1. #1
    Account opgeheven

    Reacties
    495
    07-11-2007

    Thumbs up Advice and coaching

    Salaam walaikoum lieve dames,

    Er staat hieronder

  2. #2
    Speed is a price....

    Reacties
    710
    26-04-2020

    Over ?
    Citaat Geplaatst door Meknesz_Giiirl Bekijk reactie
    Salaam walaikoum lieve dames,

    Er staat hieronder
    Ken je vijand
    • Zijn naam: Iblis. Zijn belofte: Hij belooft ellende
    • Wat hem doet huilen:Heel vaak neerknielen
    • Zijn valstrik: De vrouwen
    • Zijn hobby: Mensen misleiden en doen afdwalen

  3. #3
    Account opgeheven

    Reacties
    495
    07-11-2007

    Vanaf vandaag bied ik niet alleen advies aan. Maar ook coaching... begeleiding naar een ander mindset & innerlijke rust... Daarom bied ik vanaf vandaag " Schrijf Ster's advice and coaching aan.
    Wil je gebruik maken van mijn diensten ? Dat kan stuur me dan even een berichtje!

  4. #4
    Speed is a price....

    Reacties
    710
    26-04-2020

    Je Inbox is vol... ik doe het hier wel ..

    Dus jij kan rust in me creëren?.
    Ken je vijand
    • Zijn naam: Iblis. Zijn belofte: Hij belooft ellende
    • Wat hem doet huilen:Heel vaak neerknielen
    • Zijn valstrik: De vrouwen
    • Zijn hobby: Mensen misleiden en doen afdwalen

  5. #5
    Account opgeheven

    Reacties
    495
    07-11-2007

    Ieder persoon kan met juist begeleiding zijn mindset positief veranderen... mits diegene instaat is al z'n problemen bespreekbaar te maken

  6. #6
    Speed is a price....

    Reacties
    710
    26-04-2020

    Hmm klinkt interessant ... Een stap maken om dat te doen is een dilemma ..
    Citaat Geplaatst door Meknesz_Giiirl Bekijk reactie
    Ieder persoon kan met juist begeleiding zijn mindset positief veranderen... mits diegene instaat is al z'n problemen bespreekbaar te maken
    Ken je vijand
    • Zijn naam: Iblis. Zijn belofte: Hij belooft ellende
    • Wat hem doet huilen:Heel vaak neerknielen
    • Zijn valstrik: De vrouwen
    • Zijn hobby: Mensen misleiden en doen afdwalen

  7. #7
    Account opgeheven

    Reacties
    495
    07-11-2007

    Klopt stappen ernaar toe zetten is heel lastig.
    Geloof me ik heb jaren moeten zwoegen en zweten voordat ik eindelijk de knop kon omdraaien.
    En nu Alhamdoulilah voel me goed desondanks dat er nog veel tegenslagen me wegkruisen..

    Misschien heb je hier wat aan



    *Vertrouw alleen op Allaah*

    Allaah zei:
    _’Vertrouw op de Levende Die niet sterft.’_ [25:85]

    Dat is Allah. Vertrouw dus op Hem in al jouw grote en kleine zaken. Als Allah iets niet voor jou vergemakkelijkt, zul jij dit namelijk niet kunnen volbrengen. Vertrouw daarom op Hem, vooral in tijden van tegenspoed en wanneer jij je in moeilijkheden bevindt. Er is immers geen toevluchtsoord, behalve bij Hem. Verlaat je op Allah en stel je vertrouw in Hem, zodat Hij jou zal volstaan.

    — Uit het boek ‘Uitleg van de Tuinen der Oprechten’ met uitleg van Shaykh ‘Uthaymīn ‏رحمه الله, p. 495.

  8. #8
    Speed is a price....

    Reacties
    710
    26-04-2020

    Kijk hier heb ik dus niks aan.. Het moet op persoonlijke gebonden situatie Slaan.. Anders kan je geen wegen inslaan... Tuurlijk moeten we vertrouwen hebben In onze Heer Allah ..
    Citaat Geplaatst door Meknesz_Giiirl Bekijk reactie
    Klopt stappen ernaar toe zetten is heel lastig.
    Geloof me ik heb jaren moeten zwoegen en zweten voordat ik eindelijk de knop kon omdraaien.
    En nu Alhamdoulilah voel me goed desondanks dat er nog veel tegenslagen me wegkruisen..

    Misschien heb je hier wat aan



    *Vertrouw alleen op Allaah*

    Allaah zei:
    _’Vertrouw op de Levende Die niet sterft.’_ [25:85]

    Dat is Allah. Vertrouw dus op Hem in al jouw grote en kleine zaken. Als Allah iets niet voor jou vergemakkelijkt, zul jij dit namelijk niet kunnen volbrengen. Vertrouw daarom op Hem, vooral in tijden van tegenspoed en wanneer jij je in moeilijkheden bevindt. Er is immers geen toevluchtsoord, behalve bij Hem. Verlaat je op Allah en stel je vertrouw in Hem, zodat Hij jou zal volstaan.

    — Uit het boek ‘Uitleg van de Tuinen der Oprechten’ met uitleg van Shaykh ‘Uthaymīn ‏رحمه الله, p. 495.
    Ken je vijand
    • Zijn naam: Iblis. Zijn belofte: Hij belooft ellende
    • Wat hem doet huilen:Heel vaak neerknielen
    • Zijn valstrik: De vrouwen
    • Zijn hobby: Mensen misleiden en doen afdwalen

  9. #9
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Rust kunt je creëren voor jezelf door bepaalde keuzes te maken en oude patronen te doorbreken die jou onrust geven.

    Op de eerste plaats lezen wij in de koran dat onze harten tot rust komen door het lezen danwel reciteren van de koran.

    Op de tweede plaats zou ik adviseren om stress (voor zover aanwezig) hiermee leren om te gaan. Dit kan door middel van een sport uitoefenen, een lange wandeling, een boek lezen/schrijven. Kortom wat voor jou werkt om stress te reduceren doe dit op regelmatige basis. Maak er een gewoonte van

    Op de derde plaats,

    Wat mis jij in jouw leven? Wat is de trigger voor alle onrust in jouw hoofd? Noteer alles op papier en stel haalbare doelen voor jezelf

    Innerlijke rust begint met je te berusten in datgene wat Allah azza wa jall voor jou bepaald heeft. hamdulilaah ela kouli 7aal
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  10. #10
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Meknesz_Giiirl Bekijk reactie
    Vanaf vandaag bied ik niet alleen advies aan. Maar ook coaching... begeleiding naar een ander mindset & innerlijke rust... Daarom bied ik vanaf vandaag " Schrijf Ster's advice and coaching aan.
    Wil je niet gebruik van maken ? Dat kan stuur me dan even een berichtje!
    Pas even je bericht aan. Er staat namelijk: wil je niet gebruik van maken

    Up voor jou
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  11. #11
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium



    *Vertrouw alleen op Allaah*

    Allaah zei:
    _’Vertrouw op de Levende Die niet sterft.’_ [25:85]

    Dat is Allah. Vertrouw dus op Hem in al jouw grote en kleine zaken. Als Allah iets niet voor jou vergemakkelijkt, zul jij dit namelijk niet kunnen volbrengen. Vertrouw daarom op Hem, vooral in tijden van tegenspoed en wanneer jij je in moeilijkheden bevindt. Er is immers geen toevluchtsoord, behalve bij Hem. Verlaat je op Allah en stel je vertrouw in Hem, zodat Hij jou zal volstaan.

    — Uit het boek ‘Uitleg van de Tuinen der Oprechten’ met uitleg van Shaykh ‘Uthaymīn ‏رحمه الله, p. 495.
    Kun je misschien uitleggen wat hiermee word bedoeld?
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  12. #12
    Speed is a price....

    Reacties
    710
    26-04-2020

    Alle eerst bedankt voor je advies en de nodig moeite ... Ik heb geen stress Alhamdolilaah ik zit met bepaald factoren die mij belemmeren in goed en rechtvaardig functioneren.. Om dit breed neer te zetten heb ik wel een vertrouwend persoon nodig .... Ik doe zelfs Dikr ... ... Maar ik zit met bepaalde geschiedenis... Ik ben constant in gevecht met Instantie, Hoge ambtenaren, de hoge Macht etc... Elke zaak tegen hen heb ik gewonen maar het gevecht er tegen is zwaar.. Dit is een voorbeeld van een van mij belemmeringen ...
    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Rust kunt je creëren voor jezelf door bepaalde keuzes te maken en oude patronen te doorbreken die jou onrust geven.

    Op de eerste plaats lezen wij in de koran dat onze harten tot rust komen door het lezen danwel reciteren van de koran.

    Op de tweede plaats zou ik adviseren om stress (voor zover aanwezig) hiermee leren om te gaan. Dit kan door middel van een sport uitoefenen, een lange wandeling, een boek lezen/schrijven. Kortom wat voor jou werkt om stress te reduceren doe dit op regelmatige basis. Maak er een gewoonte van

    Op de derde plaats,

    Wat mis jij in jouw leven? Wat is de trigger voor alle onrust in jouw hoofd? Noteer alles op papier en stel haalbare doelen voor jezelf

    Innerlijke rust begint met je te berusten in datgene wat Allah azza wa jall voor jou bepaald heeft.
    Ken je vijand
    • Zijn naam: Iblis. Zijn belofte: Hij belooft ellende
    • Wat hem doet huilen:Heel vaak neerknielen
    • Zijn valstrik: De vrouwen
    • Zijn hobby: Mensen misleiden en doen afdwalen

  13. #13
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door HighImpactCrime Bekijk reactie
    Alle eerst bedankt voor je advies en de nodig moeite ... Ik heb geen stress Alhamdolilaah ik zit met bepaald factoren die mij belemmeren in goed en rechtvaardig functioneren.. Om dit breed neer te zetten heb ik wel een vertrouwend persoon nodig .... Ik doe zelfs Dikr ... ... Maar ik zit met bepaalde geschiedenis... Ik ben constant in gevecht met Instantie, Hoge ambtenaren, de hoge Macht etc... Elke zaak tegen hen heb ik gewonen maar het gevecht er tegen is zwaar.. Dit is een voorbeeld van een van mij belemmeringen ...
    Duidelijk, een eeuwige strijd tegen onrecht. Onthou er is geen hogere macht dan Allah azza wa jall

    Velen onder ons leveren een onzichtbare strijd. Wat mijn oma ooit vertelde (was bezig voor mijn rijbewijs destijds) ze zei: mijn dochter wij verichtten sabaab li ba9i 3el Allah sob7anu

    Maak je niet druk en wind je niet op. Doe wat je kunt en leer los laten. Alles staat al geschreven. De uitkomst en wijsheid hierachter ligt bij onze schepper. Vertrouw op hem hoe meer jij je vertrouwen en zorgen bij HEM neer legt des te meer rust zul jij ervaren

    Er zijn mensen (soms zelfs kinderen) die strijden voor een stuk droog beschimmeld brood. Wil niet beweren dat jouw strijd minder erg is in tegendeel echter helpt het mij wel om alles in perspectief te zien.


    Graag gedaan bro, deel mijn ervaring(en) graag

    Voor wat betreft je belemmeringen met betrekking tot jouw voorgeschiedenis kan ik enkel zeggen de grootste belemmering zijn wij vaak zelf het verleden moet je laten daar waar het is,achter je. Neem het mee enkel om terug te kijken hoe ver je bent gekomen.
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  14. #14
    Speed is a price....

    Reacties
    710
    26-04-2020

    Niet alles staat geschreven Wij zijn geschapen uit een vrije wil... Sommigen Situaties zijn onnodig Maar men steekt heel anders in elkaar dan gedacht..Het verleden achtervolgt je tot op de heden al laat je het achter je .... Alhamdolilaah voor Alles wat we hebben .. Maar beste zuster helaas kan je alleen adviseren in algemene omstandigheden .. Geduld is zwaar .. Maar uiteindelijk wel het beste ...
    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Duidelijk, een eeuwige strijd tegen onrecht. Onthou er is geen hogere macht dan Allah azza wa jall

    Velen onder ons leveren een onzichtbare strijd. Wat mijn oma ooit vertelde (was bezig voor mijn rijbewijs destijds) ze zei: mijn dochter wij verichtten sabaab li ba9i 3el Allah sob7anu

    Maak je niet druk en wind je niet op. Doe wat je kunt en leer los laten. Alles staat al geschreven. De uitkomst en wijsheid hierachter ligt bij onze schepper. Vertrouw op hem hoe meer jij je vertrouwen en zorgen bij HEM neer legt des te meer rust zul jij ervaren

    Er zijn mensen (soms zelfs kinderen) die strijden voor een stuk droog beschimmeld brood. Wil niet beweren dat jouw strijd minder erg is in tegendeel echter helpt het mij wel om alles in perspectief te zien.


    Graag gedaan bro, deel mijn ervaring(en) graag

    Voor wat betreft je belemmeringen met betrekking tot jouw voorgeschiedenis kan ik enkel zeggen de grootste belemmering zijn wij vaak zelf het verleden moet je laten daar waar het is,achter je. Neem het mee enkel om terug te kijken hoe ver je bent gekomen.
    Ken je vijand
    • Zijn naam: Iblis. Zijn belofte: Hij belooft ellende
    • Wat hem doet huilen:Heel vaak neerknielen
    • Zijn valstrik: De vrouwen
    • Zijn hobby: Mensen misleiden en doen afdwalen

  15. #15
    Account opgeheven

    Reacties
    495
    07-11-2007

    Het gaat hier puur om je vertrouwen volledig te leggen bij Allaah. Maar dit betekend niet dat je niks aan sabab moet doen. Als je moeilijkheden hebt dien je ten alle tijden je vertrouwen bij Allaah neer te leggen. Je dient te geloven dat wat jou overkomt een gunst voor jouw is. Dat door geduld te tonen je wel uit z'n situatie kan komen.