1. #31
    MAT

    Reacties
    5.987
    02-09-2019

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    1000e mensen kunnen zonder probleem bij elkaar komen en demonstreren..maar wat publiek tijdens voetbalwedstrijden is niet toegestaan ?

    Mooi moment om als voetbalsupporter te verzamelen en voor het binnenhof te demonstreren ..
    Ga je samen met Theo Lucius hhhh.

    Een uitgelezen kans om vrede te sluiten tussen Ajax, Feyenoord en Psv supporters op het buitenhof.

    Samen eerst Jode roepen en dan samen de Feyenoord leuzen en dan de Psv leuzen.

  2. #32
    Speed is a price....

    Reacties
    710
    26-04-2020

    Ik snap dit niet iets wat zich af heeft gespeeld in Amerika komen ze met 5000 man demonstreren en wanneer de belastingen omhoog gaan en de huren staat er niemand ?.. bizar man ...
    Ken je vijand
    • Zijn naam: Iblis. Zijn belofte: Hij belooft ellende
    • Wat hem doet huilen:Heel vaak neerknielen
    • Zijn valstrik: De vrouwen
    • Zijn hobby: Mensen misleiden en doen afdwalen

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Ze hebben straks wel een goeie smoes klaarliggen wanneer een 2e "coronagolf" aanbreekt ,samen met de terugkerende vakantiegevallen.
    Mochten we over een aantal weken geen 2e piek meemaken dan kunnen we weer back naar normaal,,dan is er geen reden meer om ons onnodig te onderdrukken

    @Maaffia

    En daarna met bakstenen de ME bekogelen en Rutte opwachten ..mooie awayday

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    597
    27-01-2020

    Citaat Geplaatst door HighImpactCrime Bekijk reactie
    Ik snap dit niet iets wat zich af heeft gespeeld in Amerika komen ze met 5000 man demonstreren en wanneer de belastingen omhoog gaan en de huren staat er niemand ?.. bizar man ...
    True... ze willen ook erbij horen. Schapenvolk

  5. #35
    Speed is a price....

    Reacties
    710
    26-04-2020

    Zijn weer die werkloze kick-out Zwartepiet activisten die niks te doen Hebben.. Walgelijke mensen zijn dat..
    Citaat Geplaatst door Z3ROFUCKSGIVEN Bekijk reactie
    True... ze willen ook erbij horen. Schapenvolk
    Ken je vijand
    • Zijn naam: Iblis. Zijn belofte: Hij belooft ellende
    • Wat hem doet huilen:Heel vaak neerknielen
    • Zijn valstrik: De vrouwen
    • Zijn hobby: Mensen misleiden en doen afdwalen

  6. #36
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door HighImpactCrime Bekijk reactie
    Ik snap dit niet iets wat zich af heeft gespeeld in Amerika komen ze met 5000 man demonstreren en wanneer de belastingen omhoog gaan en de huren staat er niemand ?.. bizar man ...
    deze demonstratie was tegen white supremacy en deze racisten zijn niet alleen in Amerika te vinden maar ook in Nederland..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  7. #37
    Speed is a price....

    Reacties
    710
    26-04-2020

    Oud nieuws wat je me verteld kom met wat relevant is ... Zoals demonstreren tegen belastingen eh prijzen verhoging noem maar op.. maar ja ik laat het hierbij anders wijkt het van de oorspronkelijke discussie ..
    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    deze demonstratie was tegen white supremacy en deze racisten zijn niet alleen in Amerika te vinden maar ook in Nederland..
    Ken je vijand
    • Zijn naam: Iblis. Zijn belofte: Hij belooft ellende
    • Wat hem doet huilen:Heel vaak neerknielen
    • Zijn valstrik: De vrouwen
    • Zijn hobby: Mensen misleiden en doen afdwalen

  8. #38
    888888

    Reacties
    28.393
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Dus na stikstofcrisis, klimaatcrisis, coronacrisis, is iedereen alles vergeten, en we zijn weer naar de volgende crisis.

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    deze demonstratie was tegen white supremacy en deze racisten zijn niet alleen in Amerika te vinden maar ook in Nederland..
    hou toch op demo .


    De politie is Amerika moet keihard optreden . Dit zijn criminelen en terroristen die winkels plunderen en mensen aanvallen .


    Floyd was een vieze crimineel die overvallen pleegde en jonge meiden gedwongen verkocht in bordelen .en hij was opgepakt na dat hij met vals geld wou betalen.je moet niet gaan doen of die man zo maar werd opgepakt . Het was een boefje.
    Verzamel herringeringen en geen geld .

  10. #40
    MAT

    Reacties
    5.987
    02-09-2019

    Citaat Geplaatst door zakof Bekijk reactie
    hou toch op demo .


    De politie is Amerika moet keihard optreden . Dit zijn criminelen en terroristen die winkels plunderen en mensen aanvallen .


    Floyd was een vieze crimineel die overvallen pleegde en jonge meiden gedwongen verkocht in bordelen .en hij was opgepakt na dat hij met vals geld wou betalen.je moet niet gaan doen of die man zo maar werd opgepakt . Het was een boefje.
    Ik ben wel benieuwd naar Floyds strafblad.

    Maar heeft hij echt meiden verkocht, weet je het zeker.

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Citaat Geplaatst door Maaffia Bekijk reactie
    Ik ben wel benieuwd naar Floyds strafblad.

    Maar heeft hij echt meiden verkocht, weet je het zeker.
    het was een zeer gewelddadige crimineel hij zat 5 jaar voor een overal en heeft meerdere dingen gedaan .handelde in drugs en vals geld .

    Over de meiden heb ik gelezen op Facebook .en hij speelt ook in vieze films die smeerlap .
    Verzamel herringeringen en geen geld .

  12. #42
    Speed is a price....

    Reacties
    710
    26-04-2020

    Hij is inderdaad op een vieze manier dood gegaan dat betekent Dat hij afschuwelijk dingen heeft gedaan.. Te zien in de ogen van de agent heeft hij iets bij hem gedaan..
    Ken je vijand
    • Zijn naam: Iblis. Zijn belofte: Hij belooft ellende
    • Wat hem doet huilen:Heel vaak neerknielen
    • Zijn valstrik: De vrouwen
    • Zijn hobby: Mensen misleiden en doen afdwalen

  13. #43
    Redactie

    Reacties
    73.815
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Amsterdamse oppositie dreigt met motie van wantrouwen

    Burgemeester Femke Halsema van Amsterdam krijgt van een aantal partijen in de gemeenteraad veel kritiek te verduren vanwege de grote anti-racismedemonstratie op de Dam van maandag.



    De VVD in de hoofdstad heeft een spoeddebat aangevraagd waarin de burgemeester zich moet verantwoorden over haar handelen. "Een motie van wantrouwen is onontkoombaar", zegt fractievoorzitter van de VVD, Marianne Poot.


    "Het is verbijsterend en totaal onacceptabel dat de actie op deze manier verlopen is", zegt Poot. "Ze had zich beter moeten voorbereiden. Dan had ze kunnen weten hoeveel mensen er op af kwamen. Dat ze niet heeft ingegrepen, dat heeft het vertrouwen in de burgemeester geschaad. Het is een grote klap in het gezicht van de horeca-ondernemers, mensen die hun ouders niet konden bezoeken of niet bij uitvaarten konden zijn."


    CDA, Forum voor Democratie en de Partij van de Ouderen steunen het spoeddebat. Annabel Nanninga, fractievoorzitter van FVD in Amsterdam, zei maandagavond op Twitter al dat Halsema moet aftreden: "De acties van Halsema zijn niet uit te leggen aan al die Nederlanders die zich wel aan de regels houden. Amsterdam verdient beter leiderschap. Daarom zal FVD een motie van wantrouwen indienen. Halsema moet aftreden!"




    Duizenden betogers
    Zo'n 5000 betogers, veelal met mondkapjes, hadden zich maandag op de Dam verzameld om te protesteren tegen racistisch politiegeweld in de Verenigde Staten. De politie was aanwezig en sprak mensen aan op de coronaregels. Halsema besloot niet in te grijpen, omdat dat volgens haar tot onrust en misschien rellen had kunnen leiden.

    De wereldwijde protesten zijn een reactie op de dood van de 46-jarige George Floyd in de Amerikaanse stad Minneapolis. Floyd overleed nadat een agent lang een knie op de keel van Floyd hield tijdens diens arrestatie.

    Erik Flentge, fractievoorzitter van coalitiepartij SP in Amsterdam, denkt dat sprake is van "een grote inschattingsfout". "De vraag is nu hoe dat heeft kunnen gebeuren. Daar wil ik de burgemeester over bevragen in het debat. Ik denk dat ze naar Amsterdammers en andere Nederlanders veel uitleg verschuldigd is, ook naar de gemeenteraad. In het debat gaan we kijken wat onze conclusie is."

  14. #44
    888888

    Reacties
    28.393
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    deze demonstratie was tegen white supremacy en deze racisten zijn niet alleen in Amerika te vinden maar ook in Nederland..
    Die tweede agent was echt white power

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  15. #45
    MAT

    Reacties
    5.987
    02-09-2019

    Citaat Geplaatst door zakof Bekijk reactie
    het was een zeer gewelddadige crimineel hij zat 5 jaar voor een overal en heeft meerdere dingen gedaan .handelde in drugs en vals geld .

    Over de meiden heb ik gelezen op Facebook .en hij speelt ook in vieze films die smeerlap .
    Ok best een kwalijke zaak dan.

    Maar ik snap de Afro, Amerikaanse en Afro Europose gemeenschap ook niet.

    De Islam onder leiding van profeet Mohammed heeft een einde gemaakt aan racisme en slavernij.

    Dit is de enige oplossing.

    Er is geen andere oplossing voor de Afro, Amerikaanse en Afro Europese gemeenschap namelijk dan de Islam.



    Profeet Mohammed toen hij Mekka opende, (maar ook tijdens zijn hele profetie) niets werd vernield, geen 1 wraak en vergeldingen, als je wist wat Quraish allemaal deed met de volgers van profeet Mohammed .
    Moorden, verkrachtingen, plunderingen.

    Ik ben de school van profeet Mohammed

    Ra7matun lil3alamien.