1. #106
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Bartomeu: we hebben een schuld van 180 miljoen..kandidaat-voorzitter Font: de schuld bedraagt 900 miljoen,wat een tering zooi in Catalonië (niet dat ik daar om treur ofzo)

    Barca heeft geluk dat de selectie nog aardig wat kwaliteit bezit ,anders zou je al snel AC Milan praktijken krijgen

    Nu heb je een buffer om je shit te fixen zonder dat de sportieve prestaties daar extreem onder gaan lijden
    Het wordt alleen maar triester daar in Catalonië.

    Daarom ben ik blij dat Messi gebleven is, met hem kunnen ze er nog wat van maken dit seizoen. Stel je voor Messi weg en je zou het moeten doen met Depay.

  2. #107
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door Frozen Bekijk reactie
    Het wordt alleen maar triester daar in Catalonië.

    Daarom ben ik blij dat Messi gebleven is, met hem kunnen ze er nog wat van maken dit seizoen. Stel je voor Messi weg en je zou het moeten doen met Depay.
    Frenkie en wellicht Gini zijn er ook nog ..
    De tatta,s moeten Barca gaan redden

  3. #108
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Frenkie en wellicht Gini zijn er ook nog ..
    De tatta,s moeten Barca gaan redden
    Gini? Dan liever Thiago! Overigens moet Barcelona wat doen aan de verdediging, als ze al wat geld over hebben, lijkt het mij verstandig om daar eerst aan te denken.

  4. #109
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door Frozen Bekijk reactie
    Gini? Dan liever Thiago! Overigens moet Barcelona wat doen aan de verdediging, als ze al wat geld over hebben, lijkt het mij verstandig om daar eerst aan te denken.
    Aan welke verdediger denk je dan(Baumgartl toevallig ?),voor een beetje fatsoenlijke verdediger moet je tegenwoordig 50 miljoen neerleggen ..

    Thiago moet lekker naar Liverpool komen,jullie mogen Gini wel hebben

  5. #110
    MVC Lid

    Reacties
    3.858
    12-06-2016

    Gerrit bale naar de spurs

  6. #111
    MVC Lid

    Reacties
    18.221
    14-04-2011

    Diogo Jota voor 43 miljoen naar Liverpool.
    11 en 12 juni, de dagen waarop een vreselijk tragedie is gebeurd. Veel Marokkaanse internetgangsters hebben zelfmoord gepleegd. De meesten leden spreken van een complottheorie, of dat zo is zal in de loop van de tijd blijken. Dit was het breaking-news journaal van 13-6-2011.

  7. #112
    Verbannen

    Reacties
    951
    11-12-2019

    Cengiz Ünder → Leicester City
    (on loan from AS Roma)

  8. #113
    MVC Lid

    Reacties
    3.565
    15-12-2009

    Citaat Geplaatst door Frozen Bekijk reactie
    Gini? Dan liever Thiago! Overigens moet Barcelona wat doen aan de verdediging, als ze al wat geld over hebben, lijkt het mij verstandig om daar eerst aan te denken.
    Koeman is al begonnen om Barca te verpesten, ik heb m'n twijfels over Memphis, maar hij wil ook Wijnaldum en Dest gaan halen, die hebben al helemaal niets te zoeken daar.

  9. #114
    MVC Lid

    Reacties
    1.537
    27-12-2015

    Samatta naar Fenerbahçe

    Kalinic misschien naar Beşiktaş?

    Emre B, oud speler nu onze onofficiële SD, wilt Malang Sarr huren van Chelsea.

    Dit is wat ik van Turkije weet.
    There is no God but Allah, and Mohammed (sav) is his messenger.

  10. #115
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Aan welke verdediger denk je dan(Baumgartl toevallig ?),voor een beetje fatsoenlijke verdediger moet je tegenwoordig 50 miljoen neerleggen ..

    Thiago moet lekker naar Liverpool komen,jullie mogen Gini wel hebben
    Saiss.


    Citaat Geplaatst door Omar2000 Bekijk reactie
    Koeman is al begonnen om Barca te verpesten, ik heb m'n twijfels over Memphis, maar hij wil ook Wijnaldum en Dest gaan halen, die hebben al helemaal niets te zoeken daar.
    Ik kreeg tranen bij het zien van de naam Dest. Dat 'ie al die Nederlanders lekker gewoon laat waar ze zijn.


    Citaat Geplaatst door Amiri Bekijk reactie
    Samatta naar Fenerbahçe

    Kalinic misschien naar Beşiktaş?

    Emre B, oud speler nu onze onofficiële SD, wilt Malang Sarr huren van Chelsea.

    Dit is wat ik van Turkije weet.
    Çok güzel! ;o

  11. #116
    MVC Lid

    Reacties
    18.221
    14-04-2011

    Semedo voor 30 miljoen euro verkocht aan Wolverhampton, Portugese enclave daaro met Mendes aan het roer.
    11 en 12 juni, de dagen waarop een vreselijk tragedie is gebeurd. Veel Marokkaanse internetgangsters hebben zelfmoord gepleegd. De meesten leden spreken van een complottheorie, of dat zo is zal in de loop van de tijd blijken. Dit was het breaking-news journaal van 13-6-2011.

  12. #117
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door WiseGuy07 Bekijk reactie
    Semedo voor 30 miljoen euro verkocht aan Wolverhampton, Portugese enclave daaro met Mendes aan het roer.
    Portugal 2.0. Arme Saiss. Hij vertegenwoordigd iig wel dezelfde kleuren, rood en groen. Misschien is dat de reden waarom zij hem nog niet vervangen hebben.

  13. #118
    MVC Lid

    Reacties
    18.221
    14-04-2011

    Citaat Geplaatst door Frozen Bekijk reactie
    Portugal 2.0. Arme Saiss. Hij vertegenwoordigd iig wel dezelfde kleuren, rood en groen. Misschien is dat de reden waarom zij hem nog niet vervangen hebben.
    Heb je de kleuren van dat nieuwe derde shirt van Wolves gezien?

    11 en 12 juni, de dagen waarop een vreselijk tragedie is gebeurd. Veel Marokkaanse internetgangsters hebben zelfmoord gepleegd. De meesten leden spreken van een complottheorie, of dat zo is zal in de loop van de tijd blijken. Dit was het breaking-news journaal van 13-6-2011.

  14. #119
    MVC Lid

    Reacties
    16.958
    17-02-2016

    Suárez naar Atletico Madrid.

  15. #120
    MVC Lid

    Reacties
    18.221
    14-04-2011

    Ruben Dias naar City en Otamendi wandelt de omgekeerde weg naar Benfica.
    11 en 12 juni, de dagen waarop een vreselijk tragedie is gebeurd. Veel Marokkaanse internetgangsters hebben zelfmoord gepleegd. De meesten leden spreken van een complottheorie, of dat zo is zal in de loop van de tijd blijken. Dit was het breaking-news journaal van 13-6-2011.