1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    83
    05-02-2019

    El istinzja

    Salamou3aleikoum zusters,

    Ik weet niet zo goed waar ik dit moest plaatsen dus doe ik het hier maar


    Alvorens woedoe moet je el istinja verrichten als je van de wc komt bv. Nu ben ik alhamdoulillah sinds kort meer met mijn geloof bezig en wil ik graag bidden op mijn werk.
    Hoe verricht je dan el istinja?..
    Misschien een rare vraag maar mag je bv ook vochtige doekjes gebruiken?

    Moge Allah jullie belonen voor jullie antwoorden
    " En al wie Allah swt vreest die zal Hij een oplossing schenken en Hij zal hem voorzien via bronnen waarvan hij het niet verwacht"

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    83
    05-02-2019

    +
    " En al wie Allah swt vreest die zal Hij een oplossing schenken en Hij zal hem voorzien via bronnen waarvan hij het niet verwacht"

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    3.620
    31-07-2019

    Citaat Geplaatst door hey88 Bekijk reactie
    +
    Altijd een flesje water meenemen en dan vullen voordat je de wc in gaat. Die doekjes zou ik niet gebruiken, sunnah is zowiezo water. Hoop dat je hier iets aan hebt!
    Married and children!

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    83
    05-02-2019

    Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie
    Altijd een flesje water meenemen en dan vullen voordat je de wc in gaat. Die doekjes zou ik niet gebruiken, sunnah is zowiezo water. Hoop dat je hier iets aan hebt!
    Barakallahoufiek!
    " En al wie Allah swt vreest die zal Hij een oplossing schenken en Hij zal hem voorzien via bronnen waarvan hij het niet verwacht"

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    419
    06-10-2016

    Ja flesje water en misschien een droge washand of klein handdoekje om af te drogen. Is ook wel handig.



    Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    3.769
    14-02-2011

    Aleikom Salaam zuster,

    Je kan bij islamitische winkels Praktische wudu flesjes kopen,die kan je zo in je tasje kwijt,omdat ze van plastic en opvouwbaar zijn,speciaal ontwikkeld voor onderweg,werk etc.
    Being a Muslim is about changing yourself, Not changing Islam.
    Dubai gebouwd op Slaven.https://m.youtube.com/watch?v=gMh-vlQwrmU

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    83
    05-02-2019

    [QUOTE=zahar;134604958]Aleikom Salaam zuster,

    Je kan bij islamitische winkels Praktische wudu flesjes kopen,die kan je zo in je tasje kwijt,omdat ze van plastic en opvouwbaar zijn,speciaal ontwikkeld voor onderweg,werk etc.[/QUOTE

    Barakallahoufiek zuster moge Allah jou belonen! Die ga ik gelijk halen!
    " En al wie Allah swt vreest die zal Hij een oplossing schenken en Hij zal hem voorzien via bronnen waarvan hij het niet verwacht"

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    83
    05-02-2019

    Citaat Geplaatst door seffa Bekijk reactie
    Ja flesje water en misschien een droge washand of klein handdoekje om af te drogen. Is ook wel handig.



    Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk
    Ja dat is zeker handig barakallahoufiek!
    " En al wie Allah swt vreest die zal Hij een oplossing schenken en Hij zal hem voorzien via bronnen waarvan hij het niet verwacht"

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    3.769
    14-02-2011

    Barakallahoufiek zuster moge Allah jou belonen! Die ga ik gelijk halen![/QUOTE] Ameen Wa ijaaki zuster.
    Being a Muslim is about changing yourself, Not changing Islam.
    Dubai gebouwd op Slaven.https://m.youtube.com/watch?v=gMh-vlQwrmU