1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    2.620
    17-12-2019

    Citaat Geplaatst door Bigups Bekijk reactie
    vrouwe wille een entertainer.

    dit is mij egt opgevalle wat vinde jullie? wallah de vrouw van tegewoordig denk ze wil een film leve met een comediant ofzo
    Zijn alle mannen hetzelfde?
    Zijn alle vrouwen hetzelfde?
    Salamoualaikoum wa ra7matoullah wa barakatouh!

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    Klopt helemaal, de eisen van de vrouw hebben vaak te maken met lol hebben zoals wereldreis maken, lol hebben, maatje door dik en dun, leuke dingen doen etc. De man integendeel wilt vaak stabiliteit en verantwoordelijkheden etc.

  3. #18
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    Citaat Geplaatst door Bigups Bekijk reactie
    als je zoekt naar een klik dan heb je al iemand die dezelfde humor als jezelf heeft waarvoor moet hij nog entertainer erbij zijn je kan beter wille dat hij je dichterbij allah breng maar dat zit helemaal achter in de dinge die belangrijk zijn wallah ik vind dit egt ziek tegewoordig.
    deze

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    111
    30-03-2016

    Citaat Geplaatst door Krimmos Bekijk reactie
    Klopt helemaal, de eisen van de vrouw hebben vaak te maken met lol hebben zoals wereldreis maken, lol hebben, maatje door dik en dun, leuke dingen doen etc. De man integendeel wilt vaak stabiliteit en verantwoordelijkheden etc.
    +1

  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    111
    30-03-2016

    Citaat Geplaatst door Hairy Bekijk reactie
    Klopt.
    Als het klopt wat vind je daar van?

  6. #21
    Wandering Soul

    Reacties
    435
    20-01-2017

    Tegenwoordig mag je al blij zijn als een huwelijk twee jaar stand houdt. Oorzaak: geen idee.
    Don't fall in love with words.

  7. #22
    Verbannen

    Reacties
    111
    30-03-2016

    Citaat Geplaatst door CoveredSecrets Bekijk reactie
    Tegenwoordig mag je al blij zijn als een huwelijk twee jaar stand houdt. Oorzaak: geen idee.
    Karma fokt met iedereen misschien verdienen ze het allebei gewoon altijd maar wie gaat terugdenken naar de fouten die ze hebben gemaakt in het verleden? Misschien is zij toch een bitch geweest tegen iemand of misschien heeft hij sex gehad met iemand bij het leren kennen van haar denken even snel voor ik ga trouwen. Kijk ik bedoel gewoon karma is een bitch en we zijn allemaal naar de klote tegenwoordig wij verdienen het gewoon!

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    850
    25-06-2020

    Citaat Geplaatst door Bigups Bekijk reactie
    vrouwe wille een entertainer.

    dit is mij egt opgevalle wat vinde jullie? wallah de vrouw van tegewoordig denk ze wil een film leve met een comediant ofzo
    ik wil geen entertainer hoor, ik wil een rustige man dat vind ik sexy
    ben zelf al druk genoeg

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    1.592
    17-10-2016

    Ik zou willen dat ik kon zeggen dat niet waar is. Als ik dat zou zeggen dan zou ik liegen.
    pas met het zeggen van Godverdomme.
    Godverdomme is een vloek die je over jezelf uit spreekt letterlijk betekent het god verdoem mij.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    448
    01-08-2016

    tegewoordig zien vrouwe manne net accesoire ofzo.
    Citaat Geplaatst door Bigups Bekijk reactie
    "een kech kan geen moeder zijn."

    -bigups

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    16-02-2017

    Wat is nu je game plan?

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    448
    01-08-2016

    Citaat Geplaatst door Cecil Bekijk reactie
    Wat is nu je game plan?
    ik laat je wel wete cecil dankje voor je support van mij onderzoek ik snap dat jij ook de resultaat wil wete je gaat er veel aan hebbe inchallah
    Citaat Geplaatst door Bigups Bekijk reactie
    "een kech kan geen moeder zijn."

    -bigups

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    16-02-2017

    Citaat Geplaatst door Bigups Bekijk reactie
    ik laat je wel wete cecil dankje voor je support van mij onderzoek ik snap dat jij ook de resultaat wil wete je gaat er veel aan hebbe inchallah
    Lemme know wanneer die bubbel knapt.