1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    502
    20-10-2017

    Mannen klopt dit?

    Is het waar dat het voor een man vandaag de dag geen optie is om iemand gewoon op straat/winkel/waar dan ook aan te spreken en bekend te maken dat je serieus interesse hebt?

    Ik lees steess vaker dat mannen dat echt niet meer durven/doen. De ene zegt schaamte, ander bang voor afwijzing etc..

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    742
    18-05-2020

    ja klopt. heel herkenbaar

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    502
    20-10-2017

    Citaat Geplaatst door Rug Bekijk reactie
    ja klopt. heel herkenbaar
    Maar wat doe je dan als je iemand op het oog hebt en je denk dat is echt de vrouw die ik in mn leven wil. Hetzij dat je haar al kent hetzij je komt haar ergens tegen...

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    742
    18-05-2020

    Citaat Geplaatst door Maghrebia212 Bekijk reactie
    Maar wat doe je dan als je iemand op het oog hebt en je denk dat is echt de vrouw die ik in mn leven wil. Hetzij dat je haar al kent hetzij je komt haar ergens tegen...
    niets, kansloos toekijken en doorlopen. bang voor afwijzing en schaamte

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    37
    05-11-2019

    Citaat Geplaatst door Rug Bekijk reactie
    niets, kansloos toekijken en doorlopen. bang voor afwijzing en schaamte
    Klopt broeder. Die afwijzing is pijnlijk

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    502
    20-10-2017

    Citaat Geplaatst door Rug Bekijk reactie
    niets, kansloos toekijken en doorlopen. bang voor afwijzing en schaamte
    Ik snap je wel maar is zoo jammer. Die dame denkt misschien yarabi ik hoop dat hij me aanspreekt en kijkt ook kansloos toe omdat ze het niet vind passen om de eerste stap te zetten.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    502
    20-10-2017

    Citaat Geplaatst door Serieus1- Bekijk reactie
    Klopt broeder. Die afwijzing is pijnlijk
    Maar niets doen is toch veeel pijnlijker. Afwijzing lijkt me niet leuk, maar is toch het proberen waard.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    742
    18-05-2020

    Citaat Geplaatst door Maghrebia212 Bekijk reactie
    Ik snap je wel maar is zoo jammer. Die dame denkt misschien yarabi ik hoop dat hij me aanspreekt en kijkt ook kansloos toe omdat ze het niet vind passen om de eerste stap te zetten.
    ja dit is moeilijk om te herleiden.

    Citaat Geplaatst door Maghrebia212 Bekijk reactie
    Maar niets doen is toch veeel pijnlijker. Afwijzing lijkt me niet leuk, maar is toch het proberen waard.
    maar met niets proberen heb ik als het ware breakeven. ik heb geen schade, dus dan voel je niets.
    En ja soms houd ik me zelf voor de gek door te zeggen er zijn genoeg. beetje dat studieafwijkend gedrag maar dan op het gebied van relatie en huwelijk

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    502
    20-10-2017

    Citaat Geplaatst door Rug Bekijk reactie
    ja dit is moeilijk om te herleiden.

    maar met niets proberen heb ik als het ware breakeven. ik heb geen schade, dus dan voel je niets.
    En ja soms houd ik me zelf voor de gek door te zeggen er zijn genoeg. beetje dat studieafwijkend gedrag maar dan op het gebied van relatie en huwelijk
    Ja ik snap het wel maar als we allemaal zo voorzichtig blijven handelen is het afgelopen met ons. Geen huwelijken meer

    Beetje lef en tawakul 3ala Allah met de juiste intentie wordt je uiteindelijk hoe dan ook beloond

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    742
    18-05-2020

    Citaat Geplaatst door Maghrebia212 Bekijk reactie
    Ja ik snap het wel maar als we allemaal zo voorzichtig blijven handelen is het afgelopen met ons. Geen huwelijken meer

    Beetje lef en tawakul 3ala Allah met de juiste intentie wordt je uiteindelijk hoe dan ook beloond
    lef om te praten, maak ik mij niet druk om. het gaat om sterke gevoel/gedachte van afwijzing wat naar boven schiet. maar als je iemand aanspreekt, krijgt de dame volgens mij in eerste instantie niet de indruk dat die jongeman serieus is. En denkt ze vast deze wil spelen, als je gewend bent om negatieve verhalen te lezen op social media, of verzonnen opmerkingen van andere te horen.
    Dan is de kans heeel groot datje afwijzend antwoord krijgt.

    wat betreft huwelijken, wordt sws moeilijk zodra die spoedwet in gaat, maar dat is een ander verhaal

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    502
    20-10-2017

    Citaat Geplaatst door Rug Bekijk reactie
    lef om te praten, maak ik mij niet druk om. het gaat om sterke gevoel/gedachte van afwijzing wat naar boven schiet. maar als je iemand aanspreekt, krijgt de dame volgens mij in eerste instantie niet de indruk dat die jongeman serieus is. En denkt ze vast deze wil spelen, als je gewend bent om negatieve verhalen te lezen op social media, of verzonnen opmerkingen van andere te horen.
    Dan is de kans heeel groot datje afwijzend antwoord krijgt.

    wat betreft huwelijken, wordt sws moeilijk zodra die spoedwet in gaat, maar dat is een ander verhaal
    io

    Nee maar ligt eraan hoe je iemand aanspreekt en goed afwegen wie je aanspreekt. Als je op een nette manier doet en.meteen duidelijk en serieus kan toch alleen gewaardeerd worden. Zat dames die hopen op die aanpak gewoon in real live is toch veel makkelijker dan allemaal zo op het net. Heb je elkaar ook meteen gezien

    Die wet zien we dan wel allemaal zorgen dat we voor die wet getrouwd zijn...

  12. #12
    MVC Premium

    Reacties
    3.724
    19-05-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Denk dat het vooral te maken heeft met wat het straatbeeld domineert en de mentaliteit. Trouwen is voor velen niet echt meer prioriteit dus dan sta je daar als 1 van de zovelen die daar voor open staat. Je moet echt uitstralen dat je een tranquill iemand bent om eruit te schieten, en dan maar hopen dat de man die je wilt aanspreken niet al geconditioneerd is

    FREE PALESTINE


  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    444
    30-05-2020

    Citaat Geplaatst door Maghrebia212 Bekijk reactie
    io

    Nee maar ligt eraan hoe je iemand aanspreekt en goed afwegen wie je aanspreekt. Als je op een nette manier doet en.meteen duidelijk en serieus kan toch alleen gewaardeerd worden. Zat dames die hopen op die aanpak gewoon in real live is toch veel makkelijker dan allemaal zo op het net. Heb je elkaar ook meteen gezien

    Die wet zien we dan wel allemaal zorgen dat we voor die wet getrouwd zijn...


    Hahah voordat de spoedwet ingaat trouwen

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    502
    20-10-2017

    Citaat Geplaatst door weet_nie_meer Bekijk reactie
    Denk dat het vooral te maken heeft met wat het straatbeeld domineert en de mentaliteit. Trouwen is voor velen niet echt meer prioriteit dus dan sta je daar als 1 van de zovelen die daar voor open staat. Je moet echt uitstralen dat je een tranquill iemand bent om eruit te schieten, en dan maar hopen dat de man die je wilt aanspreken niet al geconditioneerd is
    Soms denk ik juist dat de niet tranquille personen meer trouwen, omdat die tranquille te onzichtbaar zijn of te onbereikbaar

  15. #15
    MAT

    Reacties
    5.987
    02-09-2019

    Citaat Geplaatst door weet_nie_meer Bekijk reactie
    Denk dat het vooral te maken heeft met wat het straatbeeld domineert en de mentaliteit. Trouwen is voor velen niet echt meer prioriteit dus dan sta je daar als 1 van de zovelen die daar voor open staat. Je moet echt uitstralen dat je een tranquill iemand bent om eruit te schieten, en dan maar hopen dat de man die je wilt aanspreken niet al geconditioneerd is
    Wat schrijf jij allemaal eigenlijk.
    Ik snap er geen bal van.
    Weet jij aan wie jij mij denken doet, de lid Edge. Hij was ook zo vaag en had rare reacties net als jij.

    Ben jij Edge.