1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    2.998
    09-09-2008

    Pompen kunt iedereen, zorgen, dat is een andere verhaal
    Offline

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    79
    03-05-2020

    Citaat Geplaatst door 3esses Bekijk reactie
    GOUDEN TIP
    Dames, wees niet naïef door hetzelfde te gaan doen.

    Misschien bevindt jij je ook in zo een situatie, en denk je, na deze topic te hebben gelezen: hey, laat ik ook maar zwanger worden, misschien accepteren mijn ouders het dan ook...

    FOUT!!!
    Trap hier niet in! Dit is een truc van de duivel!

    Je weet niet eens of dit verhaal echt of nep is. En buiten dat, dit is niet de juiste manier van doen. Zwanger raken, iedereen blij, Ookal zou het helpen, het hoort niet, en dat is genoeg.
    Het hoeft niet bij iedereen te werken alleen bij mij werkte het wel. Nu begrijp ik ook beter zoals ik al zei wrm ze zeggen dat een kindje vrede met zich mee brengt. Want een babytje is een geschenk van Allah aan de mens. Bovendien willen mij ouders natuurlijk graag opa en oma worden. Ik denk dat ze denken van als we zo doorgaan tegen hun dat ze ons zullen uitsluiten nadat het kindje is geboren en dat alleen de kant van mijn man het kindje zal zien.

    Toen ik en me man naar de eerste echo gingen om het hartje te beluisteren was het echt apart ik moest zelfs bijna janken. Het is echt een mooie ervaring allemaal het zwanger zijn. Ik en me man zijn ook gelukkig we hebben een mooie huis auto en genoeg inkomsten om rond te komen.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    79
    03-05-2020

    Citaat Geplaatst door abdelghalek12 Bekijk reactie
    je kind is nu gelebaled als bastaardkind. wat doe je hem aan?
    hoe naief en dom je ook wel niet bent. succes
    Hij gaat zijn kind erkennen en gezag aanvragen.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    79
    03-05-2020

    Citaat Geplaatst door perfume Bekijk reactie
    Welke mongool raakt er nou zwanger om relaties mogelijk te verbeteren. Dat soort lui worden ouders en dan krijg je ontdek josti’s als product
    Ik wou al zwanger raken na een aantal jaar alleen we hebben het vooruit getrokken vanwege de problemen die mijn ouders veroorzaakten. Nu is alles weg. Sterker nog ze kwamen laatst voor het eerst op bezoek bij ons sinds 1 jaar tijd en ze gaven mij 150 euro en cadeautjes , bloemen. Vader en moeder van mijn man gaf ons 1000 euro puur omdat we een kindje gaan krijgen. Echt wel mooi allemaal daarmee kunnen we alles inkopen voor de baby.

    Ze gaan opa en oma worden. Ze zijn echt heel erg blij

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    24
    26-10-2013

    Citaat Geplaatst door xxlutrecht Bekijk reactie
    Ik wou al zwanger raken na een aantal jaar alleen we hebben het vooruit getrokken vanwege de problemen die mijn ouders veroorzaakten. Nu is alles weg. Sterker nog ze kwamen laatst voor het eerst op bezoek bij ons sinds 1 jaar tijd en ze gaven mij 150 euro en cadeautjes , bloemen. Vader en moeder van mijn man gaf ons 1000 euro puur omdat we een kindje gaan krijgen. Echt wel mooi allemaal daarmee kunnen we alles inkopen voor de baby.

    Ze gaan opa en oma worden. Ze zijn echt heel erg blij
    En toen werd je wakker

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    Dus ik mag je kindje would del 7ram noemen. Het is wat het is

  7. #22
    Ing.

    Reacties
    175
    11-10-2007

    Citaat Geplaatst door xxlutrecht Bekijk reactie
    Hij gaat zijn kind erkennen en gezag aanvragen.
    als je dit meent is en blijft je kind tot aan zijn dood een bastaard kind !
    je bent niet eens getrouwd! laat staan de echte islamtische wetgeving rondom rechten en plichten.
    jij en je vriend zijn desondanks je ouders door gaan drammen op basis van een haram relatie die ook haram zal blijven, hoe kan je een kind dan geen wald la7raam noemen?
    je zegt zelf mn vriend heeft samenlevingscontract, met intentie om lekker te scheiden straks, bah wat een bekrompen gedachte

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    79
    03-05-2020

    Citaat Geplaatst door abdelghalek12 Bekijk reactie
    als je dit meent is en blijft je kind tot aan zijn dood een bastaard kind !
    je bent niet eens getrouwd! laat staan de echte islamtische wetgeving rondom rechten en plichten.
    jij en je vriend zijn desondanks je ouders door gaan drammen op basis van een haram relatie die ook haram zal blijven, hoe kan je een kind dan geen wald la7raam noemen?
    je zegt zelf mn vriend heeft samenlevingscontract, met intentie om lekker te scheiden straks, bah wat een bekrompen gedachte
    We kunnen altijd nog via een imaam trouwen. Die huwelijkscontract in Nederland vind ik maar raar. Overheid zegt eigenlijk dat we met elkaar zijn getrouwd maar ook met de overheid. Buitenom alle afspraken zoals alimentatie , behoort de ex partner 12 jaar lang bijstand te betalen zou een van de ex partners in de bijstand belanden.

    Ik vind zulke regels meer middeleeuws. 12 jaar lang ga je dus naar de klote ook al heb je een nieuwe gezinnetje:


    Zeven jaar geleden scheidde Erik Reissenweber - op verzoek van zijn toenmalige vrouw. Ze sloten via de rechter een echtscheidingsconvenant waarin de kinderalimentatie en het co-ouderschap voor hun twee kinderen werd geregeld. Ze spraken af geen partneralimentatie te betalen, omdat ze beiden een goed betaalde baan hadden. De zorg voor de kinderen hadden ze altijd gelijk verdeeld. En zijn ex-vrouw wilde niet financieel afhankelijk van hem zijn.

    Maar zijn ex-vrouw raakte zeven jaar na hun scheiding haar baan kwijt. Na de WW kreeg ze een bijstandsuitkering. Reissenweber ontving vervolgens een brief van de gemeente Utrecht dat hij iedere maand 756 euro moest overmaken naar de gemeente, voor de bijstand van zijn ex. Reissenweber was met stomheid geslagen: ze hadden toch wederzijds afstand gedaan van partneralimentatie?

    https://www.rtlnieuws.nl/geld-en-wer...ijstand-dokken

    Je kan hier geen eens bezwaar op maken , je bent overgeleverd aan de gemeente. Ik noem dit echt dictator praktijken.

  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    Citaat Geplaatst door xxlutrecht Bekijk reactie
    We kunnen altijd nog via een imaam trouwen. Die huwelijkscontract in Nederland vind ik maar raar. Overheid zegt eigenlijk dat we met elkaar zijn getrouwd maar ook met de overheid. Buitenom alle afspraken zoals alimentatie , behoort de ex partner 12 jaar lang bijstand te betalen zou een van de ex partners in de bijstand belanden.

    Ik vind zulke regels meer middeleeuws. 12 jaar lang ga je dus naar de klote ook al heb je een nieuwe gezinnetje:


    Zeven jaar geleden scheidde Erik Reissenweber - op verzoek van zijn toenmalige vrouw. Ze sloten via de rechter een echtscheidingsconvenant waarin de kinderalimentatie en het co-ouderschap voor hun twee kinderen werd geregeld. Ze spraken af geen partneralimentatie te betalen, omdat ze beiden een goed betaalde baan hadden. De zorg voor de kinderen hadden ze altijd gelijk verdeeld. En zijn ex-vrouw wilde niet financieel afhankelijk van hem zijn.

    Maar zijn ex-vrouw raakte zeven jaar na hun scheiding haar baan kwijt. Na de WW kreeg ze een bijstandsuitkering. Reissenweber ontving vervolgens een brief van de gemeente Utrecht dat hij iedere maand 756 euro moest overmaken naar de gemeente, voor de bijstand van zijn ex. Reissenweber was met stomheid geslagen: ze hadden toch wederzijds afstand gedaan van partneralimentatie?

    https://www.rtlnieuws.nl/geld-en-wer...ijstand-dokken

    Je kan hier geen eens bezwaar op maken , je bent overgeleverd aan de gemeente. Ik noem dit echt dictator praktijken.
    Ewa, wnnr komt je would del 7ram eruit

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    3.474
    01-06-2018

    Geloven jullie dit verhaal? Ik heb er mijn twijfels bij..

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    13
    13-06-2020

    Salaam aleikom Broeders en zusters,
    Wat ik zo jammer vind hier op Marokko.nl is dat bijna iedereen elkaar afkraakt en negatieve reacties stuurt. Je kan haar ook op een zachtaardige manier nasiha geven. Denk dat het voor haar acceptabeler is dan afkraak berichten. Gayr insha allaah.
    Ps. Niemand is perfect!

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    3.474
    01-06-2018

    Citaat Geplaatst door Azineriff Bekijk reactie
    Salaam aleikom Broeders en zusters,
    Wat ik zo jammer vind hier op Marokko.nl is dat bijna iedereen elkaar afkraakt en negatieve reacties stuurt. Je kan haar ook op een zachtaardige manier nasiha geven. Denk dat het voor haar acceptabeler is dan afkraak berichten. Gayr insha allaah.
    Ps. Niemand is perfect!
    Ik geloof haar verhaal nog steeds niet. Hate me or love me

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Azineriff Bekijk reactie
    Salaam aleikom Broeders en zusters,
    Wat ik zo jammer vind hier op Marokko.nl is dat bijna iedereen elkaar afkraakt en negatieve reacties stuurt. Je kan haar ook op een zachtaardige manier nasiha geven. Denk dat het voor haar acceptabeler is dan afkraak berichten. Gayr insha allaah.
    Ps. Niemand is perfect!
    zachtaardig naar een persoon die z’n ouders tot op het bot vernederd heeft?????,,,,,,

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    745
    18-05-2020

    ben je nu trots dat je ouders geaccepteerd hebben? of moeten ze het accepteren omdat het kind een rol zou spelen, lijkt wel de plan..
    anyway
    - niet getrouwd
    - samenlevingscontract
    - kind, dat soort kids hebben officieel ander naam helaas


    la hawla wala quatta billah oe safi. jij bent goed geintegreerd, verwesterd, ver van islam etc. Nu is Hans en de rest trots op je, want dit willen ze graag zien

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    745
    18-05-2020

    Citaat Geplaatst door Azineriff Bekijk reactie
    Salaam aleikom Broeders en zusters,
    Wat ik zo jammer vind hier op Marokko.nl is dat bijna iedereen elkaar afkraakt en negatieve reacties stuurt. Je kan haar ook op een zachtaardige manier nasiha geven. Denk dat het voor haar acceptabeler is dan afkraak berichten. Gayr insha allaah.
    Ps. Niemand is perfect!
    dat laatste is overbodig. iemand die netjes volgens de regels trouwt is ook niet perfect. het is wel de perfecte wijze..