1. #76
    MVC Lid

    Reacties
    742
    18-05-2020

    Citaat Geplaatst door goodbet Bekijk reactie
    Macron heeft de controle over heel Frankrijk en spijtig genoeg over heel Marokko.

    Dus die Franse zebb heeft zeker wel control over jouw darkhole
    Krijgt ze eigen land niet eens onder controle. Kan ze eigen volk in 1 stad niet eens controleren, laat staan anderen.

    Het enige waar die pedo grip heeft is kennelijk jouw darkhole. Je loopt vast mank

  2. #77
    MVC Lid

    Reacties
    742
    18-05-2020

    Citaat Geplaatst door DubbD Bekijk reactie
    geen eens contrôle in zijn eigen hoofdstad Laatstaan andere steden, alle grote steden zitten vol drugs dealers en wapens, ja man echt onder controle. Politie kan niet eens in sommige wijken komen of het nou in Marseille, Lyon of Parijs is.

    Frankrijk onder controle, kijk alleen naar de topic.
    Hahahah zelfs presidenten gaan niet eens langs de wijken

  3. #78
    MVC Lid

    Reacties
    742
    18-05-2020

    Citaat Geplaatst door Tanjawi_UH07 Bekijk reactie
    Clichy, niemand kijkt je video’s.
    Ik heb ze wel bekeken

  4. #79
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Citaat Geplaatst door Tanjawi_UH07 Bekijk reactie
    Clichy, niemand kijkt je video’s.

    hahahaha lol
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  5. #80
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Zegt die Macron heeft alles onder controle wapens worden volop verkocht in banlieus en drug b7al je gaat snoep kopen bij nachtwinkel heb met mn ogen gezien,politie en zelfs Macron weet dat maar ze durven niet in te grijpen ze denken laat ze maar ze zijn bang voor de elende emeute 2005 toen heel Frankrijk in brand stond en frankrijk economisch en schade tallen schulden opliep bij de eu,zelfs politie bureaus stonden in brand

    https://youtu.be/40tabrZWSbA

  6. #81
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Er waren rellen laatst in Dijon drugs dealers liepen gewoon met automatische wapens voor de politie zn neus wasr was Macron die dag haha aan tafel met Rutten om Air France KLM te redden Marie Le Pen aka de Wilders van Frankrijk was er wel als de kippen bij en noemde de noord afrikkanen gewelddadig terwijl ze alleen hun wijk beschermden

  7. #82
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Door die stoere videoclips krijg je het idee dat ze de gekste gangsters van Europa zijn..terwijl in werkelijkheid die Franse ghetto’s helemaal niks voorstellen
    Denk dat je in de late uurtjes veiliger bent in Clichy sous bois dan bijvoorbeeld in Woensel-west,of een andere random achterbuurt in de randstad

  8. #83
    MVC Lid

    Reacties
    9.175
    26-03-2016

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Door die stoere videoclips krijg je het idee dat ze de gekste gangsters van Europa zijn..terwijl in werkelijkheid die Franse ghetto’s helemaal niks voorstellen
    Denk dat je in de late uurtjes veiliger bent in Clichy sous bois dan bijvoorbeeld in Woensel-west,of een andere random achterbuurt in de randstad
    hahahahahha dan ben je een mafkees. Ik heb heel me leven in kanaleneiland en Overvecht gewoond dit is echt 10x niks vergeleken met Frankrijk zelfs niet in de jaren 90.

    In Frankrijk lopen ze letterlijk met ak47s en andere grotere wapens, het is net als de oude ghettos van Amerika waar ze vanaf daken op rivaliserende bendes schieten.

    Je vergelijkt een wereldstad als Parijs met woensel? paar boys van woensel doen gek en hij denkt is gelijk ghetto maarja dat zou ik ook denken als ik uit een boerenstad kwam als Eindhoven hahahaha jij moet koeien telen en je niet bezig houden met wat er buiten gebeurd.

  9. #84
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door DubbD Bekijk reactie
    hahahahahha dan ben je een mafkees. Ik heb heel me leven in kanaleneiland en Overvecht gewoond dit is echt 10x niks vergeleken met Frankrijk zelfs niet in de jaren 90.

    In Frankrijk lopen ze letterlijk met ak47s en andere grotere wapens, het is net als de oude ghettos van Amerika waar ze vanaf daken op rivaliserende bendes schieten.

    Je vergelijkt een wereldstad als Parijs met woensel? paar boys van woensel doen gek en hij denkt is gelijk ghetto maarja dat zou ik ook denken als ik uit een boerenstad kwam als Eindhoven hahahaha jij moet koeien telen en je niet bezig houden met wat er buiten gebeurd.
    Waarom verpest je het nou

  10. #85
    IRT

    Reacties
    5.463
    12-12-2017

    So naar mn drerries van Woensel & VLD.

    Tanjawi W Rassi 3ali
    Tanjawa Alkhawa


  11. #86
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door Tanjawi_UH07 Bekijk reactie
    So naar mn drerries van Woensel & VLD.
    Eindoven zuid a matsko ,fack Woensel

    VLD = Veldhoven ?

  12. #87
    IRT

    Reacties
    5.463
    12-12-2017

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Eindoven zuid a matsko ,fack Woensel

    VLD = Veldhoven ?
    Vlaardingen.

    Tanjawi W Rassi 3ali
    Tanjawa Alkhawa


  13. #88
    MVC Lid

    Reacties
    9.175
    26-03-2016

    Citaat Geplaatst door Tanjawi_UH07 Bekijk reactie
    Vlaardingen.

  14. #89
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door Tanjawi_UH07 Bekijk reactie
    Vlaardingen.
    010

  15. #90
    MVC Lid

    Reacties
    12.109
    09-06-2009

    Die Clichy hemelt al jaren frankrijk de hemel in. Snap uberhaupt niet wat hij in Nederland doet. Als ik zo'n liefde had voor France, dan zat ik hier niet. Of zit je vast aan een of andere uitkering hier in Holland