1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    261
    23-06-2019

    Niemand ontmoeten

    Ik denk dat vele ongetrouwd vrouwen die vinden dat mannen niet serieus zijn allang al getrouwd waren als ze in marokko woonde,het is niet dat mannen niet serieus zijn maar we leven in nederland,er wonen hiet niet overal om de hoek een marokaan zoals in marokko.er is gewoon een schaarste aan marokkanen hier waardoor je niet zo snel of helemaal niet de geschikte partner vind.dus ik vind eigenlijk wel jammer dat ik nederland leef,in marokko had ik allang de juiste partner gevonden,genoeg keus namelijk.hoe ontmoet je de juiste partner dan als je alleen maar met nederlanders leeft?

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    454
    19-03-2020

    Het gaat niet om schaarste het is dat men in marokko trouwen voor de vrouw puur een overeenkomt is tussen families is en dochters als een finanicele last worden gezien hier in NL gedragen de vrouwen meer en meer als NL vrouwen oftewel een enorme eisenpakket willen

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    454
    19-03-2020

    Harlekijn is dat niet een dropmerk

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    261
    23-06-2019

    Ja

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    261
    23-06-2019

    Ik bedoel dus dat we tussen nederlanders leven en weinig keus hebben om een partner te vinden,er leven maar paar duizend marokkanen in nederland,je moet er maar net een vinden,in marokko heb je meer keus en kans op een leuke partner,hier moet je maar geluk hebben.

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    454
    19-03-2020

    Mss woon je in noord Nederland ofzo maar in de randstad en zuid nl genoeg mgarba

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    261
    23-06-2019

    In midden nl,maar dat maakt niet uit want vele andere factoren maken ook al dat je minder kans hebt op een partner bij toch al een schaarste,bijvoorbeeld niet aantrekkelijk of gescheiden met kids ,dus dan blijft er weinig over,terwijl marokko vol zit met marokkanen.en naar nederland importeren zie ik niet zitten..

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    454
    19-03-2020

    Gescheiden is op zich geen probleem maar net kinderen daar zeggen de meeste idd ik zoek verder

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    454
    19-03-2020

    Marokkanen hebben meest geen zin om iemand anders kind of kinderen op te voeden

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    2.620
    17-12-2019

    Citaat Geplaatst door harlekijntjes Bekijk reactie
    In midden nl,maar dat maakt niet uit want vele andere factoren maken ook al dat je minder kans hebt op een partner bij toch al een schaarste,bijvoorbeeld niet aantrekkelijk of gescheiden met kids ,dus dan blijft er weinig over,terwijl marokko vol zit met marokkanen.en naar nederland importeren zie ik niet zitten..
    Salamoualaikoum zus,
    Khair Inshallah. Wat elkaar toebehoort, zal bij elkaar komen.

    https://www.pinterest.dk/pin/518899188292983277/

    Als Allah shwt iets voor jou wil, dan is er NIEMAND die tussen jou en datgene kan komen.

    En als Allah shwt iets NIET wilt voor iemand, dan kan de hele mensheid diegene helpen, maar dan zal diegene het alsnog niet krijgen.

    Dit stond in de Koran als het goed is, maar kan het niet vinden door te google’en.

    Khair Inshallah.
    Alles is in handen van Allah shwt, Degene die macht heeft over alles.
    Dus vraag Allah shwt.

    Een Dua, kan (met de wil van Allah) het geen veranderen, waarvan jij denkt dat het onmogelijk is.

    Denk aan Mozes (Musa vrede zij met hem) toen Hij voor een dichte zee stond, geen boot geen vlot, plus farao en zijn hele leger zaten achter hem en zijn mensen aan, en er waren ook ouderen, vrouwen en kinderen en baby’s bij,

    Maar Musa (vrede zij met hem) had hoop en vertrouwen in Allah shwt, en toen gaf Allah shwt Hem een uitweg, vanwaar Hij het niet had verwacht!
    Subhanallah, dus maak je geen zorgen.


    Geduld, hoop en vertrouwen in Allah shwt.
    Onthoud altijd dat je Allah shwt tevreden moet stellen.

    In de tussentijd kan je werken aan jezelf en kennis opdoen over de islam en jezelf elke dag blijven “updaten”. Elke dag een betere versie van jezelf maken.

    Khair Inshallah.
    Salamoualaikoum wa ra7matoullah wa barakatouh!

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    261
    23-06-2019

    Nou dan blijf ik alleen over want ik heb kids snik snik

  12. #12
    MAT

    Reacties
    5.987
    02-09-2019

    Citaat Geplaatst door 3esses Bekijk reactie
    Salamoualaikoum zus,
    Khair Inshallah. Wat elkaar toebehoort, zal bij elkaar komen.

    https://www.pinterest.dk/pin/518899188292983277/

    Als Allah shwt iets voor jou wil, dan is er NIEMAND die tussen jou en datgene kan komen.

    En als Allah shwt iets NIET wilt voor iemand, dan kan de hele mensheid diegene helpen, maar dan zal diegene het alsnog niet krijgen.

    Dit stond in de Koran als het goed is, maar kan het niet vinden door te google’en.

    Khair Inshallah.
    Alles is in handen van Allah shwt, Degene die macht heeft over alles.
    Dus vraag Allah shwt.

    Een Dua, kan (met de wil van Allah) het geen veranderen, waarvan jij denkt dat het onmogelijk is.

    Denk aan Mozes (Musa vrede zij met hem) toen Hij voor een dichte zee stond, geen boot geen vlot, plus farao en zijn hele leger zaten achter hem en zijn mensen aan, en er waren ook ouderen, vrouwen en kinderen en baby’s bij,

    Maar Musa (vrede zij met hem) had hoop en vertrouwen in Allah shwt, en toen gaf Allah shwt Hem een uitweg, vanwaar Hij het niet had verwacht!
    Subhanallah, dus maak je geen zorgen.


    Geduld, hoop en vertrouwen in Allah shwt.
    Onthoud altijd dat je Allah shwt tevreden moet stellen.

    In de tussentijd kan je werken aan jezelf en kennis opdoen over de islam en jezelf elke dag blijven “updaten”. Elke dag een betere versie van jezelf maken.

    Khair Inshallah.
    3esses 3esses 3esses hhh.

    Je bedoelt het goed, maar ik zie zoveel slechte voorbeelden.

    Bijv profeet Moesa 3alaihi assalaam

    Profeet Moesa wist al en kreeg al garantie en zekerheid van Allah dat hij zou overwinnen.

    Allah sprak profeet Moesa ook letterlijk.

  13. #13
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door berkaneman37 Bekijk reactie
    Het gaat niet om schaarste het is dat men in marokko trouwen voor de vrouw puur een overeenkomt is tussen families is en dochters als een finanicele last worden gezien hier in NL gedragen de vrouwen meer en meer als NL vrouwen oftewel een enorme eisenpakket willen
    La 7awla wala 9awata illah billah.
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  14. #14
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door berkaneman37 Bekijk reactie
    Marokkanen hebben meest geen zin om iemand anders kind of kinderen op te voeden
    Spreek namens uzelf,Waarvoor dank

    AstaghfuruAllah!
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    2.620
    17-12-2019

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Spreek namens uzelf,Waarvoor dank

    AstaghfuruAllah!
    zus, niet op ingaan
    Salamoualaikoum wa ra7matoullah wa barakatouh!