1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.278
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Een achtste repatriëringsvlucht met Nederlanders vertrokken vanuit Marokko

    Een achtste repatriëringsvlucht met 400 Nederlanders vertrok vanavond vanuit Marokko richting Schiphol.



    Het toestel, met zo'n vierhonderd passagiers aan boord, steeg op in Marokko en landt in de nacht van vrijdag op zaterdag in Nederland. Dat meldt de Nederlandse Ambassade in Rabat.





    Het is de achtste repatriëringsvlucht uit het Noord-Afrikaanse land. De repatriëring ging lange tijd moeizaam, mede omdat Marokko het land vanwege het coronavirus streng heeft afgegrendeld. De lockdown duurt daar nog tot zeker 10 juni.


    Meerdere nieuwsdiensten in het land meldden vrijdag dat de regering maandag een derde verlenging van de noodtoestand gaat aankondigen. De media citeert daarbij diverse overheidsbronnen.

  2. #2
    MAT

    Reacties
    5.987
    02-09-2019

    Mar7aba.

  3. #3
    MAT

    Reacties
    5.987
    02-09-2019

    Zou die relnicht Karimblok hiermee terug gevlogen zijn hhh.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    164
    16-05-2020

    Zou kunnen, misschien zit ie nu te slapen haha

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    296
    17-05-2017

    Nee ik zit nog steeds in zonnig Marokko.

  6. #6
    ⵣ AitSaid ❤️

    Reacties
    2.422
    21-08-2013

    Citaat Geplaatst door Redactie Bekijk reactie
    Een achtste repatriëringsvlucht met 400 Nederlanders vertrok vanavond vanuit Marokko richting Schiphol.



    Het toestel, met zo'n vierhonderd passagiers aan boord, steeg op in Marokko en landt in de nacht van vrijdag op zaterdag in Nederland. Dat meldt de Nederlandse Ambassade in Rabat.





    Het is de achtste repatriëringsvlucht uit het Noord-Afrikaanse land. De repatriëring ging lange tijd moeizaam, mede omdat Marokko het land vanwege het coronavirus streng heeft afgegrendeld. De lockdown duurt daar nog tot zeker 10 juni.


    Meerdere nieuwsdiensten in het land meldden vrijdag dat de regering maandag een derde verlenging van de noodtoestand gaat aankondigen. De media citeert daarbij diverse overheidsbronnen.
    Welkom thuis! ❤️


    “Le roi est mort... vive la République”

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    164
    16-05-2020

    Karim zit nu lekkerrrr in de brandende zon, geen zorgen bro, we komen binnenkort ook haha

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    296
    17-05-2017

    Met code oranje voor Marokko kunnen jullie je vakantie er wel vergeten. Prima, wij hebben geen behoefte hier aan relnichtjes.

  9. #9
    سلطان الغابة

    Reacties
    675
    01-06-2020

    Citaat Geplaatst door karimblok Bekijk reactie
    Met code oranje voor Marokko kunnen jullie je vakantie er wel vergeten. Prima, wij hebben geen behoefte hier aan relnichtjes.
    jij gaf marokko toch overal de schuld van

    Blijkt dat NL zelf dwars ligt

  10. #10
    MAT

    Reacties
    5.987
    02-09-2019

    Ik heb paar rode puntjes gekregen zonder dat ze wisten wat er nou daadwerkelijk aan de hand is. Hypocrieten. Ik leg het uit.

    Karimblok qoute mij tijdje geleden en was een grote vergissing van hem.

    Karimblok is schuldig aan smaad over visrestaurents in Fnidq mijn stad o.a. omdat hij een boek over wilt schrijven zogenaamd.

    Tuurlijk nam ik hem niet serieus, maar soms moet je grote monden dimmen en ik heb familie werken bij Makhzen in Tetouan voor het geval dat.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    2.712
    31-03-2020

    Gaat hier ook dreigen..
    Nee ik ben geen pollewop!!

  12. #12
    سلطان الغابة

    Reacties
    675
    01-06-2020

    Citaat Geplaatst door Maaffia Bekijk reactie
    Ik heb paar rode puntjes gekregen zonder dat ze wisten wat er nou daadwerkelijk aan de hand is. Hypocrieten. Ik leg het uit.

    Karimblok qoute mij tijdje geleden en was een grote vergissing van hem.

    Karimblok is schuldig aan smaad over visrestaurents in Fnidq mijn stad o.a. omdat hij een boek over wilt schrijven zogenaamd.

    Tuurlijk nam ik hem niet serieus, maar soms moet je grote monden dimmen en ik heb familie werken bij Makhzen in Tetouan voor het geval dat.


    Effe serieus, spoor jij wel?

    Haal deze reactie weg.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    1.394
    16-07-2019

    @maaffia heb je familie werken bij Makhzen. En daar ga je monden mee snoeien . Dus je wilt zeggen dat ze ook corrupt zijn ?

  14. #14
    ⵣ AitSaid ❤️

    Reacties
    2.422
    21-08-2013

    Citaat Geplaatst door Maaffia Bekijk reactie
    Ik heb paar rode puntjes gekregen zonder dat ze wisten wat er nou daadwerkelijk aan de hand is. Hypocrieten. Ik leg het uit.

    Karimblok qoute mij tijdje geleden en was een grote vergissing van hem.

    Karimblok is schuldig aan smaad over visrestaurents in Fnidq mijn stad o.a. omdat hij een boek over wilt schrijven zogenaamd.

    Tuurlijk nam ik hem niet serieus, maar soms moet je grote monden dimmen en ik heb familie werken bij Makhzen in Tetouan voor het geval dat.


    Helemaal naar de kutkloterij.


    “Le roi est mort... vive la République”

  15. #15
    ⵣ AitSaid ❤️

    Reacties
    2.422
    21-08-2013

    Citaat Geplaatst door Pollewop. Bekijk reactie
    Gaat hier ook dreigen..
    Hahahahaha

    Tsiehta... we hebben een nieuwe forumgek.


    “Le roi est mort... vive la République”