1. #76
    MVC Lid

    Reacties
    148
    26-05-2020

    Citaat Geplaatst door Tsiehta. Bekijk reactie
    Nee, je ontwijkt mijn vraag continu. Een teken dat je niets hebt en maar wat gaat roeptoeteren.
    Volgens mij begrijp je de boodschap van reactie #60 niet.

    Neem je tijd om het wetenschappelijk rapport door te nemen en stop eens een keer met onzin schrijven en vooral domme overbodige vragen te stellen.

  2. #77
    MVC Lid

    Reacties
    5.839
    20-05-2003

    Citaat Geplaatst door Tsiehta. Bekijk reactie
    Institutioneel racisme is een mythe.
    Hebben we ons complotgekkie ook weer! Ben je ondertussen ontwaakt uit je Corona-complotcoma?

    Institutioneel racisme en discriminatie is aangetoond, d.m.v. etnisch profileren bij de politie, justitie en de belastingdienst. Sterker nog, het is toegegeven!

    Als je de afgelopen weken hier wat meer in had verdiept i.p.v. het Corona-complot van je sekteleider Thierry Bidet, dan had je niet zo’n domme reactie gegeven. Of is je dat voorgekauwd door je nep-Messias Bidet?

  3. #78
    ⵣ AitSaid ❤️

    Reacties
    2.422
    21-08-2013

    Tsiehta is echt de forumgek.


    “Le roi est mort... vive la République”

  4. #79
    MVC Lid

    Reacties
    9.183
    26-03-2016

    Citaat Geplaatst door khattabi_bilal Bekijk reactie
    Ok, maar dat is niet omdat ze antisemitisch zijn, maar omdat ze als Joden niet in de Bijbel van 'Isa wilden geloven.

    Dit terwijl de Christenen wel in de Torah van de Joden geloven. Dit is de basis voor jodenhaat bij Christenen en niet simpelweg omdat ze joods zijn.

    Bij moslims is het eigenlijk ook geen antisemitisme, hun haat uitingen komen voort uit de expansiedrift in Israël, maar ook omdat zij bijvoorbeeld gepoogd hebben Mohammed salAllahu 'alayhi wa salam te vergiftigen.

    Er zijn er die zeggen dat Mohamed salAllahu 'alayhi wa salam overleden is als gevolg van die vergiftiging (vlees aangeboden door een Jood). Maar ik geloof dat niet. Ik geloof dat Allah swt hem daarvan beschermt heeft, dus tegen vergiftiging.

    Wallahu a3lam
    historisch gezien zijn de joden altijd vervolgd geweest door de christenen. In de tijd van de Romeinen tot aan de 2de wereld oorlog. Of het nou in Spanje, West Europa, Oost Europa of de Romeinse rijk was. Ze werden altijd vervolgd, vaak met het excuus dat ze Isa (Jesus) hadden vermoord.

  5. #80
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro Bekijk reactie
    Ik beroep mij op wetenschappelijke rapporten en niet op emotie;


    http://https://d1wqtxts1xzle7.cloudf...OHF5GGSLRBV4ZA
    De link werkt niet.

    Citaat Geplaatst door khattabi_bilal Bekijk reactie
    Vreemd, ik dacht dat het een verboden boek was. Maar in het Duits was hij dus in jouw tijd niet verboden? Ze hebben het zelfs naar het Arabisch vertaald als ik het me goed herinner.



    Ook historisch gezien zou ik dat boek niet legaal maken om te drukken. Niet zozeer vanwege de inhoud, maar vanwege wat de auteur heeft aangericht. Oorlog is namelijk tijdverspilling als dat niet is om godgeloof veilig te stellen.
    We hebben het over 20 jaar geleden ongeveer en dat boek was te vinden in de schoolbibliotheek inderdaad.
    Is dat boek helemaal verboden geweest?
    Volgens mij is er alleen een verkoopverbod (geweest).

  6. #81
    Hear my Roar, GRRR ⵣ

    Reacties
    2.761
    20-01-2015

    Citaat Geplaatst door DubbD Bekijk reactie
    De belastingdienst die aan etnisch profileren doet, de politie die aan etnisch profileren doet, rechters, scholen, bedrijven... En dan zeggen dat institutioneel racisme niet bestaat?
    Vergeet de woningmarkt niet
    vooruit kijken is regeren.

  7. #82
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Tsiehta. De alt righ pvv nazi forum van democratie suporter heeft geen argumenten meer .

  8. #83
    MVC Lid

    Reacties
    148
    26-05-2020

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    De link werkt niet.
    Zelfonderzoek doet wonderen.

  9. #84
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Systemisch racisme

    Rutte zei dat ook Nederland met systemisch racisme kampt. ,,Het is niet alleen in de VS dat er mensen leven die het gevoel hebben dat zij niet volledig meetellen in de samenleving.’’
    https://www.bndestem.nl/politiek/rut...ws.google.com/

  10. #85
    MVC Lid

    Reacties
    12.107
    09-06-2009

    Citaat Geplaatst door AboubakrSiddiq Bekijk reactie
    Systemisch racisme

    Rutte zei dat ook Nederland met systemisch racisme kampt. ,,Het is niet alleen in de VS dat er mensen leven die het gevoel hebben dat zij niet volledig meetellen in de samenleving.’’
    https://www.bndestem.nl/politiek/rut...ws.google.com/
    De islam en marokkanen haters hier op het forum gaan dit natuurlijk wederom ontkennen
    Hun argumenten zijn opgedroogd, hoe gaan ze zich hieruit redden

  11. #86
    MVC Lid

    Reacties
    506
    22-01-2018

    Citaat Geplaatst door chelhie21 Bekijk reactie
    Vergeet de woningmarkt niet
    Zodat jij en je matties wiet gaan kweken?
    Samen met xaxi en maafia de grote drugs barons
    O, jullie die geloven! Als een slecht persoon tot jullie komt met nieuws, onderzoek het dan nauwkeurig, opdat jullie geen mensen in onwetendheid kwaad doen, waarna jullie spijt zouden krijgen van wat jullie deden

  12. #87
    سلطان الغابة

    Reacties
    675
    01-06-2020

    Citaat Geplaatst door chelhie21 Bekijk reactie
    Vergeet de woningmarkt niet
    woningmarkt is een moeilijk verhaal.

    Al mijn kennisen met panden willen niet meer huren aan oost blok, omdat ze het onderverhuren en uiteindelijk de huur niet betalen. Het kost je 6 maanden om ze deruit te gooien en je zit altijd met juridische facturen.

    En dit zeg ik met pijn in mijn hart. Het is niet leuk om mensen toegang te ontzeggen tot een woning.

    En volgens mij mag je voor de oostblok ook geen extra voorwaarden stellen omdat je dan discrimineert (wat ik volkomen begrijp).

  13. #88
    سلطان الغابة

    Reacties
    675
    01-06-2020

    Citaat Geplaatst door Mazkit Bekijk reactie
    Zodat jij en je matties wiet gaan kweken?
    Samen met xaxi en maafia de grote drugs barons
    Tazzz is wiet kweken een misdaad?

    Gewoon schijt eraan hebben en kweken.

  14. #89
    ⵣ AitSaid ❤️

    Reacties
    2.422
    21-08-2013

    Citaat Geplaatst door Mazkit Bekijk reactie
    Zodat jij en je matties wiet gaan kweken?
    Samen met xaxi en maafia de grote drugs barons


    “Le roi est mort... vive la République”

  15. #90
    MVC Lid

    Reacties
    506
    22-01-2018

    Citaat Geplaatst door GPS Bekijk reactie
    Tazzz is wiet kweken een misdaad?

    Gewoon schijt eraan hebben en kweken.

    Daarom moet je ook niet janken als je geen huis krijgt
    Ik had jou soort allang land uit getrapt
    O, jullie die geloven! Als een slecht persoon tot jullie komt met nieuws, onderzoek het dan nauwkeurig, opdat jullie geen mensen in onwetendheid kwaad doen, waarna jullie spijt zouden krijgen van wat jullie deden