MVC Lid

Reacties
    145
    30-05-2020

Citaat Geplaatst door Gezocht1 Bekijk reactie
    Hahaa nam je dan niet slaperig de telefoon op? Respect, doe het je niet na

Haha I wish. Denk dat het door de belichting kwam en doordat ik me haren nooit in een staart heb. Ja heerlijk he of marokkaanse huisjurk. Wat gaan we deze periode missen zeg
    Hahah nee, telefoon drie keer laten overgaan goed ervoor zitten en meteen t leuke stemmetje opzetten “Goedemiddag met ...,’ blablabla, ‘ik zal even voor u in het systeem kijken, heeft u een ogenblik geduld alstublieft?’ Hahaha en als ik ophang denk ik ze moesten eens weten. Maar ja het is wel mijn pauze, ze moeten allang al blij zijn dat ik opneem

Haha doe normaal, je mag best geloven dat je een knappe meid bent

Ja laten we ervan genieten nu het nog kan..

MVC Lid

Reacties
    145
    30-05-2020

Geen motivatie vandaag

Ben wel benieuwd naar jullie werkdag..
    Agh hoe komt het? Ik ben lkkr vrij today!

Wat vindt je het leukste aan thuiswerken?

MVC Lid

Reacties
    2.111
    15-09-2013

Citaat Geplaatst door Tanjaouiia Bekijk reactie
    Hahah nee, telefoon drie keer laten overgaan goed ervoor zitten en meteen t leuke stemmetje opzetten “Goedemiddag met ...,’ blablabla, ‘ik zal even voor u in het systeem kijken, heeft u een ogenblik geduld alstublieft?’ Hahaha en als ik ophang denk ik ze moesten eens weten. Maar ja het is wel mijn pauze, ze moeten allang al blij zijn dat ik opneem

Haha doe normaal, je mag best geloven dat je een knappe meid bent

Ja laten we ervan genieten nu het nog kan..
    Haha ja ik mag jou wel. Dit moment krijgen we nooit meer terug. Dus beter ervan genieten voor zover dat nog kan

Citaat Geplaatst door Tanjaouiia Bekijk reactie
    Agh hoe komt het? Ik ben lkkr vrij today!

Wat vindt je het leukste aan thuiswerken?
    Ben denk toe aan vakantie haha.

Het uitslapen vind ik heerlijk!

MVC Lid

Reacties
    2.111
    15-09-2013

Sun-Kissed, Tahandith en Tanjouaiia was leuk om hier met jullie te kletsen over werk in Corona tijd & vooral om ff iets anders te doen dan werken(Tahandith sorry dat we je hebben gespamd)

Ik wens jullie heel veel succes, plezier in jullie werk toe en vergeet niet er zijn belangrijkere dingen dan werk in het leven!

MVC Lid

Reacties
    145
    30-05-2020

Sun-Kissed, Tahandith en Tanjouaiia was leuk om hier met jullie te kletsen over werk in Corona tijd & vooral om ff iets anders te doen dan werken(Tahandith sorry dat we je hebben gespamd)

Ik wens jullie heel veel succes, plezier in jullie werk toe en vergeet niet er zijn belangrijkere dingen dan werk in het leven!
    Nee Ga je weg? Je was echt een leuke, gezellige lid!!

Insgelijks, dankjewel. Wens je het allerbeste toe met alles. Wie weet komen we elkaar ooit hier weer tegen. ❤️