

  8. #398
    MVC Lid

    Reacties
    502
    20-10-2017

    Citaat Geplaatst door Pegasus Bekijk reactie
    Er moet natuurlijk een gelegenheid zijn. Het gaat niet altijd zoals in de films. Een vrouw die mij erg ziet zitten en ik haar, maakt het voor mij heel makkelijk. Ik ga niet iemand achteraan lopen terwijl ze ook even een bevestigend glimlach kon communiceren. Wat dat betreft zit een gezonde vorm van trots in de weg.
    Ja die gezonde vorm....

    Ik heb me wel altijd vergist in de 'moeilijkheden' van de man. Ik dacht namelijk dat die het heel makkelijk hadden. Maar nu snap ik dat ook die zo hun dingetjes hebben.

  9. #399
    MVC Lid

    Reacties
    131
    21-09-2019

    Citaat Geplaatst door Maghrebia212 Bekijk reactie
    Ja die gezonde vorm....

    Ik heb me wel altijd vergist in de 'moeilijkheden' van de man. Ik dacht namelijk dat die het heel makkelijk hadden. Maar nu snap ik dat ook die zo hun dingetjes hebben.
    Een man zijn is absoluut niet makkelijk en moet je elke dag weer verdienen. En wanneer je eindelijk een man bent, dan kun je haast niet ontspannen. Vrouwen hebben werkelijk geen idee hoe het is om een man te zijn. Vandaar dat meeste ''mannen'' er met de pet naar gooien. Ik kan hiervoor begrip opbrengen.

  10. #400
    MVC Lid

    Reacties
    131
    21-09-2019

    Citaat Geplaatst door said006 Bekijk reactie
    Huh? Dat is misschien zo als je je voordoet als iemand die je niet bent. Als je gewoon jezelf bent en lekker in je vel zit, heb je totaal geen last van wat je hierboven beschrijft.
    Het leven werkt helaas niet zo. De realiteit is wellicht voor niet-ingewijden niet zoals ik hierboven heb beschreven. In dat geval hoef je er ook geen acht op slaan.

  11. #401
    MVC Lid

    Reacties
    502
    20-10-2017

    Citaat Geplaatst door Pegasus Bekijk reactie
    Een man zijn is absoluut niet makkelijk en moet je elke dag weer verdienen. En wanneer je eindelijk een man bent, dan kun je haast niet ontspannen. Vrouwen hebben werkelijk geen idee hoe het is om een man te zijn. Vandaar dat meeste ''mannen'' er met de pet naar gooien. Ik kan hiervoor begrip opbrengen.
    Dat klinkt best heftig. Dus geen natuurlijk proces?

  12. #402
    MVC Lid

    Reacties
    131
    21-09-2019

    Citaat Geplaatst door Maghrebia212 Bekijk reactie
    Dat klinkt best heftig. Dus geen natuurlijk proces?
    Het is een natuurlijk proces waarmee veel tijd gepaard gaat

  13. #403
    MVC Lid

    Reacties
    8
    08-02-2021

    Ik heb zoveel dingen gedaan, maar nog nooit een vrouw buiten aangesproken.

  14. #404
    MVC Lid

    Reacties
    502
    20-10-2017

    Citaat Geplaatst door Pegasus Bekijk reactie
    Het is een natuurlijk proces waarmee veel tijd gepaard gaat
    Maar als je kijkt naar een vrouw dienheeft het toch veel zwaarder. Alleen al het dragen van een kind en alles wat daarbij komt kijken...

  15. #405
    MVC Lid

    Reacties
    502
    20-10-2017

    Citaat Geplaatst door Morro45 Bekijk reactie
    Ik heb zoveel dingen gedaan, maar nog nooit een vrouw buiten aangesproken.
    Oké Dus Dat is echt het uiterste