1. #31
    le3sel

    Reacties
    194
    14-09-2014

    Citaat Geplaatst door TheSadness Bekijk reactie
    Hahah wel toch
    neeeee was het maar zo easy

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    11
    18-03-2020

    Citaat Geplaatst door Hyena_ Bekijk reactie
    neeeee was het maar zo easy

    Ik was er toch echt van overtuigd, maar kan het ook nergens meer terugvinden. Allahoea3lem.

    Oke in dat geval. Don't kill me :/

  3. #33
    le3sel

    Reacties
    194
    14-09-2014

    Citaat Geplaatst door TheSadness Bekijk reactie
    Ik was er toch echt van overtuigd, maar kan het ook nergens meer terugvinden. Allahoea3lem.

    Oke in dat geval. Don't kill me :/
    als het echt zo easy was zou ik mezelf gewoon laten killen

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    11
    18-03-2020

    Citaat Geplaatst door Hyena_ Bekijk reactie
    als het echt zo easy was zou ik mezelf gewoon laten killen
    Hahaha nee das dan zelfmoord

  5. #35
    le3sel

    Reacties
    194
    14-09-2014

    Citaat Geplaatst door TheSadness Bekijk reactie
    Hahaha nee das dan zelfmoord
    ohja shit

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    11
    18-03-2020

    Citaat Geplaatst door Hyena_ Bekijk reactie
    ohja shit
    Stay safe
    Stay alive
    Log Uit

  7. #37
    MAT

    Reacties
    5.987
    02-09-2019

    Ik las het ook net op NOS.

    Mocht het waar zijn wel jammer.
    Een topadvocaat was het.

    Hoe je leven in een fractie van een seconde kan opschudden.
    Gister kon hij nog lkkr slapen, vannacht heeft hij zeker geen 1 oogje dicht gedaan.

    Kapitalisme is zelfmoord.

  8. #38
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    "Het is een ernstige aantijging. Maar als politie en justitie daar werkelijk van overtuigd zijn, dan zou ik zeggen: maak er een zaak van. Maar dat is dus vijf jaar lang niet gebeurd."
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  9. #39
    MAT

    Reacties
    5.987
    02-09-2019

    Heeft Kasem nog wat van zich laten horen.

  10. #40
    Haar op de tanden

    Reacties
    4.327
    19-09-2019

    Citaat Geplaatst door Maaffia Bekijk reactie
    Heeft Kasem nog wat van zich laten horen.
    Advocaat Kasem wil onderzoek naar beschuldiging van lekken

    Advocaat Khalid Kasem wil dat de deken van de Nederlandse Orde van Advocaten onderzoek doet naar de beschuldigingen die aan zijn adres zijn geuit, zegt zijn advocaat Lian Mannheims. Gisteren meldden bronnen aan het AD dat politie en justitie vermoeden dat Kasem vijf jaar geleden informatie uit een lopend politieonderzoek heeft doorgespeeld aan de organisatie van Ridouan Taghi.

    "Kasem ontkent ten stelligste dat hij zich schuldig heeft gemaakt aan het schenden van de beperkingen", zegt Mannheims. "Hij heeft daarom zelf de deken om een onderzoek gevraagd, zodat hij zijn onschuld duidelijk kan maken."

    In het proces tegen Taghi, het Marengo-proces, kwam de wapenvondst onlangs aan de orde. Volgens het OM raakte Taghi in paniek na de vondst en wilde hij weten hoe het politieonderzoek vorderde. Hij sprak met "het broertje van Mussa", die tegen hem zou hebben gezegd dat de politie in maart was begonnen met dit onderzoek, naar aanleiding van gestolen auto's.

    Volgens het AD bevestigen meerdere bronnen dat Kasem een broer heeft die Mussa heet. Kasem heeft een van de verdachten, Werner E., twee dagen verdedigd. Hij zou de informatie hebben doorgespeeld op het moment dat E. in beperkingen zat en de advocaat de inhoud van zijn gesprekken met hem met niemand mocht delen.

    https://nos.nl/artikel/2335659-advoc...an-lekken.html
    Toezichthouder openbaard kunstgebit

  11. #41
    Haar op de tanden

    Reacties
    4.327
    19-09-2019

    Dat het om Kasem gaat, die inderdaad een oudere broer heeft die Mussa heet, bevestigen meerdere bronnen bij politie, justitie en in de onderwereld. Kasem zelf weigerde gisteren de vraag te beantwoorden of hij een broer heeft die naar die naam luistert. Kasem blijkt bovendien met Ridouan Taghi op school te hebben gezeten.

    https://www.parool.nl/amsterdam/deke...aghi~b5fe0dab/
    Toezichthouder openbaard kunstgebit

  12. #42
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Blijven vermoedens ...en zoveel hebben een broer genaamd "Mussa" wat een blunder

    Imagoschade aanvragen voor de geleden en nog te lijden schade
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  13. #43
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Stijnsansbarbe Bekijk reactie
    Dat het om Kasem gaat, die inderdaad een oudere broer heeft die Mussa heet, bevestigen meerdere bronnen bij politie, justitie en in de onderwereld. Kasem zelf weigerde gisteren de vraag te beantwoorden of hij een broer heeft die naar die naam luistert. Kasem blijkt bovendien met Ridouan Taghi op school te hebben gezeten.

    https://www.parool.nl/amsterdam/deke...aghi~b5fe0dab/
    Wat een zwak argument. Puur toeval
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    2.712
    31-03-2020

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    "Het is een ernstige aantijging. Maar als politie en justitie daar werkelijk van overtuigd zijn, dan zou ik zeggen: maak er een zaak van. Maar dat is dus vijf jaar lang niet gebeurd."
    Das gebeurt het is bij de deken van advocatuur gemeld..die stellen het onderzoek in
    Nee ik ben geen pollewop!!

  15. #45
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Pollewop. Bekijk reactie
    Das gebeurt het is bij de deken van advocatuur gemeld..die stellen het onderzoek in
    We gaan het zien ze hadden dit nieuws beter niet naar buiten gebracht "hangende het onderzoek" dit is puur stemmingmakerij.

    Stand van zaken:

    Hij zat bij Taghi op school

    Hij heeft (een broer genaamd "mussa") Bevestigd door bronnen,welke bronnen? en mussa is een veel voorkomende naam onder Marokkaanse gezinnen.

    Speculaties,vemoedens,aannames, meer niet.
    Ben benieuwd naar de uitkomst(en) van dit onderzoek
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna