1. #31
    prrrt.

    Reacties
    1.145
    05-12-2014

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Dat die man is vermoord, is natuurlijk erg.

    Maar om winkels te gaan plunderen en gebouwen in de fik te steken...? Wat bereik je daarmee?

    Het brengt die George in ieder geval niet terug van de dood.
    20 miljoen werklozen op dit moment... iedereen pakt zijn kans

  2. #32
    888888

    Reacties
    28.391
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door -Versace. Bekijk reactie
    yeh bullshit... klopt er is veel geweld onder zwarte bevolking... maar er is al eeuwen systematisch racisme tegen ze... kijk de gevangenis populaties zijn alleen maar zwarte voor de kleinste dingen worden ze al sneller veroordeeld dan een blank iemand
    Rasicme heb je overal en tegen iedereen, deze mensen zetten zichzelf buitenspel. Er zijn genoeg zwarten die hier niet in meegaan en zichzelf omhoog trekken. Ik noem bijvoorbeeld Thomas Sowell, deze man is wereldwijd bekend en succesvol. De zwarten die neergeschoten/geklemd worden door politieagenten zijn mensen die hun een reden geven, of een grote bek, of een wapen trekken, agressief doen noem maar op, tjaa dan escaleert het. Kijk naar al die slachtoffers van BLM, het zijn bijna allemaal agressieve criminelen die omkomen waarna de zwarte samenleving daar in een slachtofferrol valt.

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Citaat Geplaatst door -Versace. Bekijk reactie
    jullie verdedigen een overheid die miljoenen moslims in midden oosten hebben vermoord LOL

    1 ding is zeker wij Marokkanen zullen nooit achter die rellende tuig staan
    Verzamel herringeringen en geen geld .

  4. #34
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.715
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door -Versace. Bekijk reactie
    20 miljoen werklozen op dit moment... iedereen pakt zijn kans
    Snap ik, maar dat heeft toch helemaal niets meer te maken met George? Dan spelen eigen belangen een rol in deze rellen.

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Citaat Geplaatst door -Versace. Bekijk reactie
    Doe onderzoek naar de War on Drugs en realizeer je aub hoe corrupt en inslecht Amerika is. Nixons presidentschap was erop gericht om zwarte gemeenschappen te destabiliseren, hun imago in criminelen te veranderen, en de mannen in de gevangenis te gooien. Zijn eigen adviseur van binnenlandse zaken heeft dat jaren later toegegeven. Maar het is om woedend van te worden. Het overmatige geweld van de politie tegen zwarten is daar nog maar het topje van de ijsberg. Ze hebben er genoeg van en ik snap helemaal waarom. Niemand die weet hoe erg zij zijn geterroriseerd in dat land kan hen zeggen dat ze het recht niet hebben dit te doen.

    Dit is een artikel erover Nixons geplande aanval op de zwarte gemeenschap voor wie geïnteresseerd is: https://qz.com/645990/nixon-advisor-...anti-war-left/
    ga slapen .die niggers leven altijd zo van Amerika tor aan Nederland tot aan zuid Afrika tor aan Zweden . Het heeft niks met racisme te maken .
    Verzamel herringeringen en geen geld .

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Citaat Geplaatst door Hercules Bekijk reactie
    Zelfs negers zegen onderling tegen elkaar nigger

    Come on bro
    99% van gedode negers in Amerika is vermoord door negers zelf .dat is de hele grap


    Hun vijanden zijn hun eigen mensen!!!
    Verzamel herringeringen en geen geld .

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Citaat Geplaatst door Atlantean Bekijk reactie


    Een Crockpot en 2 Kitchenaid mixers. Gelukkig nemen ze het goeie spul mee.
    gelukkig staan ze op beeld deze foto's zal ik door sturen naar de politie van Amerika.
    Verzamel herringeringen en geen geld .

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Effe lekker shoppen heb je straks weer een volle klerenkast ..
    Zou ze 1 voor 1 neerknallen als ik het daar voor het zeggen zou hebben.



    Misbruik maken van de situatie is dit,heeft niks meer met de dood van die gozer te maken...,als ze echt voor rechtvaardigheid stonden hadden ze het op een andere manier aangepakt.

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    25
    20-02-2016

    Als ze dit nu toelaten dan zullen die agenten nog meer aanrichten. En misschien wel verspreiden. Racisme is niet alleen is amerika maar overal!

    Het heeft effect op ons allemaal als rechtvaardige mensen. We hebben allemaal een ziel en alle zielen tellen evenveel mee!

    Een grens moet getrokken worden. Wij moeten ons gedragen. En zij "horen" ons te beschermen. Tegenwoordig nemen ze agenten aan zonder grondig onderzoek. Ze moeten getest worden tot het uiterste om te zien hoe zij van binnen zijn/denken. Politie is niet zomaar een baan om effe geld te verdienen. Dit werk gaat niet om geld.

    Machtsmisbruik dat is wat je tegenwoordig alleen maar ziet. "Ik draag dit pak dus beter luister je naar mij of anders"

    Triestig dit Systeem no cap....


    Moehim dit was me powerpoint presentatie doei
    Behind every smile there is a history.

  10. #40
    A Man Apart

    Reacties
    2.805
    27-09-2016

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Effe lekker shoppen


    .
    Letterlijke black friday


    Bumblea.. een magere 6je
    Kan beter
    De Man Der Heden

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    31
    08-01-2020

    Citaat Geplaatst door -Versace. Bekijk reactie
    20 miljoen werklozen op dit moment... iedereen pakt zijn kans
    20? 36 officieel en nog zeker 14 onofficieel.

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    25
    20-02-2016

    Citaat Geplaatst door Hercules Bekijk reactie
    Letterlijke black friday


    Bumblea.. een magere 6je
    Kan beter

    Hater minimaal 8,5 moet
    Behind every smile there is a history.

  13. #43
    A Man Apart

    Reacties
    2.805
    27-09-2016

    Zomaar haat


    Ben gewoon kritisch toch..

    Elke agent kan je opleiden hoe je wilt
    Van binnen kan je nooit weten hoe hoog zijn rasicme gehalte is..

    Veel van de agenten gedragen zich wel goed
    Die vergeten wij steeds.

    Oke ik rond t af
    7,0
    De Man Der Heden

  14. #44
    A Man Apart

    Reacties
    2.805
    27-09-2016

    Last update


    Rellen in VS steeds heviger: ruim 1400 arrestaties, persoon doodgeschoten

    De Man Der Heden

  15. #45
    A Man Apart

    Reacties
    2.805
    27-09-2016

    Bro salah

    Heeft net een filmlje gedropt

    https://youtu.be/AxAhpI5SZXQ
    De Man Der Heden