1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    1.537
    27-12-2015

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Schijnt zijn ja woord te hebben gegeven aan Chelsea,denk dat Lampard een belangrijke factor is dat gasten als Werner(kon ook naar Liverpool) ,Ziyech (zou alleen de stap maken wanneer het gevoel klopt) en Havertz (nog effe afwachten of het rondkomt) voor Chelsea kiezen ..lijkt me een chille coach,peoplesmanager en tactisch sterk.

    Meer concurrentie aan de top is welkom..daarom hoop ik dat we over een aantal jaar in de Beneliga voetballen, speel je ipv 6 topwedstrijden opeens 12/14,bijna elke week scherp zijn.Benieuwd met wat voor spelers PSV dadelijk komt aanzetten,een linksback en een vervanger voor flop Rosario zijn prioriteit wil je komend seizoen überhaupt meedoen voor de titel.
    City mag straks Schmidt overnemen wanneer ie PSV de trippel heeft bezorgd : Nee man denk dat een Nagelsmann daar wel zou passen,om maar een voorbeeld te noemen..of die Duitse kontenkrabber,Low
    Zou kunnen... Lampard heeft toch een grote ramp voorkomen dit seizoen. Ik denk niet dat Chelsea fans zo hoog hadden verwacht voor dit seizoen. Ik gun hem meer voor volgend seizoen. Kan ook komen omdat ik in de Premier League voor Chelsea bent

    Dat ontbreekt er in Nederland. Sinds 2014-2015 worden kampioenen vaak met 80+ punten kampioen. Heel mooi maar dat betekent dat concurrentie gering is, als er ook iets is. De enige keer dat er drie clubs meespeelden voor de titel was dit seizoen en dat was nadat Feyenoord zich had herpakt. Dus ja, laat Feyenoord maar groeien. PSV blijft toch de beste Ik moet zeggen dat ik nog niet zo zeker ben over BeNeLiga. Er is wel meer concurrentie maar als ze het met 16 clubs willen houden dan mag het voor mijn part niet doorgaan. Minimaal 18, maar het liefst met 20 clubs. Kunnen in ieder geval iets meer teams uit Nederland meedoen. Dit zou goed zijn voor tv-geld, etc, hogere positie in de Europese Ranglijst. BeNeLiga zou easy plaats zes kunnen halen en Rusland achter zich houden. Drie clubs in de CL, niet mis toch.

    Heel jammer met Rosario Ik had verwachtingen van hem. Valt dus tegen. Hopelijk verdienen we wat aan hem. Anders verhuren aan een Belgische of Duitse club. Die kunnen wel zo'n type speler beter laten presteren. Awel, Rosario die blijft of niet, kampioen worden we sowieso. We krijgen een goede coach en Ajax verliest zijn betere spelers. Feyenoord acht ik niet sterk genoeg om 34 wedstrijden lang optimaal te presteren. AZ zou het lastig kunnen maken maar ik heb hoop DDD

    Low en Nagelsmann was ik vergeten. Zou ook kunnen. Ik vraag me af waar Guardiola heen zal gaan. Ik hoop AC Milan maar ik verwacht het niet. Zou mooi zijn als hij hen helpt terug te keren.
    There is no God but Allah, and Mohammed (sav) is his messenger.

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    1.537
    27-12-2015

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    En een centrale verdediger natuurlijk.. Schwaab is met pensioen en de rest kan er nie zoveel van
    Schwaab moesten we sowieso niet halen. Misschien kunnen we die knipoog Kroaat halen. Deed het bij Besiktas redelijk goed en Besiktas is nogal arm, dus geld hebben ze nodig. Maar die jongen verdiend veel :/

    Er is ook nog Vertonghen maar ik weet niet of ik een neus als Vertonghen wel bij PSV wil zien.
    There is no God but Allah, and Mohammed (sav) is his messenger.

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    3.858
    12-06-2016

    Hakimi naar inter voor 40miljoen. Domme zet van Real als dit waar is.

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    922
    01-07-2010

    Citaat Geplaatst door A_J Bekijk reactie
    Hakimi naar inter voor 40miljoen. Domme zet van Real als dit waar is.
    Zou bevestigd zijn volgens Di Marzio

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    18.221
    14-04-2011

    Volgens BILD vertrekt Sané voor 40 miljoen naar Bayern.
    11 en 12 juni, de dagen waarop een vreselijk tragedie is gebeurd. Veel Marokkaanse internetgangsters hebben zelfmoord gepleegd. De meesten leden spreken van een complottheorie, of dat zo is zal in de loop van de tijd blijken. Dit was het breaking-news journaal van 13-6-2011.

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Arsenal putting finishing touches to new long-term contract for Bukayo Saka that will settle future of brilliant academy graduate. Expected to be announced this week. Also intensifying pursuit of Atletico Madrid midfielder Thomas Partey



    Ghatar die Saka.
    Snap niet waarom Partey naar Arsenal zou willen terwijl ie bij elke topclub zou kunnen meedraaien..
    Is wel de type middenvelder die Arsenal al een jaar of 10 nodig heeft

  7. #37
    MVC Premium

    Reacties
    16.210
    22-07-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Sierd zei gisteren dat Arsenal zijn salaris wil verdubbelen.. Pff zette gisteren rond de 80e minuut gruwelijk twee man van Barca weg

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door smooth_a Bekijk reactie
    Sierd zei gisteren dat Arsenal zijn salaris wil verdubbelen.. Pff zette gisteren rond de 80e minuut gruwelijk twee man van Barca weg
    Oke..dacht eerst dat het een standaard balafpakker is totdat ik hem een paar keer live in actie zag,kan naast ballen onderscheppen ook goed voetballen en beschikt over een goed schot.

    Zou een dikke transformatie zijn voor Arsenal mochten ze hem binnenhalen, gun ik ze wel

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Zojuist bevestigd: Hakimi is nu officieel speler van de mooiste club van Italië


  10. #40
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Zojuist bevestigd: Hakimi is nu officieel speler van de mooiste club van Italië

    Serie A wordt weer interessant. ;o

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door Frozen Bekijk reactie
    Serie A wordt weer interessant. ;o
    Dat was het toch al ;o

  12. #42
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Dat was het toch al ;o
    Hoe meer Marokkaanse internationals hoe interessanter ;o

  13. #43
    888888

    Reacties
    28.391
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Zojuist bevestigd: Hakimi is nu officieel speler van de mooiste club van Italië

    Lijkt net op die tekenfilms als ze overgereden zijn door een auto

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door Frozen Bekijk reactie
    Hoe meer Marokkaanse internationals hoe interessanter ;o

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door 33875 Bekijk reactie
    Lijkt net op die tekenfilms als ze overgereden zijn door een auto
    Het nieuwe thuisshirt van Dortmund komt rechtstreeks uit Pokemon ..kledingmerken hebben geen respect meer voor clubtradities