1. #91
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Door die stoere videoclips krijg je het idee dat ze de gekste gangsters van Europa zijn..terwijl in werkelijkheid die Franse ghetto’s helemaal niks voorstellen
    Denk dat je in de late uurtjes veiliger bent in Clichy sous bois dan bijvoorbeeld in Woensel-west,of een andere random achterbuurt in de randstad
    Ik ga stuk 9alek woensel

  2. #92
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Citaat Geplaatst door Morrokito Bekijk reactie
    Die Clichy hemelt al jaren frankrijk de hemel in. Snap uberhaupt niet wat hij in Nederland doet. Als ik zo'n liefde had voor France, dan zat ik hier niet. Of zit je vast aan een of andere uitkering hier in Holland
    Ik ben gelukkig in Nederland kom in Parijs vaak want heb er familie,ik persoonlijk zou mn kinderen er niet kunnen laten wonen in de banlieu,daar is anders dan hier daar moet je strijden mon frere om een plek,trappenhuizen daar vol drugs dealers en wapen handel,ik zeg wat ik heb gezien met mn ogen en niet op tv,een moeder gaat daar de trappenhuis niet in om naar haar woning te gaan als haar zoon of man er niet bij is,maar meestal die dealers beschermen de hele flatcomplex van wel 30 etages hoog

  3. #93
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Ga naar Sevran 93 in Seine Saint Denis,de wijk kom je niet zomaar binnen als er niet iemand van de wijk met jou is,politie komt er niet eens ze moeten het leger in zetten

    https://youtu.be/z3u6Pn7va7Q

  4. #94
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Geen grappen met maghrebs one nation,Leck en mister you represent marokko

    https://youtu.be/y2zHqyerv8M

  5. #95
    MVC Lid

    Reacties
    848
    25-06-2020

    is al voorbij toch

  6. #96
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Citaat Geplaatst door Kira Bekijk reactie
    is al voorbij toch
    Jaa die tsjechiniers waren gevlucht al meer dan week terug ze hadden de Noord Afrikkanen onderschat,ze kwamen ook nog eens uit 3 landen Duitsland en Belgie tegen 1 stad en nog kregen ze pakslaag haha

  7. #97
    MVC Lid

    Reacties
    848
    25-06-2020

    Citaat Geplaatst door Trumpdump21 Bekijk reactie
    Jaa die tsjechiniers waren gevlucht al meer dan week terug ze hadden de Noord Afrikkanen onderschat,ze kwamen ook nog eens uit 3 landen Duitsland en Belgie tegen 1 stad en nog kregen ze pakslaag haha
    hhh ja ik had het gevolgd
    ze waren met 100 of zo tegen duizenden noordafrikanen

  8. #98
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Citaat Geplaatst door Kira Bekijk reactie
    hhh ja ik had het gevolgd
    ze waren met 100 of zo tegen duizenden noordafrikanen
    Ezels haha gaan ze naar wijk waar alleen Noord Afrikkanen wonen,is zelfde als er 100 kaaskoppen ruzie willen in Sevran 93 dan moet je vanuit gaan levend vluchten of dood daar blijven

  9. #99
    MVC Lid

    Reacties
    848
    25-06-2020

    Citaat Geplaatst door Trumpdump21 Bekijk reactie
    Ezels haha gaan ze naar wijk waar alleen Noord Afrikkanen wonen,is zelfde als er 100 kaaskoppen ruzie willen in Sevran 93 dan moet je vanuit gaan levend vluchten of dood daar blijven
    hhhhhhh