1. #91
    Verbannen

    Reacties
    5.468
    23-11-2009

    Citaat Geplaatst door Bi2r Bekijk reactie
    Ik kan me een artikel herinneren dat er tifinagh was gevonden in Yemen. In gesteente.
    Most foreign estimates suggest the script to be around 3000 years old, primarily based on the fact that the Phoenicians arrived in North Africa around that time, and hence the widely accepted conclusion that the name Ti-finagh itself was derived from the word Phoniq.

  2. #92
    برهوت

    Reacties
    608
    13-06-2020

    Citaat Geplaatst door XaXi Bekijk reactie
    Most foreign estimates suggest the script to be around 3000 years old, primarily based on the fact that the Phoenicians arrived in North Africa around that time, and hence the widely accepted conclusion that the name Ti-finagh itself was derived from the word Phoniq.
    ze gaan zeggen dat je liegt.

    Oja, de arab bron legt het allemaal uit.

    Als zij het niet willen begrijpen is dat hun probleem.

  3. #93
    Verbannen

    Reacties
    5.468
    23-11-2009

    Citaat Geplaatst door Bi2r Bekijk reactie
    ze gaan zeggen dat je liegt.

    Oja, de arab bron legt het allemaal uit.

    Als zij het niet willen begrijpen is dat hun probleem.
    hahahaha ik heb het niet zelf gezegd

  4. #94
    برهوت

    Reacties
    608
    13-06-2020

    Citaat Geplaatst door XaXi Bekijk reactie
    hahahaha ik heb het niet zelf gezegd
    Ook al kom je met sayidna 3issa 3aleihi salaam zullen ze het ontkennen.

    Daarom, eigenlijk hebben we teveel tijd besteed aan dit onderwerp.

    Ik zeg altijd, trotse onwetenden moet je onwetend laten. Het is altijd leuk om te zien als ze op hun bek vallen als ze een keer live worden geconfronteerd met hun onwetenheid.

    Maar effe ontopic.

    Ze hadden dus wat gewonnen

  5. #95
    Verbannen

    Reacties
    5.468
    23-11-2009

    Citaat Geplaatst door Bi2r Bekijk reactie
    Ook al kom je met sayidna 3issa 3aleihi salaam zullen ze het ontkennen.

    Daarom, eigenlijk hebben we teveel tijd besteed aan dit onderwerp.

    Ik zeg altijd, trotse onwetenden moet je onwetend laten. Het is altijd leuk om te zien als ze op hun bek vallen als ze een keer live worden geconfronteerd met hun onwetenheid.

    Maar effe ontopic.

    Ze hadden dus wat gewonnen
    jme3 otwi, minderwaardigheidscomplex , dan gaan ze lemghanna gebruiken

  6. #96
    برهوت

    Reacties
    608
    13-06-2020

    Citaat Geplaatst door XaXi Bekijk reactie
    jme3 otwi, minderwaardigheidscomplex , dan gaan ze lemghanna gebruiken
    Koppigheid is soms goed.

    Zulke mensen laten zich niet makkelijk beinvloeden.

    Probleem is als ze dom koppig zijn. Ja, dan heb je een probleem.

  7. #97
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door Rug Bekijk reactie
    3asima Burkina Faso
    Hassan jidan.
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  8. #98
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door XaXi Bekijk reactie
    BRUSSEL - Hitler was genetisch verwant aan Noord-Afrikanen en Joden. Dat stelt een Belgische journalist na onderzoek van DNA van de voormalige nazileider.

    Jean-Paul Mulders bemachtigde DNA bij verwanten van Hitler in Oostenrijk en de Verenigde Staten.

    Hij kwam daardoor in het bezit van diens Y-chromosoom, dat van vader op zoon wordt doorgegeven.

    Hitler bleek tot de zogenoemde haplogroep E1b1b te horen, die in West-Europa zeldzaam is. Deze groep ontstond in het noordoosten van Afrika en verspreidde zich via het Midden-Oosten naar Europa.
    Asjkenazische Joden

    E1b1b komt vooral voor bij Berbers en Somaliërs, maar ook bij Asjkenazische Joden, aldus Mulders in het Belgische tijdschrift Knack.

    ''Je kunt dus, met de nodige relativering, stellen dat Hitler zelf verwant was met de mensen die hij zo minachtte.''


    https://www.nu.nl/wetenschap/2314792...-en-joden.html
    Hitler heeft Europa een les geleerd die ze nooit meer vergeten, ze hebben ons heel veel leugens gevoerd over Duitsland WW1 & WW2.
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting