1. #91
    1+1=2=0.5x4=0.25x8

    Reacties
    625
    01-11-2009

    Citaat Geplaatst door chelhie21 Bekijk reactie
    mee eens.

    niet misschien, dat zijn ze. overgrote deel van dames zijn naief. je hoeft alleen over islam te praten en elk plakt bij je.


    spoor je wel wella? wie maak jij uit voor niet-moslim? dat ze er zijn geloof ik graag, dat ze er veel zijn is klinkklare onzin

    Marokkanen dit, Marokkanen dat. Doorsnee Marokkaan heeft een hekel aan jouw soort die denken dat ze perfect zijn. je schetst een scenario uitgaande van stel dat het waar is, zelf weet je dus niets. het klopt ook, bewijzen zijn er, zowel gesprekken via fb messenger, whatsapp als spraakmemo´s.
    hupsakee, je hele lap tekst ontkracht.



    houd je mond dan betreft Abdellatif Ouisa
    Heb je moeite met begrijpend lezen? Ik heb nergens een uitspraak voor of tegen hem gedaan, dus dan ga je spijkers op laag water zoeken, dus 1 woordje eruit vergroten en je eigen draai eraan geven zodat je iets hebt om op te reageren en los te gaan erop.
    Omdat ik terughoudend ben met harde conclusies trekken omdat ik niet beide kanten van het verhaal heb gehoord en niet niet gelijk meega in die fitnaveroorzakende eigenrechtertje-mentaliteit van de kudde ben ik fout bezig??


    Volgens mij heb je t niet eens gelezen met je hupsakkee hier bewijs. Lees nog eens en kom dan spreken waar "bewijs" aan dient te voldoen in de islam. Alsof jou het ze3ma om de islam te doenis, doe dan op zn minst eerst zelf een poging om je te houden aan de islamitische voorschriften in dit geval ipv fitna te veroorzaken met je sensatie.
    met je hele lap text ontkracht. Je hebt niks ontkracht! Al zou het kloppen, dat betekend nog steeds dat je het op de juiste manier moet aanpakken, soms maak je meer kapot dan dat je er mee opschiet.
    Er zijn meer dan genoeg manieren om iemand tot de orde te roepen op de juiste en effectieve wijze ipv publiekelijk aan de schandpaal te nagelen...maar zegt genoeg dat je niet eens reageert op dat gedeelte wat ik zei.

    Jou soort boeit t allemaal niet, gewoon als een hyena met sensatiehonger tekeer gaan zonder na te denken over de gevolgen.

    mohim,je bent shie pubertje van 15 of zo zeker want je prefrontale cortex is nog niet ontwikkeld zo te zien.

    succes verder met je emotionele hersengebieden onder controle te houden. Is niet moeilijk, gewoon eerst tot 10 tellen als je ergens iets leest of hoort en dan ayat el koersi reciteren om shitan weg te jagen en dan pas nadenken wat je gaat doen met wat je had gelezen of gezien.
    .

  2. #92
    Hear my Roar, GRRR ⵣ

    Reacties
    2.761
    20-01-2015

    Subhana Allah, ik lees alleen maar aannames. Houd jij het maar op "stel dat het.."
    vooruit kijken is regeren.

  3. #93
    1+1=2=0.5x4=0.25x8

    Reacties
    625
    01-11-2009

    Citaat Geplaatst door chelhie21 Bekijk reactie
    Subhana Allah, ik lees alleen maar aannames. Houd jij het maar op "stel dat het.."
    Subhaanallah, ik lees alleen maar conclusies. Hou jij je maar bezig met blanke hollanders in de kont kruipen en ze naar de mond praten. smetta, zegt genoeg wat voor persoon jij bent en verklaart ook een boel.


    wat is er met Arib? je hoort niks van mij over haar omdat niemand mij vraagt over haar of omdat zij het onderwerp is.
    als je het toch wilt weten, ik ben van mening dat zij haar functie vervuld zoals het is en moet in de tweede kamer. Anderen kunnen daar niet tegen en willen (omdat zij moslimachtergrond hebben) extra spreektijd krijgen. dus misbruik ervan maken.

    Ze3ma suggereren dat moslims in 2ekamer extra spreektijd opeisen omdat ze moslim zijn?? wesh ben je serieus?
    Waarom ben je opeens wel terughoudend met conlcusies trekken als t over Arib gaat? Zij die kufr pleegt door de wetten van Allah achterlijk te noemen...onder andere.

    vanwaar dat kontenkruiperige gedrag??

    mohim, hou jij je daar maar mee bezig, hoef je niet hier fitna te zaaien en sensatie te verspreiden.
    .

  4. #94
    MVC Lid

    Reacties
    402
    29-05-2020

    https://youtu.be/O5suYfhqgMM

    Ik heb het filmpje zelf nog niet bekeken.

  5. #95
    Hear my Roar, GRRR ⵣ

    Reacties
    2.761
    20-01-2015

    Citaat Geplaatst door enter5 Bekijk reactie
    Subhaanallah, ik lees alleen maar conclusies. Hou jij je maar bezig met blanke hollanders in de kont kruipen en ze naar de mond praten. smetta, zegt genoeg wat voor persoon jij bent en verklaart ook een boel.





    Ze3ma suggereren dat moslims in 2ekamer extra spreektijd opeisen omdat ze moslim zijn?? wesh ben je serieus?
    Waarom ben je opeens wel terughoudend met conlcusies trekken als t over Arib gaat? Zij die kufr pleegt door de wetten van Allah achterlijk te noemen...onder andere.

    vanwaar dat kontenkruiperige gedrag??

    mohim, hou jij je daar maar mee bezig, hoef je niet hier fitna te zaaien en sensatie te verspreiden.
    je komt enkel met aannames.
    "stel dat"
    "niet gelijk meega in die fitnaveroorzakende eigenrechtertje-mentaliteit"
    "Volgens mij heb je t niet eens gelezen"
    "Alsof jou het ze3ma om de islam te doenis, doe dan op zn minst eerst zelf een poging om je te houden aan de islamitische voorschriften in dit geval ipv fitna te veroorzaken met je sensatie. "
    "Jou soort boeit t allemaal niet, gewoon als een hyena met sensatiehonger tekeer gaan zonder na te denken over de gevolgen. "
    "mohim,je bent shie pubertje van 15 of zo zeker want je prefrontale cortex is nog niet ontwikkeld zo te zien."
    "succes verder met je emotionele hersengebieden onder controle te houden. Is niet moeilijk, gewoon eerst tot 10 tellen als je ergens iets leest of hoort en dan ayat el koersi reciteren om shitan weg te jagen en dan pas nadenken wat je gaat doen met wat je had gelezen of gezien. "

    weet nie van jou, ik lees een tekst vol aannames en dit was maar 1 reactie van je, laat staan die ander

    en wat betreft Arib a Demo
    simpel omdat dat in de aard van de allocjhtonen (marokkanen en turken) zit. die denken dat als een Marokkaan of Turk voorzitter is, dat ze dan automatisch kunnen rekenen extra tijd. leuk dat je de tijd nam om door al mijn berichten heen te scrollen, zegt genoeg over het gevoelige snaar dat ik geraakt heb.

    ook weer aannames:
    "vanwaar dat kontenkruiperige gedrag??"

    "mohim, hou jij je daar maar mee bezig, hoef je niet hier fitna te zaaien en sensatie te verspreiden"

    houd niet op bij jou
    vooruit kijken is regeren.

  6. #96
    MVC Lid

    Reacties
    542
    30-08-2012

    Citaat Geplaatst door enter5 Bekijk reactie
    Heb je moeite met begrijpend lezen? Ik heb nergens een uitspraak voor of tegen hem gedaan, dus dan ga je spijkers op laag water zoeken, dus 1 woordje eruit vergroten en je eigen draai eraan geven zodat je iets hebt om op te reageren en los te gaan erop.
    Omdat ik terughoudend ben met harde conclusies trekken omdat ik niet beide kanten van het verhaal heb gehoord en niet niet gelijk meega in die fitnaveroorzakende eigenrechtertje-mentaliteit van de kudde ben ik fout bezig??


    Volgens mij heb je t niet eens gelezen met je hupsakkee hier bewijs. Lees nog eens en kom dan spreken waar "bewijs" aan dient te voldoen in de islam. Alsof jou het ze3ma om de islam te doenis, doe dan op zn minst eerst zelf een poging om je te houden aan de islamitische voorschriften in dit geval ipv fitna te veroorzaken met je sensatie.
    met je hele lap text ontkracht. Je hebt niks ontkracht! Al zou het kloppen, dat betekend nog steeds dat je het op de juiste manier moet aanpakken, soms maak je meer kapot dan dat je er mee opschiet.
    Er zijn meer dan genoeg manieren om iemand tot de orde te roepen op de juiste en effectieve wijze ipv publiekelijk aan de schandpaal te nagelen...maar zegt genoeg dat je niet eens reageert op dat gedeelte wat ik zei.

    Jou soort boeit t allemaal niet, gewoon als een hyena met sensatiehonger tekeer gaan zonder na te denken over de gevolgen.

    mohim,je bent shie pubertje van 15 of zo zeker want je prefrontale cortex is nog niet ontwikkeld zo te zien.

    succes verder met je emotionele hersengebieden onder controle te houden. Is niet moeilijk, gewoon eerst tot 10 tellen als je ergens iets leest of hoort en dan ayat el koersi reciteren om shitan weg te jagen en dan pas nadenken wat je gaat doen met wat je had gelezen of gezien.
    naseeha is inderdaad het beste ( letterlijke bedoeling van naseeha is iemand die iets slechts doet tot het goede op te roepen) je zegt het goed intentie van naseeha is juist iemand behoeden en niet kapot maken. Hoe deze man is Aangepakt is tegen alle principes in van ons geloof. Djazaka Allah oe gairan voor het delen van je mooie woorden
    Zeg de waarheid al is deze hard de profeet (vzm)

  7. #97
    1+1=2=0.5x4=0.25x8

    Reacties
    625
    01-11-2009

    Citaat Geplaatst door chelhie21 Bekijk reactie
    je komt enkel met aannames.
    0
    Volgens mij heb je nieuwe woordje geleerd of wat, aannames. dus alles opsommen wat er eventueel op zou kunnen lijken of misschien in de buurt komt en dan gewoon "aannames" roepen en klaar is kees! Is het ook niet nodig om in te gaan op datgene wat er gezegd wordt, O wacht heb nu zeker shie 3 aannames gemaakt in die zin, Wel slim tactiek van je, die je kan inzetten als je ff met je mond vol tanden zit.


    Als je mijn eerste post had gelezen was mijn punt duidelijk Jij hield wijselijk je mond daarover en concentreer je je volledig op het zinnetje "stel dat hij gelijk heeft " en daarop ging jij helemaal los
    Mijn reactie daarop staat hierboven lees die nog eens, want je valt in herhaling.
    btw, tuurlijk ga ik door je geschiedenis scrollen om te kijken met wat voor soort persoon ik te maken heb, Daaruit maak ik op dat dat wat ik zei (namelijk dat dit soort dingen op juiste islamitisch verantwoorde wijze moeten worden afgehandeld ) jou totaal niet boeit en je alleen uit bent op sensatie. Allerlei Islamitische principes worden in deze zaak met grootste gemak aan de kant geschoven omdat jij vind dat het kan
    Je mag het een aanname noemen, voor mij is het een waarneming
    .

  8. #98
    Hear my Roar, GRRR ⵣ

    Reacties
    2.761
    20-01-2015

    als je de topics doorneemt die ik bezoek, is sensatie het laatste wat op mijn lijstje staat
    vooruit kijken is regeren.

  9. #99
    MVC Lid

    Reacties
    120
    13-06-2016

    Hoe Abdellatif Ouisa jarenlang ongestoord zijn gang kon gaan

    Abdellatif Ouisa ook wel bekend als Abdeen is een islamitische spreker en heeft online een grote following vergaard door middel van zijn Islamitische lessen en lezingen. Hij biedt o.a. Koran én Arabische lessen aan via zijn platform.

    Er komen echter al een aantal jaar klachten naar voren over deze jongeman. Verschillende vrouwen geven aan dat er achter zijn online persoonlijkheid, een heel ander persoon schuilgaat, namelijk die van een man die de Islam misbruikt om jonge vrouwen naar hem toe te lokken. Niet om ze kennis bij te brengen over het geloof, maar voor eigen privé doeleinde waarbij hij grensoverschrijdend gedrag vertoond. Denk aan: seksueel getinte opmerkingen en/of aanrakingen.

    Spot On heeft hier diverse vrouwen over gesproken. Laila en Sabirah hebben we bereid gevonden bij ons aan te schuiven om hun verhaal te delen.

    Check voor meer achtergrondinfo over de situatie rondom YouTuber Abdellatif Ouisa. het artikel van Alien Mag: https://alien-mag.com/abdeen/




    https://www.youtube.com/watch?v=TEZV7CdcIDo

  10. #100
    Hear my Roar, GRRR ⵣ

    Reacties
    2.761
    20-01-2015

    Citaat Geplaatst door Assiyah_B Bekijk reactie
    Hoe Abdellatif Ouisa jarenlang ongestoord zijn gang kon gaan

    Abdellatif Ouisa ook wel bekend als Abdeen is een islamitische spreker en heeft online een grote following vergaard door middel van zijn Islamitische lessen en lezingen. Hij biedt o.a. Koran én Arabische lessen aan via zijn platform.

    Er komen echter al een aantal jaar klachten naar voren over deze jongeman. Verschillende vrouwen geven aan dat er achter zijn online persoonlijkheid, een heel ander persoon schuilgaat, namelijk die van een man die de Islam misbruikt om jonge vrouwen naar hem toe te lokken. Niet om ze kennis bij te brengen over het geloof, maar voor eigen privé doeleinde waarbij hij grensoverschrijdend gedrag vertoond. Denk aan: seksueel getinte opmerkingen en/of aanrakingen.

    Spot On heeft hier diverse vrouwen over gesproken. Laila en Sabirah hebben we bereid gevonden bij ons aan te schuiven om hun verhaal te delen.

    Check voor meer achtergrondinfo over de situatie rondom YouTuber Abdellatif Ouisa. het artikel van Alien Mag: https://alien-mag.com/abdeen/




    https://www.youtube.com/watch?v=TEZV7CdcIDo
    kifesh zo´n programma gaat daaar over spreken?
    wat een fitnaprogramma. ze interviewen alleen maar hersenloze Marokkanen, maar interviewen geen eigen surinamers of hollanders
    vooruit kijken is regeren.

  11. #101
    MVC Lid

    Reacties
    6.065
    29-01-2011

    Citaat Geplaatst door Assiyah_B Bekijk reactie
    Hoe Abdellatif Ouisa jarenlang ongestoord zijn gang kon gaan

    Abdellatif Ouisa ook wel bekend als Abdeen is een islamitische spreker en heeft online een grote following vergaard door middel van zijn Islamitische lessen en lezingen. Hij biedt o.a. Koran én Arabische lessen aan via zijn platform.

    Er komen echter al een aantal jaar klachten naar voren over deze jongeman. Verschillende vrouwen geven aan dat er achter zijn online persoonlijkheid, een heel ander persoon schuilgaat, namelijk die van een man die de Islam misbruikt om jonge vrouwen naar hem toe te lokken. Niet om ze kennis bij te brengen over het geloof, maar voor eigen privé doeleinde waarbij hij grensoverschrijdend gedrag vertoond. Denk aan: seksueel getinte opmerkingen en/of aanrakingen.

    Spot On heeft hier diverse vrouwen over gesproken. Laila en Sabirah hebben we bereid gevonden bij ons aan te schuiven om hun verhaal te delen.

    Check voor meer achtergrondinfo over de situatie rondom YouTuber Abdellatif Ouisa. het artikel van Alien Mag: https://alien-mag.com/abdeen/




    https://www.youtube.com/watch?v=TEZV7CdcIDo
    Huilie huilie. Waarom gaan ze überhaupt afspreken 1 op 1?
    Mensen met een leeg bord scheppen op.

  12. #102
    MVC Lid

    Reacties
    15.746
    10-03-2010

    Naar de grote geleerden, met echte en waardevolle kennis willen maar weinigen luisteren. Naar een popo jopie op social media trekt massa’s ( onwetenden). Over welke kennis beschikken die gasten, bij wie hebben ze gestuurd, wat is hun aqiedah, wat zijn hun daadwerkelijke beweegredenen.

    Vallen moslims tegenwoordig daadwerkelijk voor mooie praat, inhoudloze oneliners etc.?

    Diegenen die zogenaamd ‘kennis’ nemen van social media gasten moeten eerst bij zich zelf ten rade gaan.

    Moge Allah ons leiden.
    ☾ґε@☂ї√ї⊥ε☤т is ʞɾıןǝʇʇǝɯsǝq ⓖⓔⓔⓕ ⓗⓔⓣ ⓓⓞⓞⓡ

  13. #103
    MVC Lid

    Reacties
    37
    15-11-2019

    Citaat Geplaatst door Assiyah_B Bekijk reactie
    Hoe Abdellatif Ouisa jarenlang ongestoord zijn gang kon gaan

    Abdellatif Ouisa ook wel bekend als Abdeen is een islamitische spreker en heeft online een grote following vergaard door middel van zijn Islamitische lessen en lezingen. Hij biedt o.a. Koran én Arabische lessen aan via zijn platform.

    Er komen echter al een aantal jaar klachten naar voren over deze jongeman. Verschillende vrouwen geven aan dat er achter zijn online persoonlijkheid, een heel ander persoon schuilgaat, namelijk die van een man die de Islam misbruikt om jonge vrouwen naar hem toe te lokken. Niet om ze kennis bij te brengen over het geloof, maar voor eigen privé doeleinde waarbij hij grensoverschrijdend gedrag vertoond. Denk aan: seksueel getinte opmerkingen en/of aanrakingen.

    Spot On heeft hier diverse vrouwen over gesproken. Laila en Sabirah hebben we bereid gevonden bij ons aan te schuiven om hun verhaal te delen.

    Check voor meer achtergrondinfo over de situatie rondom YouTuber Abdellatif Ouisa. het artikel van Alien Mag: https://alien-mag.com/abdeen/




    https://www.youtube.com/watch?v=TEZV7CdcIDo
    en dan moeten ze dit bij deze kaffir zender exposen?

  14. #104
    Hear my Roar, GRRR ⵣ

    Reacties
    2.761
    20-01-2015

    Citaat Geplaatst door MrHistory Bekijk reactie
    en dan moeten ze dit bij deze kaffir zender exposen?
    Precies dit!
    Deze zender nodigt nooit een donkere uit, alleen anderen die zichzelf en eigen voor schut zetten.

    Deze presentatrice zegt ng dat het vaak gebeurt
    Bullshit natuurlijk
    vooruit kijken is regeren.