1. #1
    Hear my Roar, GRRR ⵣ

    Reacties
    2.761
    20-01-2015

    Exclamation Wouter R. doet aangifte tegen minister De Jonge en RIVM: ‘Criminele organisate'

    Wouter Raatgever deed op 7 juni in Utrecht aangifte tegen minister van Volksgezondheid Hugo de Jonge, directeur-generaal van het RIVM Hans Brug, directeur van het Centrum Infectieziektebestrijding van het RIVM Jaap van Dissel en Miriam Sturkenboom van het UMC Utrecht. Hij had een aanklacht van meer dan 400 pagina’s bij zich.

    Raatgever beschuldigt het viertal ervan mee te werken aan een criminele organisatie. In een YouTube-video licht hij toe: “Ik doe deze aangifte omdat ik bij de media nergens gehoor heb gekregen. Er zijn duizenden mensen wakker aan het worden in Nederland. Het is ongelooflijk belangrijk dat we de wetten die eraan komen en die onze vrijheden volledig zullen wegnemen, zo snel mogelijk stoppen. Ik wil jullie ook vragen om dit allemaal te delen. Zorg dat het bij redacties van tv-programma’s terechtkomt, zorg dat het overal terechtkomt.”

    Niet in behandeling

    De politie liet Raatgever weten dat ‘ze iets met de aangifte zouden gaan doen en dat hij benaderd zou worden door een binnenlandse veiligheidsdienst om een aangifte op te nemen’.

    Vervolgens kreeg hij een brief waarin stond: “De politie gaat u (sic) aangifte niet in behandeling nemen. Uit niets blijkt van enig strafbaar feit.”

    Wouter Raatgever is vandaag opnieuw naar het politiebureau gegaan om zijn aangifte alsnog te laten opnemen, zo schreef hij op Facebook. In Blue Tiger Studio doet hij zijn verhaal en licht hij zijn aangifte tegen ‘de moordmachine van de overheid’ toe:
    https://www.youtube.com/watch?time_c...ature=emb_logo
    check hier de video waarin Wouter Raatgever een onderzoek heeft gedaan van 400 pagina's, deze toegelicht en wat zijn acties verder zullen zijn. Deze gaat hij uitgeprint inleveren bij de politie.

    Tevens nodigt hij iedereen uit om 21 juni te komen naar Malieveld, Den Haag voor de demonstratie. Kijk alleen hoe mooi hij dat doet door ieder doelgroep in NL aan te spreken en hen hoop te geven.


    wil je de artikel zelf lezen, ga dan hier heen:
    https://www.ninefornews.nl/wouter-ra...e-organisatie/
    vooruit kijken is regeren.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    2.837
    06-07-2014

    Waar gaat dit over?

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    742
    18-05-2020

    Beloofd wat met die demonstratie, hoop dat het wat wordt! hij nodigt kennelijk heeel veel mensen uit.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Nieuwe wereld orde is aan de gang. Ik hoorde deze theorie al begin 2000. Eerst paniek zaaien bij de volk en inspelen op hun angst. Daarna onder het motto van veiligheid steeds meer van hun vrijheid innemen. Er zullen grote veranderingen aankomen en die worden steeds in slakken tempo ingevoerd.

    Niet omdat het niet sneller kan, maar omdat het volk argwaan zal krijgen als het te snel wordt ingevoerd.

    Uiteindelijk zul je er als volk niks op te zeggen hebben. Dit wordt op hoger hand bepaald, en daar speelt de zogenaamde democratie geen rol in.
    Heavy

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    742
    18-05-2020

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Nieuwe wereld orde is aan de gang. Ik hoorde deze theorie al begin 2000. Eerst paniek zaaien bij de volk en inspelen op hun angst. Daarna onder het motto van veiligheid steeds meer van hun vrijheid innemen. Er zullen grote veranderingen aankomen en die worden steeds in slakken tempo ingevoerd.

    Niet omdat het niet sneller kan, maar omdat het volk argwaan zal krijgen als het te snel wordt ingevoerd.

    Uiteindelijk zul je er als volk niks op te zeggen hebben. Dit wordt op hoger hand bepaald, en daar speelt de zogenaamde democratie geen rol in.
    9-11 was de afstrap op die NWO.
    maar kwa tempo, nu is het behoorlijk overdreven. nu merkt het volk echt dat het snel gaat met veranderingen.