1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    2.620
    17-12-2019

    Drie (Makkelijke) tips voor een liefdevol huwelijk

    Salamoualaikoum wa rahmatoullah wa barakatouh ,


    Drie dingen die een vrouw nodig heeft van haar man.

    Dankbaarheid,
    zo nu en dan dankjewel of Shokran zeggen, laten zien dat je haar en wat ze voor je doet waardeert.

    Ik hou van jou,
    Dit is iets magisch zou je bijna zeggen, vaak zeggen dat je van haar houd, vrouwen houden namelijk van zekerheid, dus ze willen telkens controleren. Houd hij nog van me, hij keek me vandaag niet eens aan... vrouwen zijn zo, je moet ze elke keer herinneren, zodat ze die zekerheid hebben.

    Tijd,
    Dat je thuiskomt van werk en samen op de bank zit, is niet samen tijd doorbrengen. Neem bijvoorbeeld een dagje vrij en ga samen iets doen, jij en zij. Dit is samen tijd doorbrengen, je hoeft niet perse op vakantie, maar een wandeling of een stukje fietsen samen, of iets samen doen. De profeet Mohammed (vrede en zegeningen zij met hem), deed bijvoorbeeld spelletjes met Zijn vrouw (vrede en zegeningen zij met hun).



    https://m.youtube.com/watch?v=bwsgoM7xeZ8


    Moge Allah shwt oneindige liefde tussen getrouwde koppels plaatsen, amin!

    Moge Allah shwt de vrijgezellen volwassenen, de islam laten praktiseren en zegenen met een vrome, praktiserende partner, amin!

    Moge Allah shwt de vrijgezellen klaarmaken voor het huwelijk, amin!

    Moge Allah shwt het iedereen vergemakkelijken om te trouwen, amin!

    Moge Allah shwt iedereen met verstand en wijsheid, een huwelijkspartner laten kiezen, amin!

    Moge Allah shwt scheidingen verminderen, amin!



    Wa Alaikoum Salam wa rahmatoullah wa barakatouh
    Salamoualaikoum wa ra7matoullah wa barakatouh!

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    454
    19-03-2020

    Je kan gewoon zeggen SEX

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    454
    19-03-2020

    Gewoon benen de lucht in klaar

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    454
    19-03-2020

    En een cumshot in de mond